Tour de France i podgląd kolarzy....

Data: 2011-07-15 10:22:59
Autor: giro
Tour de France i podgląd kolarzy....
Oglądając ostatnio TdF komentatorzy mówili o stronie na której mozna śledzić na żywo parametry niektórych kolarzy którzy mają jakiś tam nadajnik ... szybkość, puls, kadencje i watt -y . Próbowałem pózniej znależść tę strone i nie mogłem na eurosporcie jest tylko wyścig live .
Zna może ktoś adres tej strony .

Dzięki

Data: 2011-07-15 09:02:18
Autor: Flower odf Scotland

http://data.srmlive.de/TDF/

Data: 2011-07-15 10:30:13
Autor: Marcin Gala
On 15-07-2011 10:22, giro wrote:
[...]

2 minuty googla :D
Ale co tam, dzien dziecka ;)
http://www.srm.de/index.php/gb/unternehmen/news/640
Kliknac dupne logo SRMLive
--
Marcin "Ahmed" Gala
m.gala(maupa)interia.pl

- alez wodzu, co wodz???
- to ja juz sobie pojde...

Data: 2011-07-16 10:12:24
Autor: Rowerex
Tour de France i podgląd kolarzy....
On 15 Lip, 09:30, Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly> wrote:
On 15-07-2011 10:22, giro wrote:> Oglądając ostatnio TdF komentatorzy mówili o stronie na której mozna śledzić
> [...]
> szybkość, puls, kadencje i watt -y . Próbowałem pózniej znależść tę strone i
> nie mogłem na eurosporcie jest tylko wyścig live .

I se chopy pociskają 400-500 watów z tętnami nieco ponad 160...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-07-15 11:07:50
Autor: Fabian
Tour de France i podglÂąd kolarzy....
On 15.07.2011 10:22, giro wrote:
OglÂądajÂąc ostatnio TdF komentatorzy mĂłwili o stronie na ktĂłrej mozna ÂśledziĂŚ
na Âżywo parametry niektĂłrych kolarzy ktĂłrzy majÂą jakiÂś tam nadajnik ...
szybkoœÌ, puls, kadencje i watt -y . Próbowa³em pózniej znale¿œÌ tê strone i
nie mogÂłem na eurosporcie jest tylko wyÂścig live .
Zna moÂże ktoÂś adres tej strony .

Ogólnie oni odnoszą się do tego co pojawia się w komentarzach na stronie eurosportu pod relacja txt na żywo.

Fabian.

Data: 2011-07-15 11:08:44
Autor: Mariusz Kruk
Tour de France i podgląd kolarzy....
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "giro"
szybkość, puls, kadencje i watt -y . Próbowałem pózniej znależść tę strone i

"waty".

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   | http://www.nieruchomosci.pl/mieszkanie,38804171
| http://epsilon.eu.org/ |
/-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2011-07-15 16:36:10
Autor: szaman
On 07/15/2011 11:08 AM, Mariusz Kruk wrote::
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done<  "giro"
szybkość, puls, kadencje i watt -y . Próbowałem pózniej znależść tę strone i

"waty".

watty to tak z angielska:)

sz

Data: 2011-07-15 08:47:02
Autor: Rowerex
On 15 Lip, 15:36, szaman <pieka...@op.pl> wrote:
On 07/15/2011 11:08 AM, Mariusz Kruk wrote::

> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done<  "giro"

> "waty".

watty to tak z angielska:)

Watts Zap! ;-)

Pozdr-