Towarzysz Generał - Wojciech Jaruzelski - sowiecki patriota

Data: 2009-12-15 01:27:22
Autor: Szczerbiec11
Towarzysz Generał - Wojciech Jaruzelski - sowiecki patriota
Data: 2009-12-15 11:02:54
Autor: Hans Kloss
Towarzysz Generał - Wojciech Jaruzelski - sowiecki patriota
Szczerbiec11 <cvsWYTNIJTO@ih.pl> napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=aCR_H9Bl2Cc

8 odcinków doskonałego filmu, pełna charakterystyka skurwysyna jaruzela, w 90%
zgodna z tym czego się o nim dowiedziałem z zupełnie innych źródeł w ciągu
drobnych 49 lat życia.
J-23

Data: 2009-12-15 12:25:19
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
[...]

Mój worek żeglarski pływa ze mną od 40 lat, ale nie zmądrzał.
Zatem jak widać, czas mądrym nie czyni. :-P

Pozdrawiam
WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-12-15 11:49:47
Autor: Hans Kloss
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Zatem jak widać, czas mądrym nie czyni. :-P

Widać to bardziej po twoich postach niż po twoim worku, co do niego można się
jeszcze łudzić  że przynajmniej fakty przyjmuje do wiadomości.
J-23

Data: 2009-12-15 13:37:32
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

A zatem poznajmy te fakty.
Mamy dokładnie posprzątane i wyselekcjonowane archiwum dawnych służb specjalnych.
Mamy siedzący na nich IPN, którego opracowania nadają się do książeczki agitatora a nie "badań naukowych".
Mamy jakieś fragmenty czegoś z archiwum Rosji, jakie oni zechcieli nam przekazać.
Mamy jakieś fragmenty czegoś z archiwum USA, jakie oni zechcieli nam przekazać.

W żadnym sądzie na świecie z takimi dowodami sędzia nie przyjął by sprawy. :-P

Data: 2009-12-15 11:04:57
Autor: Hans Kloss
WW napisał(a):
W żadnym sądzie na świecie z takimi dowodami sędzia nie przyjął by sprawy.
A kto tu pisał o sądzie? Jego należy POWIESIĆ a nie sądzić. Sądzenie
przed bezstronnym sadem jaruzela za jego zbrodnie podobnie jak
sądzenie znanych zbrodniarzy Hitlera czy Ala Capone (mniejsza o
nieporównywalną skalę ich zbrodni) musiałoby się skończyć
uniewinnieniem, a to z braku dowodów a to z braku znamion czynu
zabronionego, a to z tego powodu ze prawo wstecz nie działa...
J-23

Data: 2009-12-16 07:56:01
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
WW napisał(a):
W żadnym sądzie na świecie z takimi dowodami sędzia nie przyjął by sprawy.
A kto tu pisał o sądzie? Jego należy POWIESIĆ a nie sądzić.

No tak, to do Was podobne.

[...]

Lub uniewinnieniem, a tego byście pewnie nie znieśli ?

Data: 2009-12-15 23:13:26
Autor: Hans Kloss

Data: 2009-12-15 23:15:36
Autor: Hans Kloss
Hans Kloss pisze:

> WW napisał(a):
 musiałoby się skończyć uniewinnieniem [...]
Lub uniewinnieniem, a tego byście pewnie nie znieśli ?
[...]

Czy ty w ogóle czytasz posty na które "odpowiadasz"? ;)
J-23

Data: 2009-12-16 09:55:18
Autor: WW
Hans Kloss pisze:

WW napisał(a):
[...]

Uniewinniony, bo niewinny. !

Przepraszam za użycie skrótu myślowego.

Data: 2009-12-16 09:26:27
Autor: Hans Kloss
Towarzysz Generał - Wojciech Jaruzelski - sowiecki patriota
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Uniewinniony, bo niewinny. !

Niewinny czego- doprowadzenia kraju do ruiny gospodarczej, trzymania kraju w
poddaństwie wobec sowietów czy śmierci setek (tysięcy?) niewinnych ludzi?
J-23

Data: 2009-12-16 15:57:35
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

Niewinny zarzucanych mu czynów.
To takie proste  :-)

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich
sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

p.s.
Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Data: 2009-12-16 09:41:04
Autor: Hans Kloss
WW napisał(a):

> Niewinny czego- doprowadzenia kraju do ruiny gospodarczej, trzymania kraju w
> podda�stwie wobec sowiet�w czy �mierci setek (tysi�cy?) niewinnych ludzi?

Niewinny zarzucanych mu czynow.
To takie proste  :-)

 Napisz ze żartowałeś ;), albo posadzę cie o utratę kontaktu z
rzeczywistością. Znajdziesz w kraju setki tysięcy (może nawet i
miliony) świadków gotowych pod przysięgą potwierdzić przynajmniej
jeden z wymienionych przeze mnie zarzutów- i (prawdopodobnie) ani
jednego świadka zdolnego do obalenia któregoś z nich. Szubienica to
tak nadmiar łaski, powinien zostać skazany na pożarcie przez stado
wygłodzonych świń jak w "Snatch"-u...
J-23

Data: 2009-12-17 07:52:52
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
WW napisał(a):

[...]

O rożne rzeczy mnie już tu posądzano, więc jedna więcej nie zrobi mi różnicy. :-P
Nawet największy ludobójca jest niewinny, dopóki sad nie wyda wyroku.
Jeśli sami zaczniemy "wymierzać sprawiedliwość", to czy się będziemy od niego różnić.?

Obwinianie generała o upadek gospodarki jest głupie, bo był to wynik kilkudziesięciu lat obowiązywania systemu jaki nam w Jałcie przydzielono a On, co niewykluczone, zapobiegł rozlewowi krwi.

Temat setek tysięcy ofiar już był omawiany i nie ma potrzeby dalej go ośmieszać.

Pozdrawiam
WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich   ąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-12-17 04:13:59
Autor: Hans Kloss
On 17 Gru, 07:52, WW <wu...@vp.pl> wrote:
Hans Kloss pisze:

Nawet największy ludobójca jest niewinny, dopóki sad nie
wyda wyroku.
Przecież to kompletna bzdura. Podejmuję się za drobną odpłatnością
zorganizować sąd który skaże na śmierć dowolnego człowieka, oraz drugi
konkurencyjny który największego nawet zbrodniarza uwolni od winy i
kary- i jeszcze swój wyrok przekonująco uzasadni. Twoja wiara w moc
sprawczą sądów jest... no, rozbrajająca ;).

Jeśli sami zaczniemy "wymierzać sprawiedliwość", to czy
się będziemy od niego różnić.?
A kto ma ją wymierzyć,  święci pańscy?? Jak "my sami" tego nie zrobimy
to nikt tego nie zrobi za nas.

Obwinianie generała o upadek gospodarki jest głupie,
TO KTO jest winien gospodarczemu krachowi prylu? A może wg ciebie
nikt, albo pogoda? Każdy rządzący jest odpowiedzialny za stan
rządzonego przez siebie państwa, a ten szmaciarz po prostu
przepieprzył 10 lat na jakieś idiotyzmy, inspekcje robotniczo
chłopskie i inne bzdury. Powinien za to wisieć.

a On, co niewykluczone, zapobiegł rozlewowi krwi.
Taa, tak samo jak ci skinowie którzy zapobiegli śmierci pewnej
staruszki przestając ją kopać...

Temat setek tysięcy ofiar już był omawiany i nie ma potrzeby dalej go ośmieszać.
Nie do policzenia są ofiary jego głupoty, nieudolności i
niekompetencji w rządzeniu krajem. Twierdzisz że były ich setki
tysięcy? Nie  sądzę, szacunkowo należałoby je określić jako "tysiące",
być może dziesiątki tysięcy. Niemniej "ośmieszyć" ten szacunek możesz
jedynie we własnym mniemaniu. Pewnie jak by się sprężyć to jeszcze
dziś można by wyszukać konkretne przypadki ludzi zmarłych w latach
80tych w wyniku braku podstawowych środków medycznych.
Ot, choćby przypadki ludzi zmarłych na skutek zakażenia WZW, które to
zakażenia było wtedy powodowane głównie brakiem strzykawek
jednorazowych.
J-23

Data: 2009-12-17 13:33:57
Autor: WW
Hans Kloss pisze:

[...]

Zdaje sobie sprawę, że dla wielu może to tak wyglądać. Ale ja mam na myśli prawdziwy sąd a nie "zorganizowany". Pomyśl, jeśli zaczniemy sami ferować wyroki albo "organizować sądy", to czym się od nich różnimy?

[...]

Powinieneś zacząć od Jałty, gdzie przyznano nas ZSRR a wiec i systemowi gospodarczemu tam preferowanemu.
Aczkolwiek, jak widzę co teraz mamy, to w ten kapitalizm też zaczynam powątpiewać.

a On, co niewykluczone, zapobiegł rozlewowi krwi.
Taa, tak samo jak ci skinowie którzy zapobiegli śmierci pewnej
staruszki przestając ją kopać...

Nie widzę analogii.

Temat setek tysięcy ofiar już był omawiany i nie ma potrzeby dalej go ośmieszać.
Nie do policzenia są ofiary jego głupoty, nieudolności i
niekompetencji w rządzeniu krajem.

Tego nigdy nie da się policzyć, zarówno za tamtej władzy jak i za tej.

Data: 2009-12-18 09:09:55
Autor: Hans Kloss
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Zdaje sobie sprawę, że dla wielu może to tak wyglądać. Ale ja mam na myśli prawdziwy sąd a nie "zorganizowany".

Niemal każdy sąd jest "zorganizowany"- a być może wręcz każdy. Tyle tylko że
szaraczków sądy traktują "od sztancy" więc mogą czasem sprawiać wrażenie
"obiektywnych". Pozory tego obiektywizmu znikają jednak zawsze w momencie gdy
sprawa dotyczy osoby publicznej.

Pomyśl, jeśli zaczniemy sami ferować wyroki albo  "organizować sądy", to
czym się od nich różnimy?

A kto ma to robić za nas- chińczycy? Nie ma czegoś takiego jak sprawiedliwy,
bezstronny i obiektywny sąd. Poza tym sprawa nie dotyczy jakiegoś pionka
którego można sądzić z poszczególnych paragrafów kodeksów prawniczych,
pisanych na potrzeby dyscyplinowania maluczkich. Chodzi o dyktatora z nadania
obcego (i wrogiego nam) mocarstwa który z własnej i nieprzymuszonej woli
sprawował przez długie lata niemal nieograniczoną władzę nad nami. A i
wcześniej popisywał się bezwzględnością w wiernej służbie wrogiemu mocarstwu i
innym, podobnym sobie, namiestnikom owego mocarstwa na Polskę. Chodzi o
człowieka który sam siebie postawił na długie lata ponad prawem...a ty go
teraz chcesz "zgodnie z prawem" sądzić? Wyrok może być tylko jeden-
"niewinny", bo ówczesne prawo krojone było przecież na miarę jaruzela i jemu
podobnych a obecne "nie działa wstecz". Takie talmudyczne podejście do tematu
odpowiedzialności, winy i kary jest charakterystyczne dla pewnego kręgu
kulturowego.. bynajmniej nie europejskiego. Zgodnie z europejska tradycją,
mentalnością i poczuciem sprawiedliwości naszych władców możesz podzielić z
grubsza na:
- monarchów- odpowiedzialnych jedynie przed Bogiem i historią. Ich sądzić nie
ma prawa nikt, albowiem nikt im władzy nie dał ani oni sami po nią nie
sięgnęli. Dostała im się ślepym zrządzeniem losu za sprawą urodzenia, a
sprawowali ją zgodnie ze swoją najlepsza wiedzą i naturalnymi predyspozycjami.
- demokratycznych polityków. Tych sądzą wyborcy przy pomocy wyborczej kartki
oraz odpowiednich przepisów prawnych, bo władzę objęli z woli wyborców i
zobowiązali się przysięgą do przestrzegania obowiązującego prawa.
- dyktatorów, którzy sięgnęli po władzę z własnej i nieprzymuszonej woli.
Ponieważ ich władza pochodzi wyłącznie z aktu ich woli sprawiedliwym jest aby
zostali ze swoich rządów rozliczeni w odpowiednim czasie i miejscu jedynie
wolą ludzi przez nich rządzonych, z pominięciem procedur prawnych.
Powinieneś zacząć od Jałty, gdzie przyznano nas ZSRR a wiec i systemowi gospodarczemu tam preferowanemu.

Żadna Jałta nie przeszkodziła Kadarowi na Węgrzech w wolnorynkowych reformach
niewydolnego i idiotycznego systemu gospodarczego, to samo dotyczy Tity w
Jugosławii. Ruina gospodarcza kraju była bezwzględnie spowodowana wolą
rządzących nami idiotów a nie żadną "jałtą". Nawet zamordyści w Czechach
potrafili uchronić gospodarkę kraju przed zbyt daleko idącym psuciem.
Nie widzę analogii.
Przyjrzyj się dokładniej. Jaka różnica zamordowanemu czy go uśmiercił bandzior
polski czy sowiecki? Skąd wytrzepana jest teza że, nawet gdyby ruscy "weszli"
(LOL, było ich w Polsce stale ponad 100 tysięcy więc wcale nie musieli
"wchodzić")zginęłoby ludzi więcej niż w rzeczywistości? A nie przyszło ci do
głowy ze kraj który zdecydował się na okupację jest zgodnie z międzynarodowym
prawem  automatycznie odpowiedzialny za sytuację ludności na okupowanym
terytorium? Ruscy musieliby więc wziąć 40 milionów gąb na utrzymanie (a na to
nie było ich zwyczajnie stać) albo się skompromitować przed tzw. "krajami
3ciego świata) o których względy zabiegali. Teza o groźbie sowieckiej
interwencji jest bzdurna zarówno w świetle historycznych faktów, zeznań
świadków, ówczesnych dokumentów  jak i zwyczajnej logiki

Tego nigdy nie da się policzyć, zarówno za tamtej władzy jak i za tej.

Nieudolność tej włądzy łatwo zrzucić na wyborców (to podstawowa zaleta
demokracji). Tamta, niedemokratyczna i uzurpatorska, może i powinna być surowo
rozliczona ze wszystkich skutków jej nieudolnego sprawowania.
J-23

Data: 2009-12-18 13:14:38
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
Chodzi o dyktatora z nadania
obcego (i wrogiego nam) mocarstwa

Tu pozwolę sobie nie zgodzić sie z Tobą.
Po pierwsze jednak formalnie był wybrany.
Po drugie, ZSRR wcale nie była wtedy wrogim mocarstwem.
Po trzecie było to jedyne wyjście, aby ulice krwią nie spłynęły.

 który z własnej i nieprzymuszonej woli
sprawował przez długie lata niemal nieograniczoną władzę nad nami.

Nie przez długie i nie władzę.
Pamiętasz, ile razy z weta skorzystał ?

[...]

Nie ja a Wy.
Ja uważam, że ten człowiek zapobiegł wkroczeniu ZSRR, doprowadził do pokojowego przekazania władzy i wiedząc, jaki jest ten świat nadzwyczaj efektywnie sprawował funkcje Prezydenta.
Po nim przyszła małpa z brzytwa i sie zaczęło.

Czy mam racje czy się mylę nie wiem, ale i Wy nie wiecie.
Nie dysponując archiwami ZSRR i USA oraz GB i NRF jakikolwiek sąd będzie farsą.
Pokazał klasę i siedział cicho i tak należało to zostawić.
Ale lud chce chleba i igrzysk.
Sukcesów styropianu nie widać, no to choć igrzyska urządzimy.
No i pokazaliśmy klasę :-(

Data: 2009-12-18 13:41:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hgfgt3$r0n$1inews.gazeta.pl...

[...]

A nie przyszło Ci do głowy, że mogli zakręcić kurki z gazem i ropą?

Data: 2009-12-16 15:29:47
Autor: Karol
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Niewinny zarzucanych mu czynów.
To takie proste  :-)

owszem WINNY i to rzeczywiscie jest PROSTE.

Data: 2009-12-16 16:51:37
Autor: WW
  Karol pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Niewinny zarzucanych mu czynów.
To takie proste  :-)

owszem WINNY i to rzeczywiscie jest PROSTE.

W Polce o winie rozstrzyga jedynie sąd.

Nie Ty.

Data: 2009-12-16 16:02:12
Autor: Karol
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
  Karol pisze:
> WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

> owszem WINNY i to rzeczywiscie jest PROSTE.

W Polce o winie rozstrzyga jedynie sąd.

Nie Ty.

ty tez nie roztrzygasz o winie Kuklinskiego, a jednak go bezpodstawnie oskarzasz.
Jesli chodzi o polskie sady, to nie sa to sady niezalezne, Dowodow jest az
nadto, wiec prosze nie wciskac kolejnego bzdetu.

Data: 2009-12-17 12:20:54
Autor: cirrus
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hgavqu$p43$3atlantis.news.neostrada.pl...
 Karol pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

Owszem, jak kazdy dyktator stara się zabezpieczyć swoją dupę i dlatego tak trudno o dowody, ale każdy ma prawo uznawać go za zdrajcę.

--
stevep

Data: 2009-12-17 12:47:57
Autor: WW
cirrus pisze:

Owszem, jak kazdy dyktator stara się zabezpieczyć swoją dupę i dlatego tak trudno o dowody,

A więc zgodnie z zasadami demokratycznego państwa prawa jest niewinny !!  :-P

ale każdy ma prawo uznawać go za zdrajcę.

Ma prawo uznać, za co chce - to prawda.
Jednak mówienie o tym głośno bez dowodów, to oszczerstwo.

Data: 2009-12-17 16:11:48
Autor: cirrus
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hgd5u2$j0c$1atlantis.news.neostrada.pl...
cirrus pisze:
[...]

Dziękuje za zezwolenie uznania go za zdrajcę.

--
stevep

Data: 2009-12-15 17:02:19
Autor: cirrus
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hg7rr7$ktr$2atlantis.news.neostrada.pl...
Hans Kloss pisze:
[...]

Ale widzisz towarzyszu WW mówi się "gdy 40 roczek mija dłuższa torba niż fuzyja". ;)

--
stevep

Data: 2009-12-15 12:26:53
Autor: WW
Towarzysz Genera
Szczerbiec11 pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=aCR_H9Bl2Cc

Ostatni program z wczoraj z gen. Wojciechem Jaruzelskim i pytanie czy uratował Polskę.
85 % widzów uważa, że tak.

Data: 2009-12-15 13:08:29
Autor: Hans Kloss
Towarzysz Genera
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
85 % widzów uważa, że tak.
Nawet mi się już nie chce powtarzać po raz enty sloganu o milionach much
lecących...wiadomo do czego.
J-23

Data: 2009-12-15 14:30:24
Autor: WW
Towarzysz Genera
Hans Kloss pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
85 % widzów uważa, że tak.
Nawet mi się już nie chce powtarzać po raz enty sloganu o milionach much
lecących...wiadomo do czego.
J-23

No tak, z tym nie można dyskutować.
Lepiej zostawić, bo jak się ruszy to śmierdzi.
Gratuluje siły smro...  ops, argumentu  :-P

Data: 2009-12-15 13:29:01
Autor: =heÂŽsk=
Towarzysz Genera
On Tue, 15 Dec 2009 12:26:53 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Ostatni program z wczoraj z gen. Wojciechem Jaruzelskim i pytanie czy uratował Polskę.
85 % widzów uważa, że tak.

 program zgoromadzil przed tv wiernych czlonkow pzpr.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-15 13:46:55
Autor: WW
Towarzysz Genera
=heÂŽsk= pisze:
On Tue, 15 Dec 2009 12:26:53 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Ostatni program z wczoraj z gen. Wojciechem Jaruzelskim i pytanie czy uratował Polskę.
85 % widzĂłw uwaĹźa, Ĺźe tak.

 program zgoromadzil przed tv wiernych czlonkow pzpr.

To Twoja opinia czy poboĹźne Ĺźyczenie ?
Masz na to jakiś dowód, źródło, cokolwiek ?

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-12-15 13:51:40
Autor: =heÂŽsk=
Towarzysz Genera
On Tue, 15 Dec 2009 13:46:55 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  program zgoromadzil przed tv wiernych czlonkow pzpr.

To Twoja opinia czy pobożne życzenie ?
  opinia. kto oprocz starych partyjych dziadygow oglada dzis  zwierzenia generala? 85% to dobry wynik. ciekaw jestem ile
 kasy na wysylanie sms przeznaczyl skarbnik sld?

Masz na to jakiś dowód, źródło, cokolwiek ?

 a ty skad wziales te 85%? z runnera ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-15 14:17:21
Autor: WW
Towarzysz Genera
=heÂŽsk= pisze:
On Tue, 15 Dec 2009 13:46:55 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

 program zgoromadzil przed tv wiernych czlonkow pzpr.

To Twoja opinia czy poboĹźne Ĺźyczenie ?
  opinia.

Tak bez dowodĂłw - rozczarowujesz mnie :-(

  kto oprocz starych partyjych dziadygow oglada dzis
 zwierzenia generala?

No właśnie, skąd wiesz, kto ?

85% to dobry wynik. ciekaw jestem ile
 kasy na wysylanie sms przeznaczyl skarbnik sld?

Sięgasz do insynuacji, a feeee.......

Masz na to jakiś dowód, źródło, cokolwiek ?

 a ty skad wziales te 85%? z runnera ?

Z ekranu TV i podsumowania p. T. Lisa
Wystarczy ?  :-P

Data: 2009-12-15 14:57:43
Autor: =heÂŽsk=
Towarzysz Genera
On Tue, 15 Dec 2009 14:17:21 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  opinia.
Tak bez dowodów - rozczarowujesz mnie :-(

 a te 85% to dowod? ;o))))

  kto oprocz starych partyjych dziadygow oglada dzis
>  zwierzenia generala? No właśnie, skąd wiesz, kto ?

 rozmawiam z ludzmi i wiem co o tym sadza.

85% to dobry wynik. ciekaw jestem ile
>  kasy na wysylanie sms przeznaczyl skarbnik sld?
Sięgasz do insynuacji, a feeee.......

 jezeli sadzisz, ze dzieje sie inaczej baw sie klockami lego.

>  a ty skad wziales te 85%? z runnera ?
Z ekranu TV i podsumowania p. T. Lisa
Wystarczy ?  :-P
  buuuhahhahahhahahahhahahhahahhaaaa.  ilu z tych 85% to byli pzpr-owcy?
 sadzisz, ze ktos inny jak oni zlizywal z ekranu  slowa generala?  --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-15 16:22:32
Autor: WW
Towarzysz Genera
=heÂŽsk= pisze:
 a te 85% to dowod? ;o))))

Oczywiście. Tyle ludzi poświeciło swój czas i pieniądze, aby dać wyraz szacunku dla generała.

 rozmawiam z ludzmi i wiem co o tym sadza.

Z iloma,?  Wiesz nas jest ok 30 000 000.

85% to dobry wynik. ciekaw jestem ile
 kasy na wysylanie sms przeznaczyl skarbnik sld?
Sięgasz do insynuacji, a feeee.......

 jezeli sadzisz, ze dzieje sie inaczej baw sie klockami lego.

Rozumiem, Ĺźe masz na to dowody. PokaĹź je.

Data: 2009-12-15 22:25:19
Autor: White Power
Towarzysz Genera
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
dowody

Do wody (i to głęgokiej) to dobrze by było jak byś wskoczył i miał betonowe buty, było by trochę pożytku. widac z daleka ze kazdy kto wysyłał tego smsa mówiąż że wojtuś powinien zostać świetym to: albo był w pzpr albo jak by pzpr istniał z checią tam dołaczył. Nikt normalny nie będzie przytakiwał żadnej decyzji komuszej gnidy.

Data: 2009-12-16 15:58:21
Autor: WW
Towarzysz Genera
White Power pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

No, przed takimi dowodami to ja wymiękam.
Wygrałeś  :-P

Data: 2009-12-16 12:45:46
Autor: =heÂŽsk=
Towarzysz Genera
On Tue, 15 Dec 2009 16:22:32 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  a te 85% to dowod? ;o))))
Oczywiście. Tyle ludzi poświeciło swój czas i pieniądze, aby dać wyraz szacunku dla generała.

 zmiluj sie i nie pierdziel. caly komuszy rod  dorwal sie do komorek i slal sms-y by tym samym
 udowodnic sobie, ze nie byli gnidami...

>  rozmawiam z ludzmi i wiem co o tym sadza.
Z iloma,?  Wiesz nas jest ok 30 000 000.

 z wieloma. z tych 30 mln ilu jest komuchow ?

>  jezeli sadzisz, ze dzieje sie inaczej baw sie klockami lego.
Rozumiem, że masz na to dowody. Pokaż je.

 doswiadczenie zyciowe. wiem cos na temat "glosowan".
 poczytaj tez komentarze innych ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-16 16:01:00
Autor: WW
Towarzysz Genera
=heÂŽsk= pisze:
[...]

Kolejna fantazja, poboĹźne Ĺźyczenie ??

 rozmawiam z ludzmi i wiem co o tym sadza.
Z iloma,?  Wiesz nas jest ok 30 000 000.

 z wieloma. z tych 30 mln ilu jest komuchow ?

Ilu jest to nie wiem, ale popiera ich 85 % społeczeństwa.

[...]

 doswiadczenie zyciowe.

To nie dowĂłd.

wiem cos na temat "glosowan".

No to powiedz.

 poczytaj tez komentarze innych ;o)))

Żaden komentarz, choćby najmądrzejszego, nie jest dowodem a jedynie opinią.

Data: 2009-12-16 15:11:33
Autor: Karol
Towarzysz Genera
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Ilu jest to nie wiem, ale popiera ich 85 % spoĹ&#65533;eczeĹ&#65533;stwa.

a jak ich ma nie popierac skoro opiniotworcza GW Michnika i pozostale
pseudopolskie media ( TV prawie nadal cala w rekach komuchow), nad tym czuwaja, aby sie spoleczenstwo nie dowiedzialo prawdy?

Ty w ogole wiesz cos o psychomanipulacji i bagiennej sytuacji panujacej np. w TV i radiu?

Tyle sie pisze o GW i jej koneksjach ze sluzbami, a ty dalej wypisujesz tutaj klamstwa?

Data: 2009-12-16 16:54:01
Autor: WW
Towarzysz Genera
  Karol pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

No to sie zdecyduj.

Ja jedynie twierdzę, że w tym programie 85% głosujących było za generałem.

Ich powody nie są przedmiotem rozważań, przynajmniej w tym wątku.

Gdzież więc te kłamstwa?

Data: 2009-12-16 16:10:24
Autor: Karol
Towarzysz Genera
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
No to sie zdecyduj.

...na co mam sie zdecydowac? Ja znam w kazdym razie inne sadaze.
A jakie sadaze by byly naprawde, kiedy ludzie znaliby PRAWDE, to inna sprawa.

Ja jedynie twierdzę, że w tym programie 85% głosujących było za generałem.

....to byl program *Szkla kontaktowego * czy *Teraz My*, a moze program corki bylego komunisty, Moniki Olejnik?

Ich powody nie są przedmiotem rozważań, przynajmniej w tym wątku.

..jakie mozna rozwazania prowadzic, kiedy juz podstawa jest klamliwa, bo
spoleczenstwo jest systematycznie oklamywane?

Gdzież więc te kłamstwa?

...klamstwo z klamstwa wyplywa.

Data: 2009-12-17 12:27:08
Autor: =heÂŽsk=
Towarzysz Genera
On Wed, 16 Dec 2009 16:01:00 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  zmiluj sie i nie pierdziel. caly komuszy rod >  dorwal sie do komorek i slal sms-y by tym samym
>  udowodnic sobie, ze nie byli gnidami...

Kolejna fantazja, pobożne życzenie ??

 alez dobrze znam to srodowisko, jeden z sasiadow jest  twardoglowym i wiem jak sie mobilizuja na takie akcje.

>  z wieloma. z tych 30 mln ilu jest komuchow ?
Ilu jest to nie wiem, ale popiera ich 85 % społeczeństwa.

 buuuuuuuuuuuuhahahhahahhahhahahaaa.  85% tych, ktorzy wyslali sms a nie spoleczenstwa, manipulancie.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-17 13:10:32
Autor: WW
Towarzysz Genera
=heÂŽsk= pisze:

>  alez dobrze znam to srodowisko, jeden z sasiadow jest   twardoglowym i wiem jak sie mobilizuja na takie akcje.

Jeśli potrafią się w skali kraju tak zorganizować, aby jak twierdzisz wręcz odwrócić wynik głosowania, to czapki z głów.
Ale ja w to nie wierze.  :-)
Moim zdaniem powoli ale systematycznie rośnie liczba osób rozczarowanych nowymi porządkami i kolejnymi styropianowcami u władzy.
Wybory na prezydenta mogą być ciekawe :-)

>  buuuuuuuuuuuuhahahhahahhahhahahaaa.

>  85% tych, ktorzy wyslali sms a nie spoleczenstwa, manipulancie.

To prawda, ale ta próbka jest daleko bardziej reprezentatywna, niż Twoje rozmowy z sąsiadem czy "znajomość środowiska".

Data: 2009-12-17 13:39:43
Autor: =heÂŽsk=
Towarzysz Genera
On Thu, 17 Dec 2009 13:10:32 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]

Jeśli potrafią się w skali kraju tak zorganizować, aby jak twierdzisz wręcz odwrócić wynik głosowania, to czapki z głów.

 potrafia. dobrze o tym wiesz.

Moim zdaniem powoli ale systematycznie rośnie liczba osób rozczarowanych nowymi porządkami i kolejnymi styropianowcami u władzy.

 aaaa, tu cie boli.
Wybory na prezydenta mogą być ciekawe :-)

 o tak. znasz moje zdanie.

 >  85% tych, ktorzy wyslali sms a nie spoleczenstwa, manipulancie.

To prawda, ale ta próbka jest daleko bardziej reprezentatywna, niż Twoje rozmowy z sąsiadem czy "znajomość środowiska".

 zalozmy, ze masz racje. ilu twradoglowych wyslalo sms
 i ilu z nich wyslalo ich tyle, by ukochany general  "zwyciezyl" ? nie sadzisz chyba, ze w "glosowaniu"
 brala udzial mlodziez. glosowali albo lewacy albo
 dziadygi teskniace za prl-em. oto sukces "gienierala".

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-17 13:59:24
Autor: WW
Towarzysz Genera
=heÂŽsk= pisze:

Moim zdaniem powoli ale systematycznie rośnie liczba osób rozczarowanych nowymi porządkami i kolejnymi styropianowcami u władzy.

 aaaa, tu cie boli.

A Ciebie nie. ??
Polska stała się pośmiewiskiem Europy, kto tylko może emigruje, uczelnie nie łapią się w pierwszej setce, na szczytach władzy afera goni aferę, ludzie szukają jedzenia na śmietnikach a rozkazy rządowi wydaje facet z Waszyngtonu przez telefon.

Tego chciałeś ?

Data: 2009-12-17 14:32:11
Autor: =heÂŽsk=
Towarzysz Genera
On Thu, 17 Dec 2009 13:59:24 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  aaaa, tu cie boli.

A Ciebie nie. ??

 mam sentyment do czasow "Solidarnosci".

Polska stała się pośmiewiskiem Europy,

 czyzby? jakies przyklady.

kto tylko może emigruje,

 a zostaje ten kto zna angielski, ma poukladane w glowce.
 pozostali wracaja na tarczy po osiagnieciu max kompetencji
 w szorowaniu podlog.
uczelnie nie łapią się w pierwszej setce,

 i co z tego. na swiecie sa tysiace uczelni.
 z kadra pracujaca byle jak na kilku etatach
 chcesz lapac sie do 1-wszej setki?
na szczytach władzy afera goni aferę,

 glownie medialna. tak jest na calym swiecie.
 ludzie uwielbiaja jak komus dzieje sie gorzej.

ludzie szukają jedzenia na śmietnikach

 tak czkawka odbija sie socjalizm.
a rozkazy rządowi wydaje facet z Waszyngtonu przez telefon.

 a nie z watykanu ? ;o)))

Tego chciałeś ?

 nie do konca. ale nie chcialbym powrotu rzadow kolesi
 "reprezentujacych klase robotnicza". nie podoba mi sie finansowanie
 partii z naszych kieszeni, wydawanie naszych pieniedzy na "pelniaca
 misje dziejowa publiczna tvp",nie podoba mi sie nadopiekunczosc
 panstwa (patrz sig) i pieprzenie o "pomaganiu slabszym".  wedka, a nie kosz ryb. stworzenie prawa takiego by nie przeszkadzalo
 inicjatywie kazdego komu chce sie chciec, aq jednoczesnie ukrocenie
 wywalania pieniedzy na roznej masci nierobow i meneli.

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-17 14:50:56
Autor: WW
Towarzysz Genera
=heÂŽsk= pisze:

 nie do konca. ale nie chcialbym powrotu rzadow kolesi
 "reprezentujacych klase robotnicza".

No to przyszli kolesie reprezentujący sami siebie. Duża zmiana. :-(

[...]

Mnie też nie. Dopóki będzie jednak istnieć ministerstwo gospodarki, to budżet zawsze będzie marnotrawiony. Tyle, że raz na to a raz na tamto, bez znaczenia, ważne aby dzielący wzięli co swoje do własnych kieszeni.

Data: 2009-12-17 16:13:52
Autor: cirrus
Towarzysz Genera
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hgdakf$4sb$1nemesis.news.neostrada.pl...
=heRsk= pisze:
[...]

Ja osobiście, gdyby rozkazy wydawał batiuszka z Kremla byłbym usatysfakcjonowany. ;)

--
stevep

Data: 2009-12-15 17:11:19
Autor: cirrus
Towarzysz Genera
Użytkownik "=heRsk=" <full?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:h50fi5976i131g00sapfhvivcoku61t1kf4ax.com...
[...]

Pewnie SLD wydał nakaz swoim członkom jak głosować.

--
stevep

Data: 2009-12-15 17:10:23
Autor: cirrus
Towarzysz Genera
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hg7ru5$ktr$3atlantis.news.neostrada.pl...
Szczerbiec11 pisze:
[...]

Ale takiego sondażu nie było, a zapewne 85% uważa,że Polski nie ma, więc c to za ratunek.

--
stevep

Data: 2009-12-16 16:17:28
Autor: WW
Towarzysz Genera
Szczerbiec11 pisze:
[...]

Ależ był, zapewniam Cię. Zaczynam podejrzewać, że go nie oglądałeś.