Tour de Europa (czesc 6)

Data: 2010-09-26 19:38:51
Autor: UGI
Tour de Europa (czesc 6)
Espanyol Barcelona - Osasuna Pampeluna (Primiera DIvision, 26.09.2010 godz. 17:00)

Dobra, pisalem relacje przez ponad godzine bez zapisania po czym wylaczyl sie komputer. Drugi raz mi sie nie chce wiec w wielkim skrocie:
Poziom meczu zaskakujaco-zenujaco-niski w pierwszej polowie i nieco lepszy w drugiej. Stadion za miedziaki (60 mln euro) po prostu miazdzy i ja poprosze o trzy takie w Polsce. Bylem na meczu i nie dowiedzialem sie gdzie jest sektor gosci, co oznacza ze wyjazdy w Hiszpanii nie istnieja. Duzo kartek, Osasuna konczyla (a wlasciwie zaczynala) w 10 po czerwonej kartce w 20 minucie. Espanyol wygral 1:0. Choc powinno byc 5:3, tyle setek zmarnowano.

Calosc na 3-(6)

Pare fotek
http://picasaweb.google.com/ugi.futbol/EspanyolOsasuna#

Filmik