Totalne zidiocenie.

Data: 2014-12-05 17:07:12
Autor: MarkWoydak
Totalne zidiocenie.
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xqdri5fm50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Kolejny jest tak idiotyczny, że nawet nie wiem jak go komentować. Chodzi
o "przezroczyste" urny. Zastanówmy się. Gdybym ja chciał sfałszować
wybory, to kiedy i jak bym to zrobił? Czy zrobiłbym to w momencie liczenia
głosów, czy może wsadziłbym jakiegoś kurdupla do urny, by każdy wrzucony
głos sprawdzał i "poprawiał"? Przecież urna jest zapieczętowana i dopiero
po zakończeniu głosowania i zamknięciu lokalu wyborczego komisyjnie zrywa
się pieczęcie i wysypuje karty wyborcze. Trzeba by chyba założyć, że ten
kurdupel, przed otwarciem urny zdołałby wykopać tunel i uciec poza lokal
wyborczy.

--

Proponuje by "głosy" do urny wrzucał wytypowany "mąż zaufania" z PiS. Oczywiście z prawem do ich korekcji.

MW

Totalne zidiocenie.