Towarzysz Generał - Wojciech Jaruzelski - sowiecki patriota

Data: 2009-12-15 11:02:54
Autor: Hans Kloss
Towarzysz Generał - Wojciech Jaruzelski - sowiecki patriota
Szczerbiec11 <cvsWYTNIJTO@ih.pl> napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=aCR_H9Bl2Cc

8 odcinków doskonałego filmu, pełna charakterystyka skurwysyna jaruzela, w 90%
zgodna z tym czego się o nim dowiedziałem z zupełnie innych źródeł w ciągu
drobnych 49 lat życia.
J-23

Data: 2009-12-15 12:25:19
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
[...]

Mój worek żeglarski pływa ze mną od 40 lat, ale nie zmądrzał.
Zatem jak widać, czas mądrym nie czyni. :-P

Pozdrawiam
WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-12-15 11:49:47
Autor: Hans Kloss
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Zatem jak widać, czas mądrym nie czyni. :-P

Widać to bardziej po twoich postach niż po twoim worku, co do niego można się
jeszcze łudzić  że przynajmniej fakty przyjmuje do wiadomości.
J-23

Data: 2009-12-15 13:37:32
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

A zatem poznajmy te fakty.
Mamy dokładnie posprzątane i wyselekcjonowane archiwum dawnych służb specjalnych.
Mamy siedzący na nich IPN, którego opracowania nadają się do książeczki agitatora a nie "badań naukowych".
Mamy jakieś fragmenty czegoś z archiwum Rosji, jakie oni zechcieli nam przekazać.
Mamy jakieś fragmenty czegoś z archiwum USA, jakie oni zechcieli nam przekazać.

W żadnym sądzie na świecie z takimi dowodami sędzia nie przyjął by sprawy. :-P

Data: 2009-12-15 11:04:57
Autor: Hans Kloss
WW napisał(a):
W żadnym sądzie na świecie z takimi dowodami sędzia nie przyjął by sprawy.
A kto tu pisał o sądzie? Jego należy POWIESIĆ a nie sądzić. Sądzenie
przed bezstronnym sadem jaruzela za jego zbrodnie podobnie jak
sądzenie znanych zbrodniarzy Hitlera czy Ala Capone (mniejsza o
nieporównywalną skalę ich zbrodni) musiałoby się skończyć
uniewinnieniem, a to z braku dowodów a to z braku znamion czynu
zabronionego, a to z tego powodu ze prawo wstecz nie działa...
J-23

Data: 2009-12-16 07:56:01
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
WW napisał(a):
W żadnym sądzie na świecie z takimi dowodami sędzia nie przyjął by sprawy.
A kto tu pisał o sądzie? Jego należy POWIESIĆ a nie sądzić.

No tak, to do Was podobne.

[...]

Lub uniewinnieniem, a tego byście pewnie nie znieśli ?

Data: 2009-12-15 23:13:26
Autor: Hans Kloss

Data: 2009-12-15 23:15:36
Autor: Hans Kloss
Hans Kloss pisze:

> WW napisał(a):
 musiałoby się skończyć uniewinnieniem [...]
Lub uniewinnieniem, a tego byście pewnie nie znieśli ?
[...]

Czy ty w ogóle czytasz posty na które "odpowiadasz"? ;)
J-23

Data: 2009-12-16 09:55:18
Autor: WW
Hans Kloss pisze:

WW napisał(a):
[...]

Uniewinniony, bo niewinny. !

Przepraszam za użycie skrótu myślowego.

Data: 2009-12-16 09:26:27
Autor: Hans Kloss
Towarzysz Generał - Wojciech Jaruzelski - sowiecki patriota
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Uniewinniony, bo niewinny. !

Niewinny czego- doprowadzenia kraju do ruiny gospodarczej, trzymania kraju w
poddaństwie wobec sowietów czy śmierci setek (tysięcy?) niewinnych ludzi?
J-23

Data: 2009-12-16 15:57:35
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

Niewinny zarzucanych mu czynów.
To takie proste  :-)

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich
sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

p.s.
Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Data: 2009-12-16 09:41:04
Autor: Hans Kloss
WW napisał(a):

> Niewinny czego- doprowadzenia kraju do ruiny gospodarczej, trzymania kraju w
> podda�stwie wobec sowiet�w czy �mierci setek (tysi�cy?) niewinnych ludzi?

Niewinny zarzucanych mu czynow.
To takie proste  :-)

 Napisz ze żartowałeś ;), albo posadzę cie o utratę kontaktu z
rzeczywistością. Znajdziesz w kraju setki tysięcy (może nawet i
miliony) świadków gotowych pod przysięgą potwierdzić przynajmniej
jeden z wymienionych przeze mnie zarzutów- i (prawdopodobnie) ani
jednego świadka zdolnego do obalenia któregoś z nich. Szubienica to
tak nadmiar łaski, powinien zostać skazany na pożarcie przez stado
wygłodzonych świń jak w "Snatch"-u...
J-23

Data: 2009-12-17 07:52:52
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
WW napisał(a):

[...]

O rożne rzeczy mnie już tu posądzano, więc jedna więcej nie zrobi mi różnicy. :-P
Nawet największy ludobójca jest niewinny, dopóki sad nie wyda wyroku.
Jeśli sami zaczniemy "wymierzać sprawiedliwość", to czy się będziemy od niego różnić.?

Obwinianie generała o upadek gospodarki jest głupie, bo był to wynik kilkudziesięciu lat obowiązywania systemu jaki nam w Jałcie przydzielono a On, co niewykluczone, zapobiegł rozlewowi krwi.

Temat setek tysięcy ofiar już był omawiany i nie ma potrzeby dalej go ośmieszać.

Pozdrawiam
WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich   ąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-12-17 04:13:59
Autor: Hans Kloss
On 17 Gru, 07:52, WW <wu...@vp.pl> wrote:
Hans Kloss pisze:

Nawet największy ludobójca jest niewinny, dopóki sad nie
wyda wyroku.
Przecież to kompletna bzdura. Podejmuję się za drobną odpłatnością
zorganizować sąd który skaże na śmierć dowolnego człowieka, oraz drugi
konkurencyjny który największego nawet zbrodniarza uwolni od winy i
kary- i jeszcze swój wyrok przekonująco uzasadni. Twoja wiara w moc
sprawczą sądów jest... no, rozbrajająca ;).

Jeśli sami zaczniemy "wymierzać sprawiedliwość", to czy
się będziemy od niego różnić.?
A kto ma ją wymierzyć,  święci pańscy?? Jak "my sami" tego nie zrobimy
to nikt tego nie zrobi za nas.

Obwinianie generała o upadek gospodarki jest głupie,
TO KTO jest winien gospodarczemu krachowi prylu? A może wg ciebie
nikt, albo pogoda? Każdy rządzący jest odpowiedzialny za stan
rządzonego przez siebie państwa, a ten szmaciarz po prostu
przepieprzył 10 lat na jakieś idiotyzmy, inspekcje robotniczo
chłopskie i inne bzdury. Powinien za to wisieć.

a On, co niewykluczone, zapobiegł rozlewowi krwi.
Taa, tak samo jak ci skinowie którzy zapobiegli śmierci pewnej
staruszki przestając ją kopać...

Temat setek tysięcy ofiar już był omawiany i nie ma potrzeby dalej go ośmieszać.
Nie do policzenia są ofiary jego głupoty, nieudolności i
niekompetencji w rządzeniu krajem. Twierdzisz że były ich setki
tysięcy? Nie  sądzę, szacunkowo należałoby je określić jako "tysiące",
być może dziesiątki tysięcy. Niemniej "ośmieszyć" ten szacunek możesz
jedynie we własnym mniemaniu. Pewnie jak by się sprężyć to jeszcze
dziś można by wyszukać konkretne przypadki ludzi zmarłych w latach
80tych w wyniku braku podstawowych środków medycznych.
Ot, choćby przypadki ludzi zmarłych na skutek zakażenia WZW, które to
zakażenia było wtedy powodowane głównie brakiem strzykawek
jednorazowych.
J-23

Data: 2009-12-17 13:33:57
Autor: WW
Hans Kloss pisze:

[...]

Zdaje sobie sprawę, że dla wielu może to tak wyglądać. Ale ja mam na myśli prawdziwy sąd a nie "zorganizowany". Pomyśl, jeśli zaczniemy sami ferować wyroki albo "organizować sądy", to czym się od nich różnimy?

[...]

Powinieneś zacząć od Jałty, gdzie przyznano nas ZSRR a wiec i systemowi gospodarczemu tam preferowanemu.
Aczkolwiek, jak widzę co teraz mamy, to w ten kapitalizm też zaczynam powątpiewać.

a On, co niewykluczone, zapobiegł rozlewowi krwi.
Taa, tak samo jak ci skinowie którzy zapobiegli śmierci pewnej
staruszki przestając ją kopać...

Nie widzę analogii.

Temat setek tysięcy ofiar już był omawiany i nie ma potrzeby dalej go ośmieszać.
Nie do policzenia są ofiary jego głupoty, nieudolności i
niekompetencji w rządzeniu krajem.

Tego nigdy nie da się policzyć, zarówno za tamtej władzy jak i za tej.

Data: 2009-12-18 09:09:55
Autor: Hans Kloss
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Zdaje sobie sprawę, że dla wielu może to tak wyglądać. Ale ja mam na myśli prawdziwy sąd a nie "zorganizowany".

Niemal każdy sąd jest "zorganizowany"- a być może wręcz każdy. Tyle tylko że
szaraczków sądy traktują "od sztancy" więc mogą czasem sprawiać wrażenie
"obiektywnych". Pozory tego obiektywizmu znikają jednak zawsze w momencie gdy
sprawa dotyczy osoby publicznej.

Pomyśl, jeśli zaczniemy sami ferować wyroki albo  "organizować sądy", to
czym się od nich różnimy?

A kto ma to robić za nas- chińczycy? Nie ma czegoś takiego jak sprawiedliwy,
bezstronny i obiektywny sąd. Poza tym sprawa nie dotyczy jakiegoś pionka
którego można sądzić z poszczególnych paragrafów kodeksów prawniczych,
pisanych na potrzeby dyscyplinowania maluczkich. Chodzi o dyktatora z nadania
obcego (i wrogiego nam) mocarstwa który z własnej i nieprzymuszonej woli
sprawował przez długie lata niemal nieograniczoną władzę nad nami. A i
wcześniej popisywał się bezwzględnością w wiernej służbie wrogiemu mocarstwu i
innym, podobnym sobie, namiestnikom owego mocarstwa na Polskę. Chodzi o
człowieka który sam siebie postawił na długie lata ponad prawem...a ty go
teraz chcesz "zgodnie z prawem" sądzić? Wyrok może być tylko jeden-
"niewinny", bo ówczesne prawo krojone było przecież na miarę jaruzela i jemu
podobnych a obecne "nie działa wstecz". Takie talmudyczne podejście do tematu
odpowiedzialności, winy i kary jest charakterystyczne dla pewnego kręgu
kulturowego.. bynajmniej nie europejskiego. Zgodnie z europejska tradycją,
mentalnością i poczuciem sprawiedliwości naszych władców możesz podzielić z
grubsza na:
- monarchów- odpowiedzialnych jedynie przed Bogiem i historią. Ich sądzić nie
ma prawa nikt, albowiem nikt im władzy nie dał ani oni sami po nią nie
sięgnęli. Dostała im się ślepym zrządzeniem losu za sprawą urodzenia, a
sprawowali ją zgodnie ze swoją najlepsza wiedzą i naturalnymi predyspozycjami.
- demokratycznych polityków. Tych sądzą wyborcy przy pomocy wyborczej kartki
oraz odpowiednich przepisów prawnych, bo władzę objęli z woli wyborców i
zobowiązali się przysięgą do przestrzegania obowiązującego prawa.
- dyktatorów, którzy sięgnęli po władzę z własnej i nieprzymuszonej woli.
Ponieważ ich władza pochodzi wyłącznie z aktu ich woli sprawiedliwym jest aby
zostali ze swoich rządów rozliczeni w odpowiednim czasie i miejscu jedynie
wolą ludzi przez nich rządzonych, z pominięciem procedur prawnych.
Powinieneś zacząć od Jałty, gdzie przyznano nas ZSRR a wiec i systemowi gospodarczemu tam preferowanemu.

Żadna Jałta nie przeszkodziła Kadarowi na Węgrzech w wolnorynkowych reformach
niewydolnego i idiotycznego systemu gospodarczego, to samo dotyczy Tity w
Jugosławii. Ruina gospodarcza kraju była bezwzględnie spowodowana wolą
rządzących nami idiotów a nie żadną "jałtą". Nawet zamordyści w Czechach
potrafili uchronić gospodarkę kraju przed zbyt daleko idącym psuciem.
Nie widzę analogii.
Przyjrzyj się dokładniej. Jaka różnica zamordowanemu czy go uśmiercił bandzior
polski czy sowiecki? Skąd wytrzepana jest teza że, nawet gdyby ruscy "weszli"
(LOL, było ich w Polsce stale ponad 100 tysięcy więc wcale nie musieli
"wchodzić")zginęłoby ludzi więcej niż w rzeczywistości? A nie przyszło ci do
głowy ze kraj który zdecydował się na okupację jest zgodnie z międzynarodowym
prawem  automatycznie odpowiedzialny za sytuację ludności na okupowanym
terytorium? Ruscy musieliby więc wziąć 40 milionów gąb na utrzymanie (a na to
nie było ich zwyczajnie stać) albo się skompromitować przed tzw. "krajami
3ciego świata) o których względy zabiegali. Teza o groźbie sowieckiej
interwencji jest bzdurna zarówno w świetle historycznych faktów, zeznań
świadków, ówczesnych dokumentów  jak i zwyczajnej logiki

Tego nigdy nie da się policzyć, zarówno za tamtej władzy jak i za tej.

Nieudolność tej włądzy łatwo zrzucić na wyborców (to podstawowa zaleta
demokracji). Tamta, niedemokratyczna i uzurpatorska, może i powinna być surowo
rozliczona ze wszystkich skutków jej nieudolnego sprawowania.
J-23

Data: 2009-12-18 13:14:38
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
Chodzi o dyktatora z nadania
obcego (i wrogiego nam) mocarstwa

Tu pozwolę sobie nie zgodzić sie z Tobą.
Po pierwsze jednak formalnie był wybrany.
Po drugie, ZSRR wcale nie była wtedy wrogim mocarstwem.
Po trzecie było to jedyne wyjście, aby ulice krwią nie spłynęły.

 który z własnej i nieprzymuszonej woli
sprawował przez długie lata niemal nieograniczoną władzę nad nami.

Nie przez długie i nie władzę.
Pamiętasz, ile razy z weta skorzystał ?

[...]

Nie ja a Wy.
Ja uważam, że ten człowiek zapobiegł wkroczeniu ZSRR, doprowadził do pokojowego przekazania władzy i wiedząc, jaki jest ten świat nadzwyczaj efektywnie sprawował funkcje Prezydenta.
Po nim przyszła małpa z brzytwa i sie zaczęło.

Czy mam racje czy się mylę nie wiem, ale i Wy nie wiecie.
Nie dysponując archiwami ZSRR i USA oraz GB i NRF jakikolwiek sąd będzie farsą.
Pokazał klasę i siedział cicho i tak należało to zostawić.
Ale lud chce chleba i igrzysk.
Sukcesów styropianu nie widać, no to choć igrzyska urządzimy.
No i pokazaliśmy klasę :-(

Data: 2009-12-18 13:41:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hgfgt3$r0n$1inews.gazeta.pl...

[...]

A nie przyszło Ci do głowy, że mogli zakręcić kurki z gazem i ropą?

Data: 2009-12-16 15:29:47
Autor: Karol
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Niewinny zarzucanych mu czynów.
To takie proste  :-)

owszem WINNY i to rzeczywiscie jest PROSTE.

Data: 2009-12-16 16:51:37
Autor: WW
  Karol pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Niewinny zarzucanych mu czynów.
To takie proste  :-)

owszem WINNY i to rzeczywiscie jest PROSTE.

W Polce o winie rozstrzyga jedynie sąd.

Nie Ty.

Data: 2009-12-16 16:02:12
Autor: Karol
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
  Karol pisze:
> WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

> owszem WINNY i to rzeczywiscie jest PROSTE.

W Polce o winie rozstrzyga jedynie sąd.

Nie Ty.

ty tez nie roztrzygasz o winie Kuklinskiego, a jednak go bezpodstawnie oskarzasz.
Jesli chodzi o polskie sady, to nie sa to sady niezalezne, Dowodow jest az
nadto, wiec prosze nie wciskac kolejnego bzdetu.

Data: 2009-12-17 12:20:54
Autor: cirrus
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hgavqu$p43$3atlantis.news.neostrada.pl...
 Karol pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

Owszem, jak kazdy dyktator stara się zabezpieczyć swoją dupę i dlatego tak trudno o dowody, ale każdy ma prawo uznawać go za zdrajcę.

--
stevep

Data: 2009-12-17 12:47:57
Autor: WW
cirrus pisze:

Owszem, jak kazdy dyktator stara się zabezpieczyć swoją dupę i dlatego tak trudno o dowody,

A więc zgodnie z zasadami demokratycznego państwa prawa jest niewinny !!  :-P

ale każdy ma prawo uznawać go za zdrajcę.

Ma prawo uznać, za co chce - to prawda.
Jednak mówienie o tym głośno bez dowodów, to oszczerstwo.

Data: 2009-12-17 16:11:48
Autor: cirrus
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hgd5u2$j0c$1atlantis.news.neostrada.pl...
cirrus pisze:
[...]

Dziękuje za zezwolenie uznania go za zdrajcę.

--
stevep

Data: 2009-12-15 17:02:19
Autor: cirrus
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hg7rr7$ktr$2atlantis.news.neostrada.pl...
Hans Kloss pisze:
[...]

Ale widzisz towarzyszu WW mówi się "gdy 40 roczek mija dłuższa torba niż fuzyja". ;)

--
stevep

Towarzysz Generał - Wojciech Jaruzelski - sowiecki patriota