Tour de Pologne 2012

Data: 2012-07-07 14:22:00
Autor: Jan Górski
Tour de Pologne 2012
Lada chwila startuje kolejne TdP. Z tej okazji, postaram się przygotować interaktywne mapki ze statystykami (profiler) i krótkie teksty dotyczące etapów. Można też zobaczyć prognozę pogody, ściągnąć plik gpx, http://tour-de-pologne-2012.tk

Zapraszam do odwiedzania.

Data: 2012-07-09 02:15:29
Autor: Jacek G.
Tour de Pologne 2012
On 7 Lip, 23:22, Jan Górski <grad...@o2.pl> wrote:
[...]

A mnie znów pod oknami będą przejeżdżać. Ciekawe, czy w tym roku
organizatorzy raczą odpowiednio wcześniej poinformować mieszkańców,
aby przestawili swoje auta z parkingów przy ulicy. Rok temu postawili
zakaz wieczorem w przeddzień przejazdu, a już rano grozili
odholowaniem samochodów. Jak ktoś się nie interesuje kolarstwem, albo
gdzieś wyjechał (np. na rower, żeby nie było NTG ;) ), to mógł się
zdziwić.
--
Jacek G.

Data: 2012-07-09 08:16:13
Autor: bans
Tour de Pologne 2012
W dniu 2012-07-07 23:22, Jan Górski pisze:

http://tour-de-pologne-2012.tk

To jest taki "Tour de Pologne" jak rajd Dakar rozgrywany w Ameryce Południowej. W tym roku też będzie "tour de kamienice i balony reklamowe"?

--
bans

Data: 2012-07-09 09:28:24
Autor: BoDro
Tour de Pologne 2012
Dnia 09-07-2012 o 08:16:13 bans <goc@o2.pl> napisał(a):

To jest taki "Tour de Pologne" jak rajd Dakar rozgrywany w Ameryce  Południowej. W tym roku też będzie "tour de kamienice i balony  reklamowe"?

Mi się podoba układ etapów: tu kawałek, tam kawałek... Przypomina to naszą  "typową" infrę rowerową :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2012-07-09 09:37:44
Autor: bans
Tour de Pologne 2012
W dniu 2012-07-09 09:28, BoDro pisze:

Mi się podoba układ etapów: tu kawałek, tam kawałek... Przypomina to
naszą "typową" infrę rowerową :-)

Popatrz, nie zwróciłem uwagi na tę symbolikę :)))

--
bans

Tour de Pologne 2012