Tour de France 2009 (humor)

Data: 2009-07-08 10:55:18
Autor: Alfer_z_pracy
Tour de France 2009 (humor)
Jak pewnie wiecie, w tegorocznym TdF w silnej grupie Astana ścierają się dwa talenta kolarskie: Lance Armstrong i Alberto Contador. Skorzystałem z automatycznego tłumaczenia Microsft Translatora hiszpańskojęzycznej podstrony www.elpais.com. Fragmencik dla poprawienia humoru:

"Armstrong: "nie być genius znać z wiatrem może być cięć"
Po zakończeniu etapu, Armstrong powiedział: " "Nie, aby być naukowiec miejsca, genius wiedzieć, że z wiatrem i szybkość który odbywa się w ostatnim kilometrów przed Sprint, musi być do przodu nie pozostają w sąd", zaznaczono w wierszu zakończenia ". Texano korytarz wyjaśnione, że jego intencją nie był pozostaw za do Alberto licznika. "Ja zobaczyłem na wierzch Columbia i ja zadecydowałem przenieść aż do głowy. "Następnie błyskawicznie stał się manewru w prawo i sformułowane sąd" wyjaśnione. "I wygrał samouczka siedem razy i wiedział, że w tych etapów powinny być uważna. " Jakie dzisiaj został kwestią Los i doświadczenie. "Chciałem tylko umieścić mnie naprzód, gdy cięcie," powiedział Armstrong."

Swoją drogą jako ciekawostkę dodam, że "contador" faktycznie znaczy "licznik".

A ponadto polecam Eurosport, gdzie tradycyjnie dwaj kultowi komentatorzy Wyrzykowski + Jaroński wprowadzają na każdym etapie jeszcze więcej elementów humorystycznych. Przykładowo kilka kruczków:

- Myślisz, że jakbym założył żółtą koszulkę, to czułbyś przede mną respekt?
- Czuję respekt przed tobą niezależnie od koloru koszulki jaki masz na sobie.
-- -- -- -- -- -- -- -- --
Jak piłeś herbatkę, to jeden biegał z gołą pupką.
-- -- -- -- -- -- -- -- --
Ja na przykład jestem idolem Dody.
-- -- -- -- -- -- -- -- --
Jak pijesz do obiadu kieliszek wina, to domniemanie jest takie, że jak wracasz do domu, to stawiasz całego litra.

itd. :)

pzdr
A.

Data: 2009-07-08 02:21:13
Autor: Szprota aka Stefandora
Tour de France 2009 (humor)
On 8 Lip, 10:55, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
"I wygrał samouczka siedem razy
i wiedział, że w tych etapów powinny być uważna."

Brzmi jak cytat z biblii :)

Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-07-08 02:24:34
Autor: Rowerex
Tour de France 2009 (humor)
On 8 Lip, 10:55, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

"I wygrał samouczka siedem razy i wiedział, że w tych etapów powinny być uważna. "

A wszystkie siedem samouczków przeczytał i wykuł na pamięć - dlatego
taki mądry :-D

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-07-08 11:45:43
Autor: dziki
Tour de France 2009 (humor)
Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:h31ng9$kce$1nemesis.news.neostrada.pl...

Swoją drogą jako ciekawostkę dodam, że "contador" faktycznie znaczy "licznik".

LOL, no to kolarz z niego pelna geba.

A ponadto polecam Eurosport, gdzie tradycyjnie dwaj kultowi komentatorzy Wyrzykowski + Jaroński wprowadzają na każdym etapie jeszcze więcej elementów humorystycznych. Przykładowo kilka kruczków:

tez ich lubie posluchac; teksty maja momentami boskie, hehe.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-07-08 13:06:25
Autor: zcxz
Tour de France 2009 (humor)
Alfer_z_pracy wrote:
A ponadto polecam Eurosport, gdzie tradycyjnie dwaj kultowi komentatorzy Wyrzykowski + Jaroński wprowadzają na każdym etapie jeszcze więcej elementów humorystycznych.
wczoraj Panowie przerabiali F5 w przegladarce :)
lubie ich sluchac :) maja stajla i sie szanuja :)

--
zcxz

Data: 2009-07-08 20:47:06
Autor: biodarek
Tour de France 2009 (humor)
Alfer_z_pracy:
Lance Armstrong i Alberto Contador. Skorzystałem
z  automatycznego tłumaczenia Microsft Translatora hiszpańskojęzycznej
podstrony www.elpais.com. Fragmencik dla poprawienia humoru:

Oj, Alferku - może najpierw odSapnij, zanim coś włożysz do swoja
elektryczna tlumaczka ;-)

-Gdzie byłeś Albercik kiedy powiało?
-A coś sobie tam poprawiałem akurat...

Swoją drogą jako ciekawostkę dodam, że "contador" faktycznie znaczy
"licznik".

Albercik Licznikowski i Lansik Silnoramienny po naszemu.

BTW - coś chyba Michał, znany znawca kolarstfa, na szlaku - jeszcze nie
przejechał się po Sapie jak po Sylwku ;-)

--
pzdr.
biodarek

Data: 2009-07-10 09:05:25
Autor: Jane
Tour de France 2009 (humor)
Dnia Wed, 8 Jul 2009 10:55:18 +0200, Alfer_z_pracy napisał(a):

Jak pewnie wiecie, w tegorocznym TdF w silnej grupie Astana ścierają się dwa talenta kolarskie: Lance Armstrong i Alberto Contador.

A czy ktoś z Warszawy nagrywa może tegoroczny TDF? Albowiem w tym
roku nie mam takiej możliwości (brak tv) a przecież w zimę trzeba
doczegoś jeździćna trenażerze więc chętnie przegram :)
Byłabym bardzo wdzięczna za kontakt.
Pzdr

J.

Data: 2009-07-10 11:36:10
Autor: Tomasz Tarchala
Tour de France 2009 (humor)
Jane <jane_spam_me_not@cykloza.com> wrote:

[...]

Dołączam się do pytania. Ja co prawda nagrywam, ale w zamkniętym
formacie dekodera N z twardym dyskiem i nie wiem, czy przetrwają do
zimy. Poza tym takie wideo można by też sobie puścić przecież podczas
normalnego treningu, na telefonie komórkowym zapiętym na kierownicy ;-)

//NoOffenc

Data: 2009-07-10 21:18:54
Autor: click
Tour de France 2009 (humor)
Tomasz Tarchala pisze:

Dołączam się do pytania. Ja co prawda nagrywam, ale w zamkniętym
formacie dekodera N z twardym dyskiem i nie wiem, czy przetrwają do
zimy.

jak nie masz w tym nagrywarki
to mozesz przeciez sygnal wpuscic w kompa

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-07-10 16:32:14
Autor: BoDro
Tour de France 2009 (humor)
"Alfer_z_pracy" napisał:

itd. :)

a śledzić "na żywo" ślad kolarzy na podkładzie mapowym można  np. tu:

http://www.ubilabs.net/tourdefrance/

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-07-10 22:32:16
Autor: biodarek
Tour de France 2009 (humor)
BoDro:
a śledzić "na żywo" ślad kolarzy na podkładzie mapowym można  np. tu:

http://www.ubilabs.net/tourdefrance/

Albo na oficjalnej stronie Touru: http://gaps.letour.fr/us.html
Tutaj całość: http://www.letour.fr/us/homepage_courseTDF.html
Do kompletu zdjęcia Grahama:
http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/updateframesetcall?openform&09tdfSt7

Są też "transmisje" na meczyki.pl

A jeśli chodzi o zgranie na płyty, to zdaje się na odprysku jest osoba
zgrywająca całość. Ostatnio miała Dauphine - Libere z polskim
akcentem na Mont Ventoux.

--
biodarek

Data: 2009-07-10 23:12:38
Autor: BoDro
Tour de France 2009 (humor)
"biodarek" napisał:

Albo na oficjalnej stronie Touru: http://gaps.letour.fr/us.html

pod koniec etapu zdechło niestety odświeżanie pozycji Frohlingera ( chyba to
on miał GPS+nadajnik pozycji ). Swoją drogą brakuje mi w transmisji
telewizyjnej podobnych  danych na ekranie - choćby w małym okienku - jakie
podawane są na wspomnianych stronach (tu: prędkość zawodnika, generowana moc
i kadencja ).

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-07-11 12:39:54
Autor: Rowerex
Tour de France 2009 (humor)
On 10 Lip, 15:32, "BoDro" <bo...@lolek.pl> wrote:

a śledzić "na żywo" ślad kolarzy na podkładzie mapowym można  np. tu:

http://www.ubilabs.net/tourdefrance/

Śledź na żywo to barbarzyństwo, lepiej gada ubić i potem zjeść ;-)

Przy okazji przypomniało mi się, że na jednym z ostatnich etapów
pokazywano jak jednemu kolarzowi wymieniano baterie i nadajnik... Co
to za sport? Nie dość, że się koksują, to jeszcze jeżdżą na bateriach
i są zdalnie sterowani ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-07-11 22:00:51
Autor: BoDro
Tour de France 2009 (humor)
"Rowerex" napisał:

[...]

Ja czekam, kiedy tym wycinakom zaczną pampersy wymieniać na trasie :-)
Jeśli dobrze zrozumiałem komentatorów, jakieś etapy mają być rozegrane bez
możliwości stosowania owych "elektronicznych suflerów". Prawda to?

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-07-12 10:38:35
Autor: fabian
Tour de France 2009 (humor)
BoDro wrote:
"Rowerex" napisał:

[...]

10 i 13 etap. Ktoś pisał na a.p.r.s.kolarstwo. Nie szukałem u źródła.

Fabian.

Data: 2009-07-12 23:27:40
Autor: BoDro
Tour de France 2009 (humor)
"fabian" napisał:

> [...]
> możliwości stosowania owych "elektronicznych suflerów". Prawda to?

10 i 13 etap. Ktoś pisał na a.p.r.s.kolarstwo. Nie szukałem u źródła.

dzisiaj w GW nieco na temat radiowych kontrowersji:

http://tiny.pl/hhmsz

"Radio jest w tej chwili równie ważne dla zawodowego kolarza, co rower.
Tymczasem organizatorzy TdF w porozumieniu
z Międzynarodową Unia Kolarską (UCI) uzgodnili, że radia nie będzie można
wykorzystać we wtorek, na płaskim 10. etapie z Limoges do Issoudun,
oraz w piątek, na górzystej trasie z Vittel do Colmar. To UCI ograniczyła
zakaz do tylko dwóch etapów. Organizatorzy uważają, że dzięki zakazowi
kolarze uwolnią swoją inicjatywę tak jak Dimitri Champion, który sensacyjnie
wywalczył w czerwcu tytuł mistrza Francji, nie używając radia."

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Tour de France 2009 (humor)