Totalna inwigilacja w Plusie?

Data: 2011-01-22 01:00:41
Autor: Maciej Muran
Totalna inwigilacja w Plusie?
Użytkownik "VomitroN" <vomitronNOSPAM@interia.pl> napisał

Jakies pomysly?

Marketing. NiewaĹźne, Ĺźe do pewnego stopnia nieetyczny. WaĹźne, Ĺźe skuteczny.

A jako firma nic nie wskĂłrasz. Jako fizyczny mĂłgłbyś powalczyć pod rękę z GIODO a tak, to... Po takim numerze z ich strony  zmieniłbym operatora z uzasadnieniem "dlatego, Ĺźe jestem śledzony" :)

M.

Data: 2011-01-22 12:30:56
Autor: J.F.
On Sat, 22 Jan 2011 01:00:41 +0100,  Maciej Muran wrote:
Użytkownik "VomitroN" <vomitronNOSPAM@interia.pl> napisał
Jakies pomysly?

Marketing. Nieważne, że do pewnego stopnia nieetyczny. Ważne, że skuteczny.
A jako firma nic nie wskórasz. Jako fizyczny mógłbyś powalczyć pod rękę z GIODO

Albo i nie, jesli przechowuja tylko numery telefonow.

Tak czy inaczej - skad to wzieli. Nie podejrzewam jakis bardzo
zaawansowanych skojarzen, bo i po co.

Moze jednak byl zarejestrowany, moze doladowanie .. a kart kiedys nie
zamieniales ? Moze sprawdzili jaka byla uzywana w tym telefonie ?

J.

Data: 2011-01-23 11:04:27
Autor: Atlantis
W dniu 2011-01-22 12:30, J.F. pisze:

Moze jednak byl zarejestrowany, moze doladowanie .. a kart kiedys nie
zamieniales ? Moze sprawdzili jaka byla uzywana w tym telefonie ?

I o czym to niby świadczy? Pamiętam jak w czasach szkoły średniej dobrzy
znajomi wymieniali się telefonami tak na kilka dni, żeby przekonać się
jak dany model sprawdza się w praktyce.
U mnie w szufladzie też leży parę starszych komórek, których żal jest mi
się pozbywać (działają, a dostałbym za nie jakieś grosze na Allegro).
Czasem ratowałem kogoś z rodziny i znajomych taką komórką, gdy jego
telefon uległ jakiemuś wypadkowi. :)

To, że skojarzysz dwie karty SIM z jednym numerem IMEI nie znaczy wcale,
że masz do czynienia z jedną osobą używającą jednego aparatu.

Totalna inwigilacja w Plusie?