Totalne zidiocenie.

Data: 2014-12-05 06:43:43
Autor: stevep
Totalne zidiocenie.
# Kolejny jest tak idiotyczny, że nawet nie wiem jak go komentować. Chodzi  o "przezroczyste" urny. Zastanówmy się. Gdybym ja chciał sfałszować  wybory, to kiedy i jak bym to zrobił? Czy zrobiłbym to w momencie liczenia  głosów, czy może wsadziłbym jakiegoś kurdupla do urny, by każdy wrzucony  głos sprawdzał i "poprawiał"? Przecież urna jest zapieczętowana i dopiero  po zakończeniu głosowania i zamknięciu lokalu wyborczego komisyjnie zrywa  się pieczęcie i wysypuje karty wyborcze. Trzeba by chyba założyć, że ten  kurdupel, przed otwarciem urny zdołałby wykopać tunel i uciec poza lokal  wyborczy. Ponadto ja sobie nie życzę, by mój głos mógł zostać odczytany w  momencie wrzucania go do urny. Karta wyborcza może się tak ułożyć, że  znajomy z komisji dokładnie zobaczy na kogo oddałem głos. Konstytucja  gwarantuje wybory TAJNE panie prezesie (zawsze dziewico)!!!

      To samo dotyczy zainstalowania kamer w lokalach wyborczych. Nie będę  oddawał głosu pod okiem "wielkiego brata"!! "Zawsze dziewica" może  twierdzić, że monitoring byłby włączany dopiero po zamknięciu lokalu  wyborczego. Twierdzić to on sobie może. Zresztą nie takie rzeczy już  "twierdził". A jeszcze jak sobie uzmysłowimy, że nadzór nad prawidłowością  działania monitoringu powierzyłby Specjalnemu Zespołowi pod wodzą Antka  Policmajstra.....!

      Jak więc widać, nasilenie idiotyzmów, obłędnych wypowiedzi i działań  przekroczyło już chyba punkt krytyczny. Nawet dla naszej, kulejącej służby  zdrowia, powinien to być sygnał alarmowy. Wydaje się, że niezbędne są  pilne działania tej służby, by zapobiec nieszczęściu. Do pewnego momentu  ludzie "opętani", nawet "opętani patriotyzmem" mogą stanowić ciekawostkę.  Jak baba z brodą. Jednak po przekroczeniu masy krytycznej grozić może nam  totalne zidiocenie.

      Chyba, że źle odczytuję objawy. Że to wszystko nie jest wynikiem  zaburzeń umysłowych. To jest też możliwe. Wtedy przepraszam wszystkich  pomówionych. Jednak zamiast tego zwracam się do wszystkich możliwych służb  - wywiadu, kontrwywiadu, ABW, CBA, CBŚ i pozostałych - aby przyjrzeć się  dokładniej temu zjawisku. Tym bardziej, że nie jest to koniec. 13 grudnia  prezes (zawsze.....) zamierza wyprowadzić na ulicę ludzi nie dla  upamiętnienia jakiegoś wydarzenia z historii. Ci ludzie mają protestować  przeciwko wyborom, w których PiS kolejny raz sromotnie dostało po  siedzeniu. A te dziejące się i mające dziać rzeczy to działania  antypaństwowe, zmierzające do osłabienia struktury państwa. Mogą one mieć  na celu wewnętrzny zamach stanu lub być prowadzone z inspiracji wrogich  nam państw.

      Tertium non datur. #
Ze strony:
http://tnij.org/c7tqyif

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-05 17:07:12
Autor: MarkWoydak
Totalne zidiocenie.
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xqdri5fm50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Proponuje by "głosy" do urny wrzucał wytypowany "mąż zaufania" z PiS. Oczywiście z prawem do ich korekcji.

MW

Totalne zidiocenie.