Towarzystwo Wzajemnego Wielbienia

Data: 2011-03-12 18:09:30
Autor: Pinocchio
Towarzystwo Wzajemnego Wielbienia
Hans Kloss, u2, HaMMer, cytryna, zinek, obserwator, drummer - to towarzystwo która uprawia na grupie zbiorowy samogwałt. Wielbiciele PiS od rana do późnej nocy przesiaduja na grupie i wzajemnie się podniecają jacyż to oni są wspaniali i mądrzy. Wszyscy inni to "wymóżdźki". Opluwają tych innych, spoza swego grona. Rzucają się jak wygłodniałe hieny!  Jak prywmitywni bandyci okradający własnych rodziców! To najgorsze szumowiny! Fanatycy! Zioną nienawiścią, uważają, że psp jest ich i inni nie mają prawa wypowiadać się na żaden temat. Żalosne staruchy! Przegrali życie i teraz pluja jadem nienawiści!  Żal mi was nieszczęśnicy! Pracuję na waszą emeryturę! Szacunku trochę wy prymitywne chamy! Swoje pisanie na psp zacząłem kulturalnie. To wy zaczęliście od wyzwisk więc wam pokazałem, że ja też tak mogę! Na własnych głowkach doświadczyliście jak to jest! Czujecie ta slinę spływającą po waszych wyłysiałych łbach? Dobrze wam tak. Hans Kloss, u2, HaMMer, cytryna, zinek, obserwator, drummer - nie życzę wam złego. Jesteści i tak już pokarani przez życie, Żal mi was nieszczęsnicy! Odejdźcie w pokoju!

Valerio

Data: 2011-03-12 09:40:42
Autor: Hans Kloss
Troll zahir znowu zasrywa grupę
On 12 Mar, 18:09, "Pinocchio" <pinocc...@lorenzini.it> wrote:
[stek bzdur]
Takie bydło jak ty powinno się eksterminować. Budzisz odrazę!
Wypierdalaj z psp
J-23

Towarzystwo Wzajemnego Wielbienia