Toughbook CF-U1 - system

Data: 2016-10-05 00:29:09
Autor: Atlantis
Toughbook CF-U1 - system
Kupiłem ostatnio pancernego UMPC sprzed paru lat - Toughbooka CF-U1. W założeniach sprzęt ma mi służyć do zastosowań warsztatowych, zastępując poczciwego EeePC 901.

Sprzęt dotarł do mnie najwyraźniej ze świeżym systemem. Nieaktywowany, przyjął klucz spod baterii.

Niemniej dla świętego spokoju chciałbym zrobić własną przeinstalkę (i co ważniejsze - mieć taką możliwość, gdy coś się wykrzaczy w przyszłości). Na dysku brak partycji Recovery. Sprzedający nie miał żadnej płyty.

Stąd moje pytania:
1) Można gdzieś zdobyć obraz systemu od producenta?
2) Podejdzie do tego zwykła płyta z Windowsem 7 Pro? Przyjmie klucz?

Data: 2016-10-05 05:43:49
Autor: sczygiel
Toughbook CF-U1 - system
W dniu środa, 5 października 2016 00:29:11 UTC+2 użytkownik Atlantis napisał:
[...]

Poszukaj sobie zestawu sterowników. Tam raczej na obraz plyty z windowsem i sterownikami nie ma co liczyć. Ale standardowy system powinien sie bez problemu zainstalować.

Data: 2016-10-05 22:39:11
Autor: Animka
Toughbook CF-U1 - system
> [...]
>1) Można gdzieś zdobyć obraz systemu od producenta?
>2) Podejdzie do tego zwykła płyta z Windowsem 7 Pro? Przyjmie klucz?
http://www.download.net.pl/jak-legalnie-pobrac-obraz-iso-windows-7/n/3422/

Zainstaluj i sam się przekonasz. Nie ma co gdybać.

http://www.instalki.pl/systemy-operacyjne/download/Systemy_operacyjne/Windows_7.html

Tu sobie też możesz przejrzeć to co Cię interesuje:

https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=Windows+7+Pro+PL+download

--
animka

Data: 2016-10-05 08:08:16
Autor: ąćęłńóśźż
Toughbook CF-U1 - system
Panas sprzedawał przez serwis płyty z instalkami, ale w Stanach, można znaleźć na ebay.ca, tyle ze koszty wysyłki są wieksze niż cena.
System jak system, ale ze sterownikami zabawa.

-- -- -