Tour de France 2009 (humor)

Data: 2009-07-10 16:32:14
Autor: BoDro
Tour de France 2009 (humor)
"Alfer_z_pracy" napisał:

itd. :)

a śledzić "na żywo" ślad kolarzy na podkładzie mapowym można  np. tu:

http://www.ubilabs.net/tourdefrance/

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-07-10 22:32:16
Autor: biodarek
Tour de France 2009 (humor)
BoDro:
a śledzić "na żywo" ślad kolarzy na podkładzie mapowym można  np. tu:

http://www.ubilabs.net/tourdefrance/

Albo na oficjalnej stronie Touru: http://gaps.letour.fr/us.html
Tutaj całość: http://www.letour.fr/us/homepage_courseTDF.html
Do kompletu zdjęcia Grahama:
http://grahamwatson.com/gw/imagedocs.nsf/updateframesetcall?openform&09tdfSt7

Są też "transmisje" na meczyki.pl

A jeśli chodzi o zgranie na płyty, to zdaje się na odprysku jest osoba
zgrywająca całość. Ostatnio miała Dauphine - Libere z polskim
akcentem na Mont Ventoux.

--
biodarek

Data: 2009-07-10 23:12:38
Autor: BoDro
Tour de France 2009 (humor)
"biodarek" napisał:

Albo na oficjalnej stronie Touru: http://gaps.letour.fr/us.html

pod koniec etapu zdechło niestety odświeżanie pozycji Frohlingera ( chyba to
on miał GPS+nadajnik pozycji ). Swoją drogą brakuje mi w transmisji
telewizyjnej podobnych  danych na ekranie - choćby w małym okienku - jakie
podawane są na wspomnianych stronach (tu: prędkość zawodnika, generowana moc
i kadencja ).

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-07-11 12:39:54
Autor: Rowerex
Tour de France 2009 (humor)
On 10 Lip, 15:32, "BoDro" <bo...@lolek.pl> wrote:

a śledzić "na żywo" ślad kolarzy na podkładzie mapowym można  np. tu:

http://www.ubilabs.net/tourdefrance/

Śledź na żywo to barbarzyństwo, lepiej gada ubić i potem zjeść ;-)

Przy okazji przypomniało mi się, że na jednym z ostatnich etapów
pokazywano jak jednemu kolarzowi wymieniano baterie i nadajnik... Co
to za sport? Nie dość, że się koksują, to jeszcze jeżdżą na bateriach
i są zdalnie sterowani ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-07-11 22:00:51
Autor: BoDro
Tour de France 2009 (humor)
"Rowerex" napisał:

[...]

Ja czekam, kiedy tym wycinakom zaczną pampersy wymieniać na trasie :-)
Jeśli dobrze zrozumiałem komentatorów, jakieś etapy mają być rozegrane bez
możliwości stosowania owych "elektronicznych suflerów". Prawda to?

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-07-12 10:38:35
Autor: fabian
Tour de France 2009 (humor)
BoDro wrote:
"Rowerex" napisał:

[...]

10 i 13 etap. Ktoś pisał na a.p.r.s.kolarstwo. Nie szukałem u źródła.

Fabian.

Data: 2009-07-12 23:27:40
Autor: BoDro
Tour de France 2009 (humor)
"fabian" napisał:

> [...]
> możliwości stosowania owych "elektronicznych suflerów". Prawda to?

10 i 13 etap. Ktoś pisał na a.p.r.s.kolarstwo. Nie szukałem u źródła.

dzisiaj w GW nieco na temat radiowych kontrowersji:

http://tiny.pl/hhmsz

"Radio jest w tej chwili równie ważne dla zawodowego kolarza, co rower.
Tymczasem organizatorzy TdF w porozumieniu
z Międzynarodową Unia Kolarską (UCI) uzgodnili, że radia nie będzie można
wykorzystać we wtorek, na płaskim 10. etapie z Limoges do Issoudun,
oraz w piątek, na górzystej trasie z Vittel do Colmar. To UCI ograniczyła
zakaz do tylko dwóch etapów. Organizatorzy uważają, że dzięki zakazowi
kolarze uwolnią swoją inicjatywę tak jak Dimitri Champion, który sensacyjnie
wywalczył w czerwcu tytuł mistrza Francji, nie używając radia."

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Tour de France 2009 (humor)