Towar macany należy do macanta...

Data: 2011-01-07 22:47:31
Autor: JoteR
Towar macany należy do macanta...
No więc wybrałem się dzisiaj do salonu Play, aby wyja¶nić  niektóre zapisy regulaminowe przed rychłym już podpisaniem recyrografu. Towarzyszyła mi małżonka, żywo zainteresowana aparatem, jaki mam zamiar dobrać sobie (czyli jej) do wybranej sobie (czyli mnie) taryfy. Salon w Złotych Tarasach (rzecz się dzieje w Warszawie), w którym zazwyczaj dokonuję wszelkich operacji, okazał się być zamknięty z powodu inwentaryzacja (do 15.01.2011 jakby co). W najbliższym salonie w Alejach ja zajęli¶my się tym, co lubimy najbardziej. Czyli ja konwersacj± z konsultantk±, z żona macaniem. Konkretnie Samsunga 723. Ponieważ atrapa jest tylko atrap±, żona zażyczyła sobie okazania żywego egzemplarza. Jakież było nasze zdumienie, gdy miła pani poinformowała nas, iż - cytuję z pamięci: "telefonów z Androidem i Bada nie wł±czamy przed zakupem, bo one sobie ¶ci±gaj± ustawienia i nikt takiego egzemplarza nie chce póĽniej kupić". Czyli pomacać można, ale wł±czyć i wypróbować już nie. Czy kto¶ się spotkał z takim podej¶ciem w salonie Play lub innego operatora do kwestii macania aparatów z Androidem lub Bada? Czy to tylko lokalny folklor? Tym bardziej, że przed ¶więtami w salonie w ZT żona wymacała na wszystkie strony żywego SE X8, którego przytargał z zaplecza i wł±czył tamtejszy sprzedawca.

JoteR

Data: 2011-01-07 23:05:41
Autor: ToMasz
JoteR pisze:
"telefonów z Androidem i Bada nie wł±czamy przed
zakupem, bo one sobie ¶ci±gaj± ustawienia (....)

Ty taki "gieroj" na grupie i nie zadałe¶ pytania sk±d sciagaj± jak im
sie sima nie wetknie i wifi nie udostępni?

ToMasz

Data: 2011-01-07 22:26:58
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 07 Jan 2011 23:05:41 +0100, ToMasz napisał(a):

Ty taki "gieroj" na grupie i nie zadałe¶ pytania sk±d sciagaj± jak im
sie sima nie wetknie i wifi nie udostępni?

tylko co sobie wtedy pomaca? Wizarda ustawień?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

Data: 2011-01-07 23:36:19
Autor: JoteR
"ToMasz" napisał:

"telefonów z Androidem i Bada nie wł±czamy przed
zakupem, bo one sobie ¶ci±gaj± ustawienia (....)

Ty taki "gieroj" na grupie i nie zadałe¶ pytania sk±d sciagaj±
jak im sie sima nie wetknie i wifi nie udostępni?

Miła pani nie wdawała się w takie szczegóły - jej tarcz± była "polityka firmy". Zapytam o szczegóły tej polityki "swojego" konsultanta, jak już otworz± 'mój" salon. Być może z uwagi na przed¶wi±teczny "ci±g" na SE X8 mieli jeden rozdziewiczony egzemplarz, przy Samsungu póki co im się nie opłaca?
Ale ToMaszu - zawiodłem się na Tobie. Ani ¶ladu próby przekonania mnie, żeby nic nie podpisywać i przej¶ć na prepaid a telefon kupić na (za przeproszeniem) Allegro? Panta rhei...

JoteR

Data: 2011-01-08 15:42:45
Autor: ToMasz
JoteR pisze:
"ToMasz" napisał:

Ale ToMaszu - zawiodłem się na Tobie. Ani ¶ladu próby przekonania mnie,
żeby nic nie podpisywać i przej¶ć na prepaid a telefon kupić na (za
przeproszeniem) Allegro? Panta rhei...
widzisz? ludzie sie zmieniaj±. chyba ze kto¶ jest trolem to nie.

ToMasz

Data: 2011-01-07 23:11:35
Autor: PiteR
JoteR pisze tak:

[...]

Przecież mogliby wstawić do salonu klatkę Faradaya gdyby im naprawdę zależało na kliencie. Gdy nie ma klientów mogliby sobie poskakać wniej ze ¶ciany na scianę dla zdrowia i byłby pełny cyrk :)

--
Piotr

Data: 2011-01-08 14:04:44
Autor: januszek
Towar macany naleĹĽy do macanta...
PiteR napisa?(a):

Przecież mogliby wstawić do salonu klatkę Faradaya gdyby im naprawdę zależało na kliencie.

Im zaleĹĽy na forsie klienta ;)

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-01-07 23:43:24
Autor: Rabbit McCroolick
Towar macany należy do macanta...

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ig81ll$jsc$1inews.gazeta.pl...
 "telefonów z Androidem i Bada nie wł±czamy przed zakupem, bo one sobie ¶ci±gaj± ustawienia i nikt takiego egzemplarza nie chce póĽniej kupić". Czyli pomacać można, ale wł±czyć i wypróbować już nie.

A co za problem w pokazowym egzemplarzu zrobić z czasem hard reset?

Data: 2011-01-08 10:58:30
Autor: Dremka
Rabbit McCroolick <bilgates@wp.pl> napisal:

A co za problem w pokazowym egzemplarzu zrobić z czasem hard reset?

Cza umieć, a przy wszędobylskim cięciu kosztów, te umiejętno¶ci w salonie wcale nie s± takie oczywiste ;)

--
pozdrowienia
dremka

Data: 2011-01-08 11:01:28
Autor: Andrzej Libiszewski
Towar macany należy do macanta...
Dnia Fri, 7 Jan 2011 22:47:31 +0100, JoteR napisał(a):

No wiÄ™c wybraĹ‚em siÄ™ dzisiaj do salonu Play, aby wyjaĹ›nić  niektĂłre zapisy regulaminowe przed rychĹ‚ym juĹĽ podpisaniem recyrografu. TowarzyszyĹ‚a mi maĹ‚ĹĽonka, ĹĽywo zainteresowana aparatem, jaki mam zamiar dobrać sobie (czyli jej) do wybranej sobie (czyli mnie) taryfy. Salon w ZĹ‚otych Tarasach (rzecz siÄ™ dzieje w Warszawie), w ktĂłrym zazwyczaj dokonujÄ™ wszelkich operacji, okazaĹ‚ siÄ™ być zamkniÄ™ty z powodu inwentaryzacja (do 15.01.2011 jakby co). W najbliĹĽszym salonie w Alejach ja zajÄ™liĹ›my siÄ™ tym, co lubimy najbardziej. Czyli ja konwersacjÄ… z konsultantkÄ…, z ĹĽona macaniem. Konkretnie Samsunga 723. PoniewaĹĽ atrapa jest tylko atrapÄ…, ĹĽona zaĹĽyczyĹ‚a sobie okazania ĹĽywego egzemplarza. JakieĹĽ byĹ‚o nasze zdumienie, gdy miĹ‚a pani poinformowaĹ‚a nas, iĹĽ - cytujÄ™ z pamiÄ™ci: "telefonĂłw z Androidem i Bada nie wĹ‚Ä…czamy przed zakupem, bo one sobie Ĺ›ciÄ…gajÄ… ustawienia i nikt takiego egzemplarza nie chce później kupić". Czyli pomacać moĹĽna, ale wĹ‚Ä…czyć i wyprĂłbować juĹĽ nie. Czy ktoĹ› siÄ™ spotkaĹ‚ z takim podejĹ›ciem w salonie Play lub innego operatora do kwestii macania aparatĂłw z Androidem lub Bada?

Nie. W salonie Playa konsultant dał mi na prawie pół godziny do pobawienia
się HTC Desire - co prawda bez włożonej karty, ale do oceny telefonu
wystarczyło lokalne wifi.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

Data: 2011-01-08 15:41:27
Autor: Ra
W dniu 2011-01-07 22:47, JoteR pisze:

[...]

ale inny klienta np ja nie chce potem kupić używanego i macanego telefonu. ¦lady używania widać. Jakbym chciał kupić używany to bym kupił na allegro. Po za tym przy pierwszym uruchomienia odpala się np jaki¶ tutorial, sklep musi mieć wszystkie możliwe zasilacze, pracownik przy składaniu może uszkodzić, zarysować klapkę - kto będzie za to zapłaci ?
ostatnio kupiłe¶ jak±¶ grę w saturnie i płytka była delikatnie porysowana imho był± używana bo zapomniałem ża pracownicy maj± prawo sobie brać do domu gry i filmy. po to m.in. się pł±ci więcej za nowo¶ć żeby być tym pierwszym który rozpakowuje czy to telefon czy płytkę

Data: 2011-01-08 16:06:37
Autor: ToMasz
Ra pisze:
ale inny klienta np ja nie chce potem kupić używanego i macanego
telefonu. ¦lady używania widać. (...)

sraty pierdaty. Kto jak kto ale operator mógł by sie "szarpn±ć" i
wystawić jeden model na salon do macania, nawet jak by go miał "dać" za
pół ceny swojemu pracownikowi.

JAk wchodzisz do sklepu to pytasz: "czy u Was mogę zwrócić kupiony towar
w przeci±gu 3 dni?"  odpowiedĽ "tak" (na perwnych warunkach) dostaniesz
w wiekszo¶ci dużych sieci handlowych. u nich nic nie kupuj, moze być macane.

ToMasz

Data: 2011-01-08 16:45:01
Autor: JoteR
"ToMasz" napisał:

JAk wchodzisz do sklepu to pytasz: "czy u Was mogę zwrócić kupiony towar
w przeci±gu 3 dni?"  odpowiedĽ "tak" (na perwnych warunkach) dostaniesz
w wiekszo¶ci dużych sieci handlowych.

A wła¶nie, zapytałem owej miłej pani, co w przypadku zakupu przez Internet i ewentualnego odst±pienia od umowy w ustawowym terminie. Pani jak najpoważniej mnie zapewniła, że w takim przypadku należy zwrócić telefon bez ¶ladów użytkowania, przy czym owym ¶ladem jest również fakt wł±czenia i spersonalizowania aparatu. Pytanie o "ramy zwykłego zarz±du" pominęła dyskretnym milczeniem ;-) To chyba jednak lokalny folklor był, zwłaszcza że jak teraz sprawdziłem, to był jednak salon Germanosa, czego na pierwszy i drugi rzut oka nie było widać.

JoteR

Data: 2011-01-08 16:50:02
Autor: Piotr M
Dnia 08-01-2011 o 16:06:37 ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

Ra pisze:
[...]

Dokładnie. I nie tylko sam operator, a na spółkę z producentem. Tym  bardziej że sprzedawcy maja fukus na jakie¶ modele itd. Z drugiej strony,  zaopatrzyć wszystkich dealerów w komplet telefonów do macania, jest to  olbrzymi koszt. Ale jeżeli operatora faktycznie na to "nie stać", powinien  to być w takim razie bonus tylko dla najlepszych dealerów.

PS.
Zadziwiaj± mnie użalania i pretensje ludzi, że takie okoliczno¶ci rodz±  możliwo¶ć kupna towaru używanego. To strona uczciwo¶ci sprzedawcy. Jak go  stać, ma możliwo¶ci, itp, to wprowadza tak± opcję, jak nie to nie. A nie  taka możliwo¶ć jest be i niedobra.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2011-01-08 19:28:25
Autor: J.F.
On Sat, 08 Jan 2011 16:50:02 +0100,  Piotr M wrote:
[...]

Tych salonow jest kupa, a nowe modele bywaja drogie.

Poza tym nie po to wydajemy miliony na reklame, zeby klient macal
towar przed zakupem.

[...]

Jak to sobie wyobrazasz ? Przychodzi klient, placi 1000zl, przychodzi na drugi dzien, oddaje
towar, dostaje 1000zl, a sklep co .. ma wystawic towar za 1000, 990,
900, 800 ? A kupisz taki za 1000zl, wklepujesz tajny kod .. no tak, ten telefon
przepracowal juz 8h i rozmawiano z niego 15 minut. Myslisz OK, czy piszesz na grupe "nie kupujcie w XXX, oszusci,
sprzedali mi uzywany telefon" ?

J.

Data: 2011-01-08 21:42:29
Autor: Piotr M
Dnia 08-01-2011 o 19:28:25 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

Wole wydać na to aby sobie macać, tym bardziej że reklam nie ogl±dam,  przynajmniej tych TV

[...]

:)
Normalnie sobie wyobrażam i nie s± to wyobrażenia, a obserwacja z rynku i  to co już od dawna istnieje. A jak my¶lisz, gdzie trafia np w Anglii czy  Niemczech towar powystawowy?

A kupisz taki za 1000zl, wklepujesz tajny kod .. no tak, ten telefon
przepracowal juz 8h i rozmawiano z niego 15 minut.
Myslisz OK, czy piszesz na grupe "nie kupujcie w XXX, oszusci,
sprzedali mi uzywany telefon" ?

Jak kto¶ ma jaki¶ problem bo kupił używany telefon a miał być nowy, udaje  się z reklamacj± tam gdzie go kupił, co mam Ci napisać. Jak go to  spotkało, to może jeszcze się podzielić tym publicznie, aby nie darować  nieuczciwemu sprzedawcy, przestrzec innych, itd. Ale co ma do tego to, że  sprzedawcy oferuj± macanie towarów i przyjmowanie ich z powrotem. Taki  towar idzie w dystrybucję tak±, gdzie powinien i wszyscy s± zadowoleni,  ba, wszyscy zyskuj±. Uczciwo¶ć sprzedawców nie ma nic do tego.

Data: 2011-01-08 22:22:45
Autor: J.F.
On Sat, 08 Jan 2011 21:42:29 +0100,  Piotr M wrote:
[...]

Powystawowy to powystawowy. Jedna sztuka. A gdzie trafiaja zwroty od
klientow ? J.

Data: 2011-01-09 00:25:11
Autor: Piotr M
Dnia 08-01-2011 o 22:22:45 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

Powystawowy to powystawowy. Jedna sztuka. A gdzie trafiaja zwroty od
klientow ?

S± do tego odpowiednie kanały i bardzo dobrze. Wszystkim to się opłaca.  Inaczej system by nie istniał. A istnieje dlatego, że jest pomy¶lany z  głow±, a nie że bazuje na nieuczciwo¶ci sprzedawców.

Istniej± outlety, refurbished, itd. Jak widać sprzedaż detaliczna jest  bardziej rozwinięta jak nam się wydaje.

Data: 2011-01-09 15:07:34
Autor: J.F.
On Sun, 09 Jan 2011 00:25:11 +0100,  Piotr M wrote:
[...]

Bo ja wiem czy tacy nieuczciwi.
Kupilem telefon, odbylem z niego dwie kontrolne rozmowy, pobawilem sie
grami, sprawdzilem dzwonki, budziki, wytarlem .. uzywany czy nie ?
Istniej± outlety, refurbished, itd. Jak widać sprzedaż detaliczna jest  bardziej rozwinięta jak nam się wydaje.

No jest. Moze tam ludzie bogatsi i zwraca 1%, moze producent do
zwrotow doplaca, a moze brak takich co pomysla ze jak wezma i zwroca,
to na drugi dzien moga kupic ten sam znacznie taniej :-)

A czy wszyscy sa zadowoleni .. kto za to placi ? To w koncu kraj gdzie koszt przewozu promem jest uzalezniony od
dlugosci urlopu i to sie na pewno komus nie podoba, ale nie maja
innego wyjscia :-)

J.

Data: 2011-01-10 11:36:49
Autor: tl
Towar macany należy do macanta...

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gufji6hn6jltfa48ltm56ccml8g4fnjtfp4ax.com...
[...]

A w ilu procentach zużyty, jak twoje "macanie" wpłynęło na stopień jego zużycia ? Je¶li zero to nieużywany.

Data: 2011-01-10 14:46:48
Autor: J.F.
On Mon, 10 Jan 2011 11:36:49 +0100,  tl wrote:
[...]

No wiesz, smiem twierdzic ze stopien zuzycia jest w okolicach zera, ale inni klienci moga miec inne zdanie "zaplacilismy za nieuzywana sztuke z zapieczetowanego pudelka"..

No i teraz jak to sklep sprzeda to kto ma racje ? J.

Data: 2011-01-10 21:06:13
Autor: Piotr M
Dnia 10-01-2011 o 14:46:48 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

Oczywi¶cie, po to s± min plomby producentów i inne rzeczy. Towar otwierany  i macany nie jest nowym towarem. Jest wystawowym.

No i teraz jak to sklep sprzeda to kto ma racje ?

Sklep sprzeda :)

Jak kto¶ taki powystawowy kupi (raz macany czy 10 razy, bez różnicy) to  trochę jego problem. Sam sobie też po czę¶ci winien, ale tylko wtedy,  kiedy jest tego ¶wiadom. Oczywi¶cie całkowit± formaln± i moraln± winę  ponosi taki sprzedawca, co sprzedaje powystawowy towar w ramach nowego.  Tylko, że po takim fakcie, może ciężko już udowodnić co¶..
Takie jest moje zdanie..

Data: 2011-01-10 22:24:20
Autor: tl
Towar macany należy do macanta...

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomo¶ci news:op.vo3zgnd013q3bqpiotr-komputer...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Taaaa ... kupowałe¶ kiedy¶ spodnie ? Tam chyba jest totalny brak nieużywanych towarów nowych tylko same wystawowe sztuki ... wg. tego co napisałe¶ wyżej. A to bardziej intymny towar niż telefon z którego wykonano jedn± rozmowę. A buty ? Tam wszystkie s± wystawione i przymierzane jak leci. Można nawet grzyba przytulić ....

Data: 2011-01-09 14:12:56
Autor: tl
Towar macany należy do macanta...

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:2sahi6lke1q4us33b5ktock30phagdo1pn4ax.com...
[...]

W Decathlonie możesz wzi±ć narty z półki i je wypróbować za darmo. Potem trafiaj± tam z powrotem.
Maj± być tylko nieporysowane z góry. Itd, itp. Piszecie tu bzdury albo jeszcze konkurencja nie dobrała się
takim sprzedawcom do dupy. ¦lady użytkowania to wpis w pamięci - LOL.

Data: 2011-01-09 15:00:18
Autor: J.F.
On Sun, 9 Jan 2011 14:12:56 +0100,  tl wrote:
W Decathlonie możesz wzi±ć narty z półki i je wypróbować za darmo. Potem trafiaj± tam z powrotem.
Maj± być tylko nieporysowane z góry. Itd, itp.

No wiesz, dosc trudne jest nieporysowac nart z gory, a jeszcze
trudniej nieporysowac z dolu. Polski Decathlon ? Tam sa tez narty bez wiazan, jak to masz wyprobowac?
Piszecie tu bzdury albo jeszcze konkurencja nie dobrała się
takim sprzedawcom do dupy. ¦lady użytkowania to wpis w pamięci - LOL.

No widzisz - niektorym ludziom nie przetlumaczysz. Miala byc nowka
sztuka a tu 15 minut rozmowy wykonano.
A moze maja racje, bo to mikrofon zapluty, ekran tlusty itp ..

J.

Data: 2011-01-10 11:34:23
Autor: tl
Towar macany należy do macanta...

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5lfji6hitq2itkqd37fpnpn0vqtq8p26kq4ax.com...
[...]

Dół można porysować. Wiem bo syn tam pracuje.

[...]

Wielu ludziom nie prztłumaczysz nawet prostych zależno¶ci finansowych i nie tylko  ...
Chc±c jednak utrzymać się na rynku trzeba czym¶ zaskakiwać trochę ryzykuj±c.

Data: 2011-01-10 14:49:05
Autor: J.F.
On Mon, 10 Jan 2011 11:34:23 +0100,  tl wrote:
[...]

No coz, ja jestem narciarz doswiadczony, spodow nart nie ogladam, bo
po co sie stresowac, ale w sklepie bym obejrzal i to by mnie troche
odrzucilo :-)

J.

Data: 2011-01-08 16:31:43
Autor: JoteR
"Ra" napisał:

np ja nie chce potem kupić używanego i macanego telefonu.

Ale sam by¶ pomacał przed zakupem? ;->

JoteR

Data: 2011-01-09 02:52:28
Autor: animka
[...]
najbliższym salonie w Alejach ja zajęliśmy się tym, co lubimy najbardziej.
Czyli ja konwersacjÄ… z konsultantkÄ…, z ĹĽona macaniem. Konkretnie Samsunga
723. Ponieważ atrapa jest tylko atrapą, żona zażyczyła sobie okazania żywego
egzemplarza. Jakież było nasze zdumienie, gdy miła pani poinformowała nas,
iż - cytuję z pamięci: "telefonów z Androidem i Bada nie włączamy przed
zakupem, bo one sobie ściągają ustawienia i nikt takiego egzemplarza nie
chce później kupić". Czyli pomacać można, ale włączyć i wypróbować już nie.
Czy ktoś się spotkał z takim podejściem w salonie Play lub innego operatora
do kwestii macania aparatĂłw z Androidem lub Bada? Czy to tylko lokalny
folklor? Tym bardziej, że przed świętami w salonie w ZT żona wymacała na
wszystkie strony żywego SE X8, którego przytargał z zaplecza i włączył
tamtejszy sprzedawca.

Ja bym pojechała na PL. Konstytucji.

--
animka

Data: 2011-01-09 10:20:46
Autor: kashmiri
Towar macany naleĹĽy do macanta...
animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> dared to write:
[...]
w Alejach ja zajęliśmy się tym, co lubimy najbardziej. Czyli ja
[...]

Nie pytają, gdzie Ty byś sobie pojechała, tylko w którym punkcie Play w Wawie pozwalają macać telefon przed zakupem.

Data: 2011-01-09 08:00:43
Autor: JoteR
"kashmiri" napisał:

[...]

Też nie. Pytanie dotyczyło tylko telefonów z Androidem i Bada, zarówno w punktach sprzedaży Play, jak i innych operatorów. Z macaniem włączonych aparatów "bezsystemowych" nie ma problemu nawet w salonach Germanosa, miła pani np. gotowa była przytargać i włączyć Pathfindera, ale żona wykazała wobec tego modelu całkowity désintéressement, może z powodu cena.

JoteR

Data: 2011-01-09 13:46:17
Autor: kashmiri
Towar macany naleĹĽy do macanta...
JoteR <joter@pf.pl> dared to write:
"kashmiri" napisał:

[...]

Odpisuję @animce, a ona to ciężki przypadek pisania (na kilku grupach) wyłącznie o sobie, praktycznie bez związku z tematem. W sumie wahałem się, czy jej postu jak zwykle nie pominąć, ale dzisiaj nie mogłem się oprzeć.

k.

Data: 2011-01-09 15:15:36
Autor: animka
"kashmiri" napisał:

[...]

punktach sprzedaĹĽy Play, jak i innych operatorĂłw. /.../

[...]

To trzeba było się powstrzymać jednak z trollowaniem. Po co się produkowałeś? Prosił cię ktoś o odpowiedź?

--
animka

Data: 2011-01-09 15:09:39
Autor: animka
W dniu 2011-01-09 06:20, kashmiri pisze:
[...]

Mnie kiedyś pozwolili w Sadyba Best Mall, pozwalają/pokazują prawdziwe telefony przy PL. Konstytucji. Wkładają swoje karty SIM i pokazują.

--
animka

Data: 2011-01-10 14:19:41
Autor: Artur\(m\)
Towar macany należy do macanta...

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ig81ll$jsc$1inews.gazeta.pl...

najbliższym salonie w Alejach ja zajęli¶my się tym, co lubimy najbardziej.
[...],  żona macaniem.

folklor? Tym bardziej, że przed ¶więtami w salonie w ZT żona wymacała na wszystkie strony żywego SE X8, którego przytargał z zaplecza i wł±czył tamtejszy sprzedawca.

Może sprzedawca przystojny...:):)

Artur(m)

Data: 2011-01-18 13:44:05
Autor: JoteR
"Artur(m)" napisał:

przed ¶więtami w salonie w ZT żona wymacała na wszystkie
strony żywego SE X8, którego przytargał z zaplecza i wł±czył tamtejszy sprzedawca.

Może sprzedawca przystojny...:):)

Nie w moim typie, więc ciężko mi to ocenić ;-> Ale mozliwe, tam raczej nie zatrudniaj± ludzi o aparycji Quasimodo.
Sprawa znalazła już swój finał, przedwczoraj udali¶my się z koleżank± małżonk± do otwartego już z powrotem Playzone w ZT. BTW: te nowe stanowiska obsługi obrzydliwe s±, a siedziska dla klientów projektował jaki¶ fakir chyba. Inny (już nie tak przystojny) sprzedawca bez oporów przytargał z zaplecza aparat. Oczywi¶cie biały, więc musiał drygać jeszcze raz. Po dobrym kwadransie wrócił ponownie, triumfalnie nios±c (ostatni - jak zapewnił) egzemplarz w normalnym kolorze. Wł±czył go bez żadnych oporów, nie protestował przeciwko włożeniu startera PF, ba - nawet pomógł zdj±ć tę cholern± klapkę (co wbrew pozorom i rysunkom nie jest wcale takie proste). Żona wymacała go (w sensie telefon) na wszystkie strony, złosliwie strzeliła fotkę wystawionemu nieopodal stoisku Orange, stwierdziła, że o klasę lepsza niż z dotychczas używanego Viewty i po podpisaniu stosownych wzajemnych zobowi±zań wyszli¶my, dziel±c po równo wyniesione z salonu łupy. W sensie żona wzięła telefon, ja cyrograf - nikt przecież nie twierdzi, że sprawiedliwie == po równo ;->.
Czyli ta historia sprzed tygodnia to jednak jaki¶ lokalny folklor, nagabnięty w tej sprawie sprzedawca z ZT najwyraĽniej nie uwierzył w relację z wizyty w Germanosie, jak mówił - nigdy się z takim podej¶ciem nie spotkał. Bada nie Bada, Android czy Symbian - jak mamy, to wł±czymy i damy pomacać.
Jako że telefon miałem w łapce tylko przez chwilę potrzebn± na skomunikowanie z domow± Wi-Fi, więc żadnej recenzji z  użytkowania Samsunga 723 raczej nie napiszę, ale ogólnie - może być. Co prawda zainstalowane w nim Google Maps uparcie wskazywało, że jeste¶my w Ljubljanie, ale poza tym wszystko działa jak trzeba i wbrew obawom zwi±zanymi z taktowaniem procesora - nawet się nie muli.

JoteR

Data: 2011-01-18 14:12:25
Autor: jalboss
W dniu 2011-01-18 13:44, JoteR pisze:
  Inny (już nie tak przystojny) sprzedawca bez oporów
przytargał z zaplecza aparat.  Wł±czył go bez
żadnych oporów, nie protestował przeciwko włożeniu startera PF, ba -
nawet pomógł zdj±ć tę cholern± klapkę (co wbrew pozorom i rysunkom nie
jest wcale takie proste).

W Playu w ¦więtochłowicach brałem C7 i zanim się zdecydowałem wymacałem prawie wszystkie warte uwagi telefony. Żadnych problemów.

jalboss

Towar macany należy do macanta...