Totalna opozycja przeciwko dokomunizujacji?

Data: 2018-12-08 09:08:58
Autor: Pajdak
Totalna opozycja przeciwko dokomunizujacji?
https://warszawa.onet.pl/nsa-podtrzymal-uchylenia-zarzadzen-o-zmianach-nazwy-ulic-w-warszawie/pwyq9mn

"Naczelny Sąd Administracyjny podtrzymał dziś wyroki WSA o uchyleniu ponad 40 zarządzeń wojewody zmieniających nazwy ulic w Warszawie w związku z ustawą dekomunizacyjną - w tym ws. zmiany al. Armii Ludowej na al. Lecha Kaczyńskiego. Uchylenia zmian tych nazw są więc prawomocne."

Nie wiedziałem, że Armia Ludowa to też były komuchy!

--
Pajdak

Data: 2018-12-09 09:43:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 8 grudnia 2018 09:12:17 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
[...]

Akurat GL PPR i AL były. Powinno się zmienić na Gwardii Ludowej WRN jeśli się
chce uczcić patriotyczną lewicę i jeśli nie ma już takiej ulicy. Ewentualnie
na któregoś z działaczy tej Gwardii (Pużaka już chyba jest).

Totalna opozycja przeciwko dokomunizujacji?