Totalne bezmózgi w Toyotach i w Mitsubi shi

Data: 2012-10-11 19:08:17
Autor: Artur Maśląg
Totalne bezmózgi w Toyotach i w Mitsubi shi
W dniu 2012-10-11 18:38, Filip pisze:
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,uderzyl-w-latarnie-na-placu-konstytucji,62502.html

http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,toyota-wjechala-w-radiowoz-policjant-trafil-do-szpitala,62682.html

http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,mitsubishi-owinelo-sie-wokol-latarni-ranny-kierowca,62637.html

Dlaczego o takich wyczynach nikt nic nie pisze?

A cóż to wyczyny? Życie w mieście. DC ma to do siebie, że ruch tutaj
największy w kraju i dochodzi do różnych wydarzeń. Do tego mało kto
z wypiekami na twarzy szuka sensacji na tvnwarszawa.

Że to musieli być totalni bezmózgowcy?

Niektórzy wiedzą, że zimą na śniegu zatrzymujesz się na 4 metrach
bez ABS i do tego zniknęła dokumentacja pewnego zdarzenia:
<cite>
[cyt]
....Tego dnia jechalem VW Polo Classic (bez ABS'ow) droga na waskich,
kretych, lesnych zakretach...
Pelno drzew i krzakow skutecznie przyslanialy widok za kazdym zakretem...

[...]

....Jechalem z predkoscia ponad 120 km/h...

[...]

....Urazu psychicznego nie mam, poniewaz nie byl on z mojej winy...
[/cyt]
</cite>

:)

Dlaczego nikt ich nie połączy z marką pojazdu?

Ty ich połączyłeś :)

Data: 2012-10-21 00:07:15
Autor: Adam P³aszczyca
Totalne bezmózgi w Toyotach i w Mitsubi shi
Dnia Thu, 11 Oct 2012 19:08:17 +0200, Artur Ma¶l±g napisa³(a):

[...]

A có¿ to wyczyny? ¯ycie w mie¶cie. DC ma to do siebie, ¿e ruch tutaj
najwiêkszy w kraju i dochodzi do ró¿nych wydarzeñ. Do tego ma³o kto
z wypiekami na twarzy szuka sensacji na tvnwarszawa.

Nie je¼dzisz czasem Toyot±?

--
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688

Totalne bezmózgi w Toyotach i w Mitsubi shi