Totalna opozycja domaga się wspomagania

Data: 2019-07-17 07:22:48
Autor: z
Totalna opozycja domaga się wspomagania
prywatnych firm farmaceutycznych?
Ale co na to UE TSUE i SRUE? Pozwolą na bezczelną ingerencję w "wolny" rynek? Jak tak można gwałcić podstawowe prawa spekulantów do spekulowania? ;-)

Data: 2019-07-16 23:34:37
Autor: japanizer
On Wednesday, July 17, 2019 at 7:23:24 AM UTC+2, z wrote:
prywatnych firm farmaceutycznych?
Ale co na to UE TSUE i SRUE? Pozwolą na bezczelną ingerencję w "wolny" rynek? Jak tak można gwałcić podstawowe prawa spekulantów do spekulowania? ;-)

Jak to jest, że tzw. "mafia lekowa" i "spekulanci" pojawili się po tzw. "reformach PiS"?

Data: 2019-07-17 20:03:30
Autor: z
W dniu 2019-07-17 o 08:34, japanizer@japanizer.org pisze:
Jak to jest, że tzw. "mafia lekowa" i "spekulanci" pojawili się po tzw. "reformach PiS"?

Mafia lekowa i spekulanci wyleźli dopiero za PiSu?
Masz jakieś wsparcie? Może takie jak z ociepleniem klimatu? ;-)

Data: 2019-07-17 20:24:11
Autor: z
Totalna opozycja domaga się wspomagania
https://serwisy.gazetaprawna.pl/zdrowie/artykuly/1421682,nielegalny-wywoz-lekow-w-polsce-mafia-lekowa.html

"H istoria zaczyna się w 2001 r. W Sejmie trwają prace nad nową ustawą - prawem farmaceutycznym. Jest to jeden z większych rządowych projektów. Politycy mają świadomość, że sektor lekowy będzie rósł z roku na rok i stanie się jednym z najważniejszych w całej gospodarce.

W obszernym projekcie ustawy, który przygotowało Ministerstwo Zdrowia, jest art. 127. Stanowi on, że karze pozbawienia wolności będzie podlegał ten, kto prowadzi aptekę lub hurtownię bez zezwolenia albo wbrew jego warunkom. Założenie już wtedy jest takie: gdy ktoś założy paraaptekę, należy go ukarać. Jeśli ktoś z kolei założy aptekę prawdziwą, ale będzie ją wykorzystywał do nielegalnych procederów, powinien trafić za kratki. Projektowany przepis nie wzbudzał większych kontrowersji. Sęk w tym, że na którymś etapie prac sejmowej komisji (nie wiadomo kiedy, gdyż nie były one wtedy dobrze dokumentowane) wypadają z art. 127 cztery słowa: ,,albo wbrew jego warunkom". Politycy po latach tłumaczą mi, że sejmowi legislatorzy są prawnikami znacznie słabszymi od tych, których zatrudniają koncerny farmaceutyczne. Mogło być więc tak, że przedstawiciel jednej z firm zaproponował w toku prac poprawkę, a ustawodawca nawet nie spostrzegł, jak istotne może to mieć konsekwencje.
"

Data: 2019-07-17 10:31:08
Autor: Bytomir Szimoza
W dniu środa, 17 lipca 2019 07:23:24 UTC+2 użytkownik z napisał:
prywatnych firm farmaceutycznych?
Ale co na to UE TSUE i SRUE? Pozwolą na bezczelną ingerencję w "wolny" rynek? Jak tak można gwałcić podstawowe prawa spekulantów do spekulowania? ;-)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Polfa_Warszawa

Swojaków wesprzeć nie chcieli, jedyne co potrafili to sprzedać.

Data: 2019-07-17 10:45:27
Autor: japanizer
On Wednesday, July 17, 2019 at 7:31:09 PM UTC+2, Bytomir Szimoza wrote:
> [...]

https://pl.wikipedia.org/wiki/Polfa_Warszawa

Swojaków wesprzeć nie chcieli, jedyne co potrafili to sprzedać.

Nocnik, żale, że PiSdy przekrętu nie zrobiły, bo akurat u władzy nie były i swojakom nie sprzedały w ramach wałku - to wysyłaj jednak do PiSdokolegi prywatnie, emailem, a nie na grupę. Wiesz, pisiont groszy piechotą nie chodzi, mogą ci zabrać!

Aj waj, ilu swojaków PiSdy by tam mogły upchać, nim by doprowadziły firmę do bankructwa!

A tak?

Cyt.

  W kwietniu 2012 wyborem oferty Polpharmy SA zakończył się proces prywatyzacji   Polfy. Wartość 100% akcji spółki wyniosła 957 mln PLN, z czego Polpharma stała   się właścicielem pakietu 85,14% akcji. https://pl.wikipedia.org/wiki/Zak%C5%82ady_Farmaceutyczne_Polpharma

Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A. - polskie przedsiębiorstwo farmaceutyczne z siedzibą w Starogardzie Gdańskim. Producent leków znajdujących zastosowanie w kardiologii, gastroenterologii i neurologii. Wytwarza również leki dostępne bez recepty (OTC). W 2018 Polpharma była obecna na 35 rynkach, w wyniku czego niemal 50 proc. przychodów pochodziło z transakcji międzynarodowych. Grupa posiada 7 zakładów produkcyjnych zlokalizowanych w Polsce, Rosji i Kazachstanie, a także siedem ośrodków badań i rozwoju. Polpharma ok. 20% przychodów przeznacza na inwestycje, badania i rozwój. Cała grupa zatrudnia ok. 7,5 tys. osób, w tym 4,7 tys. w Polsce.

Data: 2019-07-18 09:06:31
Autor: Pajdak
W dniu 2019-07-17 o 19:31, Bytomir Szimoza pisze:
[...]

Trzeba było kupić, dziś byś obrastał w piórka i śmiały się z takich durni jak ty co to uwierzyli w socjalistyczne bajdy PiS.

--
Pajdak

Totalna opozycja domaga się wspomagania