Totalna opozycja ma według sondaży pokonać w wyborach PiS! [ale tylko w trzech na jednego ;-)]

Data: 2017-04-18 08:02:09
Autor: A. Filip
Totalna opozycja ma według sondaży pokonać w wyborach PiS! [ale tylko w trzech na jednego ;-)]
http://wiadomosci.wp.pl/zle-wiesci-dla-pis-nowy-sondaz-6113241591912065a
Wygranym kolejnych wyborów parlamentarnych zostanie antypisowska
koalicja PO-Nowoczesna-PSL - wynika z sondażu IBRiS dla "Faktu" i
Radia Zet. Taki scenariusz przewiduje 36 proc. ankietowanych.
Na pytanie o to, kto wygra głosowanie w 2019 roku, tylko 22,9
proc. badanych odpowiedziało, że będzie to Prawo i Sprawiedliwość.

<ironia> A wielka trójkoalicja będzie wzorem zgody i braku wewnętrznych
waśni ;-) </ironia>

Data: 2017-04-18 09:26:18
Autor: Dark Ice
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+3eptljkaaf-h4i2@buntownik.pl...
[...]

Skoro tak to dlaczego macie takiego pietra? ;-)))

CL

Totalna opozycja ma według sondaży pokonać w wyborach PiS! [ale tylko w trzech na jednego ;-)]