Totalna porażka PiS przed komisją ds. AmberGold

Data: 2018-11-06 00:58:42
Autor: Bruno Brunowski
Totalna porażka PiS przed komisją ds. AmberGold
Żenujące przedstawienie. Miało być ostateczne przyszpilenie, a wyszła hatakumba matata. Posłowie PiS, kompletnie nie przygotowani, zamiast zadawać pytania wygłaszali monologi odpowiadając na zadane przez siebie pytania.. Zastanawiam się po co ściągali Tuska, skoro nie chcieli słuchać jego odpowiedzi. Gdy ten zaczynał mówić natychmiast mu przerywali lub wyłączali mikrofon. Do tego te pyskówki między członkami komisji.

A i tak wystarczyło że Tusk tupnął, a Wasserman natychmiast przyznała, że sprawę położyła niezależna od rządu prokuratura i zaczęła przepraszać syna Przewodniczącego za pomówienia.

Od razu widać czemu w ostatniej chwili zrezygnowano z przesłuchania przed wyborami. --
Bruno

Data: 2018-11-06 10:32:27
Autor: u2
[...]

oj ty brunatny brutalu, ty byś wszystkich przyszpilał:))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-11-06 10:47:36
Autor: A. Filip
Kolejny AmberGold sukces Tuska
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

A te pyskówki to były w ramach PiS+ członków komisji? :-)

--
A. Filip

Data: 2018-11-06 01:58:46
Autor: Bruno Brunowski

Obejrzyj, wyrób sobie zdanie: http://sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/transmisje_arch.xsp?unid=0A6D665EA93C10D9C125833600369657

--
Bruno

Data: 2018-11-06 02:18:42
Autor: japanizer
On Tuesday, November 6, 2018 at 7:14:03 PM UTC+9, A. Filip wrote:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

A po co?

A choćby po to, żebyś znowu na debila nie wyszedł. Rozmawiasz o czymś, a co raz wychodzi, że nie masz o tym pojęcia.. Aż w końcu sam się przyznajesz, że nie masz o tym pojęcia, i usiłujesz dalej prowadzić dyskusję.

Data: 2018-11-06 13:22:56
Autor: Pajdak
Kolejny AmberGold sukces Tuska = kleska PiS
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości
[...]

filipek to pajac. Produkuje się też na pl.soc. prawo wygłaszając swoje
"mondrości" w stylu filipa z konopii. Wszyscy go gonią jak kota! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-06 04:15:55
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 6 listopada 2018 11:14:03 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

A po co?  To ty chcesz coś sprzedać a ja się nie rwę kupować.
Brak pyskówek członków komisji z PiS+ i PO (totalnej jełopozycji) przy
przesłuchaniu prezydenta Europy (co nic nie mógł w sprawie Brexitu)
byłby bardzo dziwny.

Masz tu skrót: https://demotywatory.pl/4888763/Mozna-za-nim-nie-przepadac-ale-trzeba-przyznac-ze-Pan-Donald
Niestety bez pyskówek.

--
Bruno

Data: 2018-11-06 11:14:22
Autor: u2
[...]

e tam brunatny brutalu kto by tam oglądał zeznania jakiegoś gangsterka ?:))))))

Data: 2018-11-06 13:20:37
Autor: Pajdak
pijaczyna  "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5be1697a$0$485$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 06.11.2018 o 10:58, Bruno Brunowski pisze:
Obejrzyj, wyrób sobie zdanie: http://sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/transmisje_arch.xsp?unid=0A6D665EA93C10D9C125833600369657
e tam brunatny brutalu kto by tam oglądał zeznania jakiegoś gangsterka ?:))))))

Jak to kto? Cały PiS!  Widzieć ich miny zbitego psa - bezcenne! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-06 13:22:40
Autor: Pajdak
Kolejny AmberGold sukces Tuska = klęska PiS
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości

pyskówek członków komisji z PiS+ i PO (totalnej jełopozycji)

"jełopozycji" powiadasz pajacu? Tuskowi niegodnyś buty czyścić! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-06 13:16:12
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+au6brdkxvf-ib62@wp.eu...

A te pyskówki to były w ramach PiS+ członków komisji? :-)

Tusk POkazał im, że są cieńcy. Nie ta kategoria. ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-06 13:25:25
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości
[...]

Oglądałem fragmenty. Trzeba przyznać, że z PiS-owców jedynie Wasserman
tytułowała Tuska "panie premierze". Wielki szacun mimo wszystko.

Reszta PiS-owcówe zachowywała się jak hołota. POdskoczyli jak
oparzeni kiedy Tusk wspomniał o GetBack i SKOK-ach.

--
Pajdak

Data: 2018-11-06 16:03:41
Autor: Pajdak
[...]

Polaczkom wydawało się, że nasz Donald się rozpłacze i przyzna do winy. Niech widzą, że mogą nas w dupę pocałować. Mamy jeszcze swoje sądy i media. Niech widzą że gówno mogą, nasz niemiecki Pan jest wielki. Niech zrozumieją, że Niemcy nie kradną tylko biorą co swoje, bo polaczki są od tego aby siedzieć w niewoli u naszego niemieckiego Pana. Polaczkom wydaje się że głosując na te swoje pisiorstwo unikną władzy naszego PO. Nasze Niemcy są wielkie, tak czy inaczej znajdą sposób aby przywrócić nasze PO i pogonić polaczków tam gdzie ich miejsce, do niewoli do naszego niemieckiego Pana. Musimy jedynie zrobić wszystko aby utrzymać nasze media i sądy, wtedy polaczki nie będą mieli szans. Nasze PO napluje polaczkom w twarz a oni będą mogli jedynie pojęczeć. W obecnym układzie na razie mogą naskoczyć naszemu Donaldowi, a nasz niemiecki Pan nie dopuści aby polaczki zlikwidowali nasze medialne i sądownicze układy. Musimy za niedługo inaczej przywrócić władzę naszego PO skoro w wyborach polaczki nie chcą znów się zrobić w huja. Trzeba ostrzej pogonić polaczków, bo zawistne pisiory mogą w końcu dopaść naszego Donalda i nasze PO. Muszą w końcu zrozumieć polaczki, że mają wsadzić mordę w kubeł i zrozumieć, ze nasz niemiecki Pan nie kradnie tylko bierze co swoje.

--
Pajdak

Data: 2018-11-06 16:23:09
Autor: Pajdak
PSYCHOL PODSZYWACZ !!!!
kANALIA POdszywająca się pod mój alias "Pajdak"

<tylko.ciemny.lud@kupi.to> napisał w wiadomości

Do lekarza! ;-))))

--
Pajdak

Totalna porażka PiS przed komisją ds. AmberGold