Towarzysz Na艂臋cz u spowiedzi

Data: 2014-03-10 12:34:49
Autor: MarkWoydak
Towarzysz Na艂臋cz u spowiedzi
PiS-owski PSYCHOPATA podpisuj膮cy si臋 "Mark Woydak" (u偶ywaj膮cy r贸wnie偶 innych
ksywek) piszacy z mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika
40tude_Dialog/2.0.15.1pl to OSZO艁OM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod
moje dane swiadczy o daleko posunietej chorobie psychicznej. Pity bez umiaru
denaturat i p臋dzony ze zgni艂ych burak贸w samogon z 3-ciego t艂oczenia dokonaly
calkowitego spustoszenia w m贸zgu tego osobnika. Nie ma juz dla niego
ratunku! M贸dlmy si臋 bracia i siostry! Wspierajmy go w tych ci臋zkich
chwilach! Nie ma nikogo opor贸cz nas! Nawet zdychaj膮cy pies i wylenia艂y ze
staro艣ci kot go opu艣cili! Pies nasra艂 mu pod drzwiami, a kot do
zaple艣nia艂ego od brudu wyra, kt贸re ten nieszcz臋艣nik nazywa 艂贸zkiem. Ten
posraniec po ca艂onocnym fistingu z podobnym sobie indywidium wylaz艂 z nory i
zn贸w zasrywa grup臋 z rozwalonego odbytu. M贸dlmy si臋 bracia i siostry!
Nadzieja na pe艂ny powr贸t do zdrowia psychicznego tego osobnika jest
niewielka, a nawet bliska zera ale spe艂nijmy chrze艣cia艅ski obowi膮zek! Wno艣my
mod艂y za PiS-owskiego chorego psychicznie brata! Niech dobry Mzimu ma w
opiece jego bliskich!

MW

U偶ytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gm.de> napisa艂 w wiadomo艣ci

Doradca prezydenta Bronis艂awa Komorowskiego profesor Tomasz Na艂臋cz
powiedzia艂, 偶e jednym z jego 偶yciowych b艂臋d贸w by艂o to, 偶e wst膮pi艂 do PZPR.

W radiu TOK FM doradca prezydenta Tomasz Na艂臋cz opowiada艂 o swojej
biografii. Zapytany przez dziennikarza czego 偶a艂uje, odpowiedzia艂, m.in.
tego, 偶e wst膮pi艂 do PZPR

鈥 M贸j wyb贸r 偶yciowy, kt贸ry przes膮dzi艂 o mojej biografii by艂 pomy艂k膮.
Wydawa艂o mi si臋, 偶e to jest jaki艣 rodzaj aktywno艣ci ludzi z PZPR na moim
wydziale historycznym, kt贸rych pozna艂em. Ja by艂em prostym, wiejskim
ch艂opakiem, a tu elita kraju. Uwa偶a艂em, 偶e warto jest by膰 z takimi lud藕mi.
Wydawa艂o mi si臋, 偶e zrobi臋 co艣 dobrego, a tak na prawd臋 odda艂em dusz臋
diab艂u 鈥 m贸wi艂 Tomasz Na艂臋cz.

Tomasz Na艂臋cz wst膮pi艂 do PZPR 1970 roku i by艂 w niej a偶 do ko艅ca. Na
pytanie czy przez tyle czasu nic go nie tkn臋艂o, nic nie sk艂oni艂o do
refleksji czy warto w tym dalej tkwi膰, doradca prezydenta odpowiedzia艂
nast臋puj膮co:

鈥 Oczywi艣cie, 偶e mnie tkn臋艂o. Ja by艂em jednym z tego grona cz艂onk贸w PZPR,
kt贸rzy wst膮pili do Solidarno艣ci. Ale nie starczy艂o mi odwagi i
determinacji, by rzuci膰 legitymacj膮 w 1981 r. 鈥 przyzna艂 doradca
prezydenta.

Po czym doda艂:

鈥 Konformizm. Cz臋sto my艣lami wracam do tego. Ale to rozmowa ze
spowiednikiem, a nie z dziennikarzem 鈥 za偶artowa艂 profesor Tomasz Na艂臋cz

Towarzysz Na艂臋cz u spowiedzi