Tour de Pologne i kochane petelki

Data: 2010-07-19 18:17:48
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
Tour de Pologne i kochane petelki
wilkomen majne libe cuszauer ;P

pare dni temu wlazlem sobie na strone TdP, przejzalem trasy i troche mnie  zdziwilo troche poprowadzenie tras.
w szczegolnosci moje zadziwienie wywolala trasa z Oswiecimia do Bukowiny  Tatrzanskiej ktora omija jedna z klasycznych przeleczy, Krowiarki.

drugim zadziwieniem sa petelki, chyba na kazdym etapie. kuriozum jest etap  z Sosnowca do Katowic ktory tych petli bedzie mial 7 i na ok.2h zablokuje  ruch w katowicach. 3 petle w rejonie Bukowiny w piatkowe popoludnie  skutecznie zablokuja ruch drogowy na sporej czesci podhala.
wczoraj czy przedwczoraj gosciem Eurosportu jako komentator TdF byl  Czeslaw Lang, ktory zachwycal sie trasami i petelkami, czemu dziwic sie  nie mozna ;) uzasadniajac to zwiekszeniem widowiskowosci trasy zarowno dla  obserwujacych jak i kolarzy.
moze faktycznie dla widzow przy trasie bedzie atrakcyjne, choc watpie zeby  ktos cokolwiek z kolejnego smigniecia peletonu wyniosl dla siebie.
dla telewidzow chyba niestety bedzie wialo nuda i takoz dla samych kolarzy.
rzekomo inne Toury tez ten pomysl petelek podlapuja.
dziwi mnie to bardzo bo przeciez jest dosc fajnych terenow do  poprowadzenia dlugich etapow i to nie siedmiu a nawet 21 jak w TdF.

oby bylo ladnie relacjonowane :)

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2010-07-19 09:53:17
Autor: Rowerex
On 19 Lip, 17:17, Leszek \"QSi\" Pasoń <cou...@wywalspam.o2.pl> wrote:

oby bylo ladnie relacjonowane :)

Kurzajewski będzie Lance'ował fryzurę "na Armstronga", a Chylewska
podobno "na Pantaniego"

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-07-19 23:58:34
Autor: zcxz
On 19-07-2010 18:17, Leszek \"QSi\" Pasoń wrote:
oby bylo ladnie relacjonowane :)
no i o to chyba chodzi, zreszta Czeslaw o tym mowil :)
latwiej rozstawic kilka kamer na petli niz pare motorkow + pierdolot + pare kamer na mecie :)
w sumie marzenie to puszczenie tdp wzdluz polslkich gorek, jeno kto by tam kibicowal :)
ja bede w Socho :)

--
zcxz

Data: 2010-07-20 00:28:00
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Tour de Pologne i kochane petelki
zcxz bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
w sumie marzenie to puszczenie tdp wzdluz polslkich gorek, jeno kto by tam kibicowal :)

IMO najbardziej "de Pologne" rozwiązaniem byłoby powielenie trasy Maratonu
Rowerowego Dookoła Polski.

Data: 2010-07-20 00:26:19
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Tour de Pologne i kochane petelki
Leszek \"QSi\" Pasoń bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skreślić):
jedna z klasycznych przeleczy, Krowiarki.

Przełęcz to jest Lipnicka, a "Krowiarki" to hala na tejże przełęczy, tak ku
ścisłości.

Data: 2010-07-20 08:12:06
Autor: bans
W dniu 2010-07-19 18:17, Leszek \"QSi\" Pasoń pisze:

w szczegolnosci moje zadziwienie wywolala trasa z Oswiecimia do Bukowiny
Tatrzanskiej ktora omija jedna z klasycznych przeleczy, Krowiarki.

Hm, nie wiem czy to szosowcom przeszkadza, ale w Zawoi od pewnego czasu remontowana jest droga, może przez to?

Ta wieś jest tak długa, że zanim dojdą z nową nawierzchnią do końca, to na początku już będą dziury jak przed remontem ;)

--
bans

Data: 2015-08-01 08:24:44
Autor: kul.zbi
W dniu wtorek, 20 lipca 2010 08:12:06 UTC+2 użytkownik bans napisał:
> [...]

Ta wieś jest tak długa, że zanim dojdą z nową nawierzchnią do końca, to na początku już będą dziury jak przed remontem ;)

no prosze cie jaka? lipnicka? chyba cie gnie gościu

Data: 2015-08-03 07:42:12
Autor: bans
W dniu 2015-08-01 o 17:24, kul.zbi@wp.pl pisze:

no prosze cie jaka? lipnicka? chyba cie gnie gościu

A ciebie odmrozili po 5 latach? :)))

--
bans

Tour de Pologne i kochane petelki