Totalna nie świętuje???

Data: 2017-09-17 08:57:16
Autor: japanizer
Totalna nie świętuje???
On Monday, September 18, 2017 at 12:19:31 AM UTC+9, Trefniś wrote:
Cześć!

1 września świętowaliście rocznicę napadu Niemiec na Polskę:
https://dorzeczy.pl/kraj/40480/Szczerba-1-wrzesnia-swietujemy-napad-Niemiec-na-Polske.html

a dziś rocznica napadu ZSRR na Polskę:
http://sciaga.pl/tekst/116737-117-17-wrzesnia-1939-atak-zsrr-na-polske

I nic, totalna opozycjo???

Ale że jak, jak pisiorki chciały dzień katastrofy smoleńskiej świętem :) państwowym zrobić, to jakoś cię tu na grupie zabrakło?

Data: 2017-09-17 18:05:37
Autor: Trefniś
Totalna nie świętuje???
W dniu .09.2017 o 17:57 <japanizer@japanizer.org> pisze:

[...]

Jakieś źródło, czy tak sobie a muzom?

Bo wiesz, dla totalnej napad Niemiec jest świętem z założenia, taka  oddolna inicjatywa.
Jak wygracie wybory, będziecie mogli obie rocznice napaści na Polskę  obwołać świętami.

--
Trefniś

Data: 2017-09-17 17:02:05
Autor: japanizer
Totalna nie świętuje???
On Monday, September 18, 2017 at 1:05:44 AM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]

Jak wygracie wybory, będziecie mogli obie rocznice napaści na Polskę  obwołać świętami.

Google na Nowogrodzkiej zamknęli? Czy prezes dalej nie przekonał się do internetu? Może przeraża go, że żadnego języka obcego nie zna, poza rosyjskim?

"święto państwowe smoleńsk"

I to realna inicjatywa czołowych posłów PiS, nie jakiś lapsus językowy szeregowego posła. Bo wiesz, wsadzenie do jednego samolotu prawie 100 VIPów, pilotów bez uprawnień, nakazanie im lądowania w lesie, w gęstej mgle, na lotnisku bez urządzeń naprowadzających, boga pilotów o nazwie "nie ma jeszcze decyzji prezydenta", a do kabiny generała o przydomku "śmiało, zmieścisz się", i 30 sekund później pierdut o ziemię jest dla pisiorków świętem z założenia, uskutecznianym co miesiąc, taka odgórna inicjatywa Naczelnika Polski..

Data: 2017-09-18 07:44:53
Autor: Trefniś
Totalna nie świętuje???
W dniu .09.2017 o 02:02 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

Google na Nowogrodzkiej zamknęli? Czy prezes dalej nie przekonał się do  internetu? Może przeraża go, że żadnego języka obcego nie zna, poza  rosyjskim?

A _sprawdź_ jakie wyniki daje to wymyślone zapytanie.
Trzeba   w i e d z i e ć   a nie zgadywać.

Ciotki same sobie wymyślają rzeczywistość.

A uroczysta celebracja 1 września jest faktem, Płaczformers nie kłamał!
Zresztą, nie mam ochoty rozmawiać ze zużytą podpaskaą.
EOD

--
Trefniś

Data: 2017-09-18 00:43:14
Autor: japanizer
Totalna nie świętuje???
On Monday, September 18, 2017 at 2:45:00 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]

A uroczysta celebracja 1 września jest faktem, Płaczformers nie kłamał!
Zresztą, nie mam ochoty rozmawiać ze zużytą podpaskaą.

No i jak zawsze Wojtuś gdy dostaje kompromitującą go odpowiedź to "EOD", nie mam ochoty rozmawiać, i o zakrwawionych, ewentualnie obsranych częściach ciała zaczyna wypisywać.

A jak tam języki obce u kierownictwa PiS? Nauczył się już który z nich? Czy dalej tylko Macierewicz po rosyjsku, a minister spraw zagranicznych tylko po wolsku?

Totalna nie świętuje???