Tour de Pologne i kochane petelki

Data: 2010-07-20 08:12:06
Autor: bans
Tour de Pologne i kochane petelki
W dniu 2010-07-19 18:17, Leszek \"QSi\" Pasoń pisze:

w szczegolnosci moje zadziwienie wywolala trasa z Oswiecimia do Bukowiny
Tatrzanskiej ktora omija jedna z klasycznych przeleczy, Krowiarki.

Hm, nie wiem czy to szosowcom przeszkadza, ale w Zawoi od pewnego czasu remontowana jest droga, może przez to?

Ta wieś jest tak długa, że zanim dojdą z nową nawierzchnią do końca, to na początku już będą dziury jak przed remontem ;)

--
bans

Data: 2015-08-01 08:24:44
Autor: kul.zbi
W dniu wtorek, 20 lipca 2010 08:12:06 UTC+2 użytkownik bans napisał:
> [...]

Ta wieś jest tak długa, że zanim dojdą z nową nawierzchnią do końca, to na początku już będą dziury jak przed remontem ;)

no prosze cie jaka? lipnicka? chyba cie gnie gościu

Data: 2015-08-03 07:42:12
Autor: bans
W dniu 2015-08-01 o 17:24, kul.zbi@wp.pl pisze:

no prosze cie jaka? lipnicka? chyba cie gnie gościu

A ciebie odmrozili po 5 latach? :)))

--
bans

Tour de Pologne i kochane petelki