Totalna nie świętuje???

Data: 2017-09-17 17:19:24
Autor: Trefniś
Totalna nie świętuje???
Cześć!

1 września świętowaliście rocznicę napadu Niemiec na Polskę:
https://dorzeczy.pl/kraj/40480/Szczerba-1-wrzesnia-swietujemy-napad-Niemiec-na-Polske.html

a dziś rocznica napadu ZSRR na Polskę:
http://sciaga.pl/tekst/116737-117-17-wrzesnia-1939-atak-zsrr-na-polske

I nic, totalna opozycjo???

--
Trefniś

Data: 2017-09-17 08:57:16
Autor: japanizer
Totalna nie świętuje???
On Monday, September 18, 2017 at 12:19:31 AM UTC+9, Trefniś wrote:
[...]

Ale że jak, jak pisiorki chciały dzień katastrofy smoleńskiej świętem :) państwowym zrobić, to jakoś cię tu na grupie zabrakło?

Data: 2017-09-17 18:05:37
Autor: Trefniś
Totalna nie świętuje???
W dniu .09.2017 o 17:57 <japanizer@japanizer.org> pisze:

[...]

Jakieś źródło, czy tak sobie a muzom?

Bo wiesz, dla totalnej napad Niemiec jest świętem z założenia, taka  oddolna inicjatywa.
Jak wygracie wybory, będziecie mogli obie rocznice napaści na Polskę  obwołać świętami.

--
Trefniś

Data: 2017-09-17 17:02:05
Autor: japanizer
Totalna nie świętuje???
On Monday, September 18, 2017 at 1:05:44 AM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]

Jak wygracie wybory, będziecie mogli obie rocznice napaści na Polskę  obwołać świętami.

Google na Nowogrodzkiej zamknęli? Czy prezes dalej nie przekonał się do internetu? Może przeraża go, że żadnego języka obcego nie zna, poza rosyjskim?

"święto państwowe smoleńsk"

I to realna inicjatywa czołowych posłów PiS, nie jakiś lapsus językowy szeregowego posła. Bo wiesz, wsadzenie do jednego samolotu prawie 100 VIPów, pilotów bez uprawnień, nakazanie im lądowania w lesie, w gęstej mgle, na lotnisku bez urządzeń naprowadzających, boga pilotów o nazwie "nie ma jeszcze decyzji prezydenta", a do kabiny generała o przydomku "śmiało, zmieścisz się", i 30 sekund później pierdut o ziemię jest dla pisiorków świętem z założenia, uskutecznianym co miesiąc, taka odgórna inicjatywa Naczelnika Polski..

Data: 2017-09-18 07:44:53
Autor: Trefniś
Totalna nie świętuje???
W dniu .09.2017 o 02:02 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

Google na Nowogrodzkiej zamknęli? Czy prezes dalej nie przekonał się do  internetu? Może przeraża go, że żadnego języka obcego nie zna, poza  rosyjskim?

A _sprawdź_ jakie wyniki daje to wymyślone zapytanie.
Trzeba   w i e d z i e ć   a nie zgadywać.

Ciotki same sobie wymyślają rzeczywistość.

A uroczysta celebracja 1 września jest faktem, Płaczformers nie kłamał!
Zresztą, nie mam ochoty rozmawiać ze zużytą podpaskaą.
EOD

--
Trefniś

Data: 2017-09-18 00:43:14
Autor: japanizer
Totalna nie świętuje???
On Monday, September 18, 2017 at 2:45:00 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]

A uroczysta celebracja 1 września jest faktem, Płaczformers nie kłamał!
Zresztą, nie mam ochoty rozmawiać ze zużytą podpaskaą.

No i jak zawsze Wojtuś gdy dostaje kompromitującą go odpowiedź to "EOD", nie mam ochoty rozmawiać, i o zakrwawionych, ewentualnie obsranych częściach ciała zaczyna wypisywać.

A jak tam języki obce u kierownictwa PiS? Nauczył się już który z nich? Czy dalej tylko Macierewicz po rosyjsku, a minister spraw zagranicznych tylko po wolsku?

Data: 2017-09-17 17:34:13
Autor: A. Filip
Totalna nie przed wyborami w 2019]
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:
[...]

Jak totalna opozycja nie będzie świętować to nikt inny tego nie zrobi?
Szykujesz grunt pod szerokie wykorzystanie 80 rocznic przed Sejmowymi
wyborami w 2019?  To "nie głupie" :-)

Totalna opozycja już powinna przygotowywać styl obrony czyli zmiany kierunku
ataku PiS z wykorzystaniem tych rocznic. Z 70 rocznicą Katynia się udało?

Data: 2017-09-17 18:24:10
Autor: Ciemny Lud
Totalna nie świętuje???
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości
[...]

Przecież to wasze komuchów święto. Kiedy 11 kwietnia będzie świętem PiS-owskim?

CL

Data: 2017-09-17 18:35:26
Autor: Trefniś
Totalna nie świętuje???
W dniu .09.2017 o 18:24 Ciemny Lud <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

W kwietniu 2018 totalniacy złożą mi życzenia?
To zabawne, że tak wam zalazłem za skórę, maluczcy...

--
Trefniś

Data: 2017-09-18 07:31:17
Autor: Ciemny Lud
Totalna nie świętuje???
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y6pxpckqmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Wyciąłeś gnoju mój tekst więc odpowiem ci stosownie: pierdol się idioto!

CL

Data: 2017-09-18 07:43:27
Autor: Trefniś
Totalna nie świętuje???
W dniu .09.2017 o 07:31 Ciemny Lud <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Szmato do podłogi - nie umiesz cytować, odpowiadasz w sekcji stopki - ja  ci zużyta podpasko poprawiać wypowiedzi nie będę.

--
Trefniś

Data: 2017-09-18 10:24:32
Autor: Presidente de San Escobar
Totalna nie świętuje???
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

Wyciąłeś gnoju mój tekst więc odpowiem ci stosownie: pierdol się idioto!

Trefny zrównany z posadzką :DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-19 13:05:49
Autor: silvio balconetti
Totalna nie świętuje???
Am 17.09.2017 um 18:35 schrieb Trefniś:
[...]

Nikt nie zlozy zyczen. Powolana zostanie konstruktywna opozycja, ktora polaczona we froncie jednosci narodu z innymi sojuszniczymi zrzeszeniami, organizacjami, urzedami, bankami i przedsiebiorstwami bedzie bronic dobrej zmiany przed anarchistami i warcholami. Krytykanci i malkontenci udadza sie na emigracje wewnetrzna i zewnetrzna, a recydywisci pojda do robot publicznych lub beda sciagani przez Interpol za terroryzm.

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-09-19 13:31:46
Autor: Trefniś
Totalna nie świętuje???
W dniu .09.2017 o 13:05 silvio balconetti <silvio@invalid.invalid> pisze:

[...]

Tego właśnie należało się obawiać, szykujecie już stypę:

https://wiadomosci.wp.pl/tygodnik-sieci-prawdy-pogrzebal-platforme-obywatelska-6164505680435329a

--
Trefniś

Data: 2017-09-19 14:05:49
Autor: silvio balconetti
Totalna nie świętuje???

Tego właśnie należało się obawiać, szykujecie już stypę:

https://wiadomosci.wp.pl/tygodnik-sieci-prawdy-pogrzebal-platforme-obywatelska-6164505680435329a

Mnie to wisi, obywatelu majorze.

Data: 2017-09-19 18:20:55
Autor: Trefniś
Totalna nie świętuje???
W dniu .09.2017 o 14:05 silvio balconetti <silvio@invalid.invalid> pisze:

Tego właśnie należało się obawiać, szykujecie już stypę:

https://wiadomosci.wp.pl/tygodnik-sieci-prawdy-pogrzebal-platforme-obywatelska-6164505680435329a

Mnie to wisi, obywatelu majorze.

Spocznij.
Wolno palić.

--
Trefniś

Data: 2017-09-19 17:55:33
Autor: Ciemny Lud
Totalna nie świętuje???

https://wiadomosci.wp.pl/tygodnik-sieci-prawdy-pogrzebal-platforme-obywatelska-6164505680435329a

Skoro POgrzebał to niech dalej grzebie. Cieszysz się Wojtusiu? Wracaj z Głównego do Wałbrzycha! ;-)))

CL

Data: 2017-09-19 18:21:56
Autor: Trefniś
Totalna nie świętuje???
W dniu .09.2017 o 17:55 Ciemny Lud <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Pite było widzę, pewnie będzie też wleczone.
Pozdrowienia od ani.

--
Trefniś

Data: 2017-09-20 09:35:46
Autor: Ciemny Lud
Totalna nie świętuje???
[...]

Chlejesz jeszcze Wojtusiu czy już menele nie częstują? Co u ani, wyleczyła
rumuńskiego syfa którym ją zaraziłeś?

CL

Data: 2017-09-20 11:59:10
Autor: Trefniś
Totalna nie świętuje???
W dniu .09.2017 o 09:35 Ciemny Lud <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

Naucz się cytować i odpowiadać, a najlepiej milcz pizdo!

--
Trefniś

Data: 2017-09-20 13:16:21
Autor: Presidente de San Escobar
Totalna nie świętuje???
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

W dniu .09.2017 o 09:35 Ciemny Lud <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

Naucz się cytować i odpowiadać, a najlepiej milcz pizdo!

A ty nie przeklinaj ciotko pisuarowe, idź lepiej się wydymaj na 19mln
:DDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-20 15:50:02
Autor: Trefniś
Totalna nie świętuje???
W dniu .09.2017 o 13:16 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

[...]

A jednak potrafisz, tylko trza ci po imieniu mówić.
Opijacie już Nowy Rok?

--
Trefniś

Data: 2017-09-21 11:01:46
Autor: Ciemny Lud
Totalna nie świętuje???
psikutasek "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y6uzcwblmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
W dniu .09.2017 o 09:35 Ciemny Lud <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

Naucz się cytować i odpowiadać, a najlepiej milcz pizdo!

--

Nie masz nic do powiedzenia ćwoku? Więc milcz przegniła. śmierdząca pizdo! ;-)))

CL

Totalna nie świętuje???