Totus zarobi ..... ?.

Data: 2015-10-24 19:59:52
Autor: Endriu
Totus zarobi ..... ?.
Polska: Goldman Sachs szykuje atak walutowy?
https://marucha.wordpress.com/2015/10/21/polska-goldman-sachs-szykuje-atak-walutowy/

"[...]"Analitycy" banku Goldman Sachs opublikowali raport wieszcz±cy kryzys ekonomiczny w Polsce, jaki mia³by nast±piæ wskutek spowolnienia rozwoju gospodarki Chin, co przek³ada siê na ni¿sze ceny surowców i malej±c± inflacjê.
Ma to w konsekwencji doprowadziæ do gospodarczego "trzêsienia ziemi" nad Wis³±. [...]".

Totusie (z ma³ej litery) jak tam twoje postêpy na WIG-u. No teraz to ju¿ na pewno nasza banana-gie³da wyskoczy z trendu bocznego i da ci mocno zarobiæ ......

Endriu

Data: 2015-10-24 20:48:44
Autor: totus
Totus zarobi ..... ?.
Endriu wrote:

Totusie (z małej litery) jak tam twoje postępy na WIG-u. No teraz to już
na pewno nasza banana-giełda wyskoczy z trendu bocznego i da ci mocno
zarobić ......

Handluje kontraktami i kierunek mnie nie interesuje tylko zmienność. Jakoś daje radę. Nie emocjonuje się za bardzo. Polską walutę psuje polski rząd, a nie GS. Popatrz sobie na M3. Walą rocznie dobrze powyżej 5%. Taka teraz moda panuje. Pożyczać i nie oddawać oraz psucie rodzimej waluty na wyścigi.

Data: 2015-11-25 22:30:28
Autor: Endriu
Totus zarobi ..... ?.

Handluje kontraktami i kierunek mnie nie interesuje tylko zmienność. Jakoś
daje radÄ™. Nie emocjonuje siÄ™ za bardzo. PolskÄ… walutÄ™ psuje polski rzÄ…d, a
nie GS. Popatrz sobie na M3. Walą rocznie dobrze powyżej 5%. Taka teraz moda tam
panuje. Pożyczać i nie oddawać oraz psucie rodzimej waluty na wyścigi.

No jak tam totus wig daje zarobić ?.

Endriu

Data: 2015-12-09 10:08:15
Autor: Endriu
Totus zarobi ..... ?.
No jak tam totus wig daje zarobić ?.

Wygląda to na jakąś wyprzedaż aż do 1630. Później odbicie na 1968, a później to się zobaczy.....

http://images78.fotosik.pl/145/5fcd02ed5a731dcc.png

Endriu

Data: 2015-12-09 16:08:08
Autor: totus
Totus zarobi ..... ?.
Endriu wrote:

No jak tam totus wig daje zarobić ?.

Wygląda to na jakąś wyprzedaż aż do 1630. Później odbicie na 1968, a
później to się zobaczy.....

http://images78.fotosik.pl/145/5fcd02ed5a731dcc.png

Handlujesz pod ten scenariusz? Ja się nie znam na przewidywaniu przyszłości. Jakoś mi to nie wychodzi. Udaje mi się reagować.

Data: 2015-12-09 16:29:17
Autor: Endriu
Totus zarobi ..... ?.

Handlujesz pod ten scenariusz?

Poniekąd trochę tak, ale na wig20 nie handluje. Harmoniki dają mi wstępne rozeznanie, czego można oczekiwać.

Endriu

Data: 2015-12-17 18:56:55
Autor: Endriu
Totus zarobi ..... ?.
Wygląda to na jakąś wyprzedaż aż do 1630. Później odbicie na 1968, a później to się zobaczy.....
http://images78.fotosik.pl/145/5fcd02ed5a731dcc.png

1630 chyba nie przejdzie, bo nieco wcześniej zawitał chyba na GPW kapitał o charakterze globalnym....

Maliszewski: To początek fali umocnienia złotego
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Maliszewski-To-poczatek-fali-umocnienia-zlotego-7291180.html

"[...]Jacek Maliszewski, główny ekonomista DMK: To prawda, uderzenie w złotego we wtorek było imponujące. Umocnienie złotego szczególnie się nasiliło w późnych godzinach popołudniowych i wczesnowieczornych, gdy polskie banki już nie pracowały. Według mnie kupowały banki zza Atlantyku. Domyślam się, że ten sam kapitał zaczął umacniać w tym samym czasie waluty krajów Ameryki Południowej. W tym samym czasie zyskiwało m.in. meksykańskie peso.

Jestem bardzo mocno przekonany, że za tym ruchem stoi duży kapitał, który rozpoczął tradycyjną grę zwaną "Rajdem Świętego Mikołaja" - czyli zaczął kupować ryzykowne aktywa na całym świecie.[...]".

Endriu

Data: 2016-01-10 19:07:42
Autor: Endriu
Totus zarobi ..... ?.

1630 chyba nie przejdzie, bo nieco wcześniej zawitał chyba na GPW kapitał o charakterze globalnym....

Na Wigu-20 pachnie pierzakiem ....

http://images75.fotosik.pl/222/0da811a436a64910.png

Endriu

Data: 2016-01-10 23:39:41
Autor: totus
Totus zarobi ..... ?.
Endriu wrote:

1630 chyba nie przejdzie, bo nieco wcześniej zawitał chyba na GPW kapitał
o charakterze globalnym....

Na Wigu-20 pachnie pierzakiem ....

http://images75.fotosik.pl/222/0da811a436a64910.png

W/g tego rysunku ostatni spadek na rosnącym obrocie. Nie wiem co to znaczy ale czytałem, że podobno to ma oznaczać kontynuacje ruchu. Jaka jest argumentacja takiego wniosku, to nie wiem. Wiem, że taki mit jest powtarzany. Ruch na rosnącym obrocie to znaczy będzie trwał. Chyba nie ma oznak zwrotu na tym rysunku.
Kładziesz własne pieniądze na to przewidywanie wzrostu?

Data: 2016-01-11 19:57:49
Autor: Endriu
Totus zarobi ..... ?.

Kładziesz własne pieniądze na to przewidywanie wzrostu?

Używam trzech technik odnośnie tradingu:

1) Przerobiony przez moją osobę specyficzny rodzaj hedżu, coś podobnego do tego o czym pisze kolega filozofia z Forex.Nawigator

http://forex-nawigator.biz/forum/hedging-po-mojemu-t27083.html

2) Formacji harmonicznych a w szczególności wskaźnika Zup_v120 Nen_Star
3) W formacje harmoniczne wchodzÄ™ po tzw patternie "123Jazda" od kolegi Dadas z Forex.Nawigator

Dadas 123J Pierwszy https://www.youtube.com/watch?v=oAuItzyvPGU

Na w/w pierzaku nie wystąpił 123J więc nie weszedłem w ten pattern .....

Endriu

Totus zarobi ..... ?.