Tour de Pologne - Polska G?

Data: 2011-07-25 12:53:56
Autor: Fabian
Tour de Pologne - Polska G?
On 25.07.2011 11:27, Leszek 'QSi' Pasoń wrote:
skończył się TurDeFrans, 2 tygodnie nudy, 2 dni zaskoczenia, 3 dni walki
i parada na Polach Elizejskich

Chyba nie lubisz kolarstwa, a wyścigi oglądasz za karę ;)

Resztę marudzenia wyciąłem, bo nie ma co komentować.

Fabian.

Data: 2011-07-25 07:39:50
Autor: Rowerex
Tour de Pologne - Polska G?
On 25 Lip, 11:53, Fabian <fabian1234567...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Chyba nie lubisz kolarstwa, a wyścigi oglądasz za karę ;)

Resztę marudzenia wyciąłem, bo nie ma co komentować.

"Już wyciąłem wszystkie krzaki, teraz zwożę żwir.
Mam to w nosie, że na preclu mówią o mnie świr.
Tu na razie jest ściernisko,
Ale będzie CROSTIS'isko,
A tam, gdzie to kretowisko,
Będzie ZONCOLAN!"

Dla niekumatych:

Monte Crostis: http://www.climbbybike.com/climb.asp?qryMountainID=33
Monte Zoncolan: http://www.climbbybike.com/climb.asp?Col=Monte-Zoncolan&qryMountainID=36

;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-07-25 08:05:22
Autor: Jan Górski
Tour de Pologne - Polska G?
A mnie się nie podoba nazwa. Tour de Pologne ? "Dookoła Polski", albo
"Przez Polske", "Polska Pętla". Tour of Poland, bo można zakładać, że
ktoś nie wymówi. Poza tym graficznie zerżnięte z TdF, koszulka też
żółta, trasy żółte w wizualizacji itp.. Szkoda, że trochę się nie
różni. A już to, że nie mamy tras na emocjonujące góry, to nie nasza
wina, niewiele więcej da się w tej materii zrobić.

TdF było ciekawe, szkoda mi tylko Vinokurova. Mógł pojechać chociaż 1
etap w żółtej koszulce, bo to było jego marzenie.

Tour de Pologne - Polska G?