Totalny brak kompetencji na najwyższych państwowych stanowiskach

Data: 2010-07-09 21:37:45
Autor: u2
Totalny brak kompetencji na najwyższych państwowych stanowiskach
... czyli premier - historyk i prezydent - historyk. Po prostu zgroza i
szczyt niekompetencji na najwyższych państwowych stanowiskach.

Data: 2010-07-09 21:47:31
Autor: marek czaplicki
u2 napisał na pl.soc.polityka:

.. czyli premier - historyk i prezydent - historyk. Po prostu zgroza i
szczyt niekompetencji na najwyższych państwowych stanowiskach.
w Stanach to jest dopiero. większość członków Izby Reprezentantów to
prawnicy :-)

Data: 2010-07-09 21:57:37
Autor: u2
W dniu 2010-07-09 21:47, marek czaplicki pisze:
> [...]
> szczyt niekompetencji na najwyższych państwowych stanowiskach.
w Stanach to jest dopiero. większość członków Izby Reprezentantów to

Zazdroszczę, zwłaszcza poziomu życia, nie to co w PO-lsce.

Widać łebscy ci jankescy prawnicy. W przeciwieństwie do "polskich"
premiera i prezydenta.

Data: 2010-07-09 20:22:17
Autor:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Zazdroszczę, zwłaszcza poziomu życia, nie to co w PO-lsce.

Widać łebscy ci jankescy prawnicy. W przeciwieństwie do "polskich"

U nas jest inny system prawny w robieniu biznesów i dbania o poziom życia. Nie
korzysta się z prawa, tylko z luk w tym prawie. Wie o nich garstka. I u nas
nad tym pracują spece od prawa (i robią to po cichu, na konkretne zamówienie).
Szukają tych luk (jeżeli nie było przepychane na zamówienie) i takowe
wykorzystują.

;)

Data: 2010-07-09 22:34:02
Autor: u2
W dniu 2010-07-09 22:22, newsroomy.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
> [...]
Szukają tych luk (jeżeli nie było przepychane na zamówienie) i takowe

Wąska klika rodzinna opanował prawniczy byznes w Polsce i widać tego
skutki. Jak nie opłaci się haraczu to nici z własnego byznesu ;)

Data: 2010-07-09 22:06:24
Autor: marek czaplicki
[...]
masz rację. jest im czegoś zazdrościć, lecz ja zazdroszczę US jeszcze
jednego. dla uczczenia penego obywatela, który żył bardzo dawno nazwali
miasto jego imieniem. widać szanują historię i uważają że jest naprawdę
nauczycielką życia. ja wolę ludzi którzy widzą swoje działanie w szerokim
kontekscie historycznym, więc historyków od powodowanych doraźną kalkulacją
politykierów. a tak nawiasem, to drugi wygrany wyborów jest prawnikiem :-)

Data: 2010-07-09 22:09:27
Autor: u2
W dniu 2010-07-09 22:06, marek czaplicki pisze:
[...]

U nas słychać ujadanie ruskiej agentury jak nadaje się imię Dudajewa dla
ronda w Wa-wie.

Data: 2010-07-09 22:17:54
Autor: marek czaplicki
Totalny brak kompetencji na najwyższych państwowych stanowiskach
u2 napisał na pl.soc.polityka:
U nas słychać ujadanie ruskiej agentury jak nadaje się imię Dudajewa dla
ronda w Wa-wie.
to ja napisze trochę historii, która odpowiednio podkreślona daje naprawdę
ładne przykłady postaw i zachowań
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lucjusz_Kwintus_Cincinnatus

Data: 2010-07-09 21:57:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c377a89$0$2600$65785112news.neostrada.pl...
.. czyli premier - historyk i prezydent - historyk. Po prostu zgroza i
szczyt niekompetencji na najwyższych państwowych stanowiskach.

Z kolei ty przedstawiasz sobą szczyt ignorancji.
A może przypadkiem słyszałeś coś o premierze pianiście?

Ignacy Jan Paderewski herbu Jelita (ur. 6 listopada 1860 w Kuryłówce, zm. 29 czerwca 1941 w Nowym Jorku) - polski pianista, kompozytor, polityk, premier Polski, działacz niepodległościowy, profesor konserwatorium w Warszawie.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ignacy_Jan_Paderewski

Data: 2010-07-09 22:07:55
Autor: u2
[...]

Paderewski to wirtuoz. Odzyskał niepodległość. A obecni kolesie z peło
to szczyt arogancji i chamstwa. No i totalna amatorszczyzna.

Data: 2010-07-09 22:15:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c37819c$0$2607$65785112news.neostrada.pl...

Paderewski to wirtuoz. Odzyskał niepodległość.

Totalny brak kompetencji na najwyższych pastwowych stanowiskach

.. czyli premier - historyk i prezydent - historyk. Po prostu zgroza i
szczyt niekompetencji na najwyższych państwowych stanowiskach

No i są historykami, a nie pianistami.

Wychodzi na to, że napisałeś co myślałeś, a nie myślałeś co napisałeś.

Data: 2010-07-09 22:37:08
Autor: u2
Totalny brak kompetencji na najwyższych państwowych stanowiskach
Paderewski to wirtuoz. Odzyskał niepodległość.

Totalny brak kompetencji na najwyższych pastwowych stanowiskach

Pastwowych, być może, ale nie państwowych. Totalnie niekompetetni
premier i prezydent najchętniej by się pozbyli Polski, bo to z duży dla
nich ciężar. W przeciwieństwie do Paderewskiego, który odzyskal wolność
dla Polski.

.. czyli premier - historyk i prezydent - historyk. Po prostu zgroza i
szczyt niekompetencji na najwyższych państwowych stanowiskach

No i są historykami, a nie pianistami.

Wolę wirtuoza pianina od marnego piłkarzyny i myśliwego.

Wychodzi na to, że napisałeś co myślałeś, a nie myślałeś co napisałeś.

Wydaje się tobie, że wiesz, ale wiesz, że się tobie tylko wydaje.

Totalny brak kompetencji na najwyższych państwowych stanowiskach