Towarzysz Stalin dla Jadrysia :D

Data: 2009-10-06 15:22:48
Autor: Antenka
Towarzysz Stalin dla Jadrysia :D
Data: 2009-10-07 08:44:29
Autor: jadrys
Towarzysz Stalin dla Jadrysia :D
Antenka pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=8UO9EbcyPoE&feature=dir

Zabawne, dzięki :-) . Nie rozumiem tylko dlaczego z dedykacja dla mnie - Stalina zawsze uważałem i uważam za kanalię która przyprawiła rogi komunizmowi :-( . Że o mordowaniu bezbronnych nie wspomnę, więc jaki z niego "towarzysz"?

Data: 2009-10-06 23:51:26
Autor: Antenka
Towarzysz Stalin dla Jadrysia :D

Dzień dobry Jadrysiu. Tu Łazarz - Odbiór! :D. Oj tylko dla poprawienia
humoru :-). Kliknij na inny wywiad mgr Andrzeja Szczelby na tej samej
stronie YT np. o Pawle Kukizie - pośmiejesz się :D.

Antenka

P.s. Wino było straszne :(

Data: 2009-10-07 09:52:54
Autor: Prawusek
Towarzysz Stalin dla Jadrysia :D

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message

P.s. Wino było straszne

http://www.youtube.com/watch?v=631Rg9hfXto&feature=related

Data: 2009-10-07 10:01:28
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Witaj Antenka

Tu Wilda, dzięki  :-)    , przyda się trochę humoru od rana.
Wierzę Ci na słowo - wino to straszna rzecz, sam nie miałem w ustach chyba gdzieś tak od 20 lat.

Pozdrawiam :-)

Data: 2009-10-07 01:22:44
Autor: Antenka
On 7 Paź, 10:01, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Tu Wilda, dzięki  :-)    , przyda się trochę humoru od rana.
Wierzę Ci na słowo - wino to straszna rzecz, sam nie miałem w ustach

:-)

Antenka

Data: 2009-10-07 16:05:01
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hahdce$oj9$1news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

Stalin nie odbiega szczególnie od innych komuchów typu Lenina, Pol- Pota itp.

--
stevep

Data: 2009-10-07 16:11:47
Autor: flower
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości
> [...]
> niego "towarzysz"?

Stalin nie odbiega szczególnie od innych komuchów typu Lenina, Pol- Pota

Różni ludzie próbowali wytłumaczyć jadrysowi na pl.sci.historia jakim to
"dobroczyńcą" był Lenin.

Nie udało im się.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-10-07 16:48:28
Autor: cirrus
Antenka pisze:
[...]

Z Che takoż.

--
stevep

Data: 2009-10-07 18:07:23
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Tak, szczególnie moderatorzy którzy nie dopuścili do dyskusji  90% moich postów..

Data: 2009-10-08 06:04:51
Autor: cirrus
Antenka pisze:
[...]

Najwyraźniej uznali je za idiotyczne, ale u ciebie moderator zły, kasownik dobry jak u Kalego.

--
stevep

Data: 2009-10-08 17:26:58
Autor: jadrys
cirrus pisze:

Tak, szczególnie moderatorzy którzy nie dopuścili do dyskusji  90% moich postów..

Najwyraźniej uznali je za idiotyczne, ale u ciebie moderator zły, kasownik dobry jak u Kalego.

Nie uważam że kasownik jest dobry, Każde ograniczenie swobody wypowiedzi jest złe. A ci moderatorzy/cenzorzy nie są od oceniania poziomu tekstów..  mają pilnować tylko żeby nie było wulgaryzmów i było pisane na temat, żadnego z tych warunków nie złamałem.

Data: 2009-10-08 09:27:40
Autor: flower
flower pisze:

> [...]
> "dobroczyńcą" był Lenin.
>
> Nie udało im się.

Tak, szczególnie moderatorzy którzy nie dopuścili do dyskusji  90% moich

Widocznie były obraźliwe. Bo nawet te najbardziej debilne, jak np. że dzięki
Leninowi nie ma analfabetyzmu, bo zaczął to w Rosji, a dopiero później cały
świat ten pomysł podchwcił, przepuszczali.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-10-08 17:28:41
Autor: jadrys

flower pisze:

Antenka pisze:

[...]

Rzeczowa dyskusja zawsze jest w większy lub mniejszy sposób dla stron obraźliwa. Usenet to nie klub wzajemnej adoracji. A dlaczego moderatorzy przepuszczali posty w których obrażano mnie?

Data: 2009-10-07 18:07:33
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Jest mi naprawdę przykro że nie widzisz różnicy między Stalinem a Leninem.

Data: 2009-10-08 06:05:56
Autor: cirrus
Antenka pisze:
[...]

Widzę, jeden wcześniej się wykończył i ma mniej "dokonań" na koncie.

--
stevep

Data: 2009-10-08 17:29:53
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

To są tylko twoje czcze spekulacje Stefan.

Data: 2009-10-09 05:40:11
Autor: cirrus
Antenka pisze:
[...]

A to są twoje Che dokonania. ;)