Towarzysz szmaciak.

Data: 2011-03-29 22:14:07
Autor: Grzegorz Z.
Towarzysz szmaciak.
Tak dzisiaj słuchałem tego jak to SLD chce odwołać ministra Rostowskiego to
nasunęła mi się taka oto myśl: Pożyteczni idioci w służbie Jarka.

Data: 2011-03-30 07:44:44
Autor: Przemysław W
Towarzysz szmaciak.

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:adxxif4l6gm5.ggj462syr9ff.dlg40tude.net...

Tak dzisiaj słuchałem tego jak to SLD chce odwołać ministra Rostowskiego to
nasunęła mi się taka oto myśl: Pożyteczni idioci w służbie Jarka.

Dokładnie!

Przemek

--

"Prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński w piśmie do marszałka Sejmu Grzegorza Schetyny,
 do którego dotarli dziennikarze TVP Info, wyraził zgodę na... "poścignięcie" go do odpowiedzialności karnej."

Data: 2011-03-30 10:32:47
Autor: ePolityk
Towarzysz szmaciak.

"Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote in message news:imug0e$nsp$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie ma to jak konwersacja 2 idiotow :)

Data: 2011-03-30 12:18:47
Autor: Przemysław W
Towarzysz szmaciak.
Użytkownik "ePolityk" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał

Nie ma to jak konwersacja 2 idiotow :)

Z kim rozmawiasz?

Przemek

Data: 2011-03-30 12:24:50
Autor: ePolityk
Towarzysz szmaciak.

"Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote in message news:imv029$duo$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "ePolityk" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał

Nie ma to jak konwersacja 2 idiotow :)

Z kim rozmawiasz?

Nie trac czasu kawecki - gres czeka na twoja odpowiedz :)

Data: 2011-03-30 10:32:21
Autor: ePolityk
Towarzysz szmaciak.

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:adxxif4l6gm5.ggj462syr9ff.dlg40tude.net...
Tak dzisiaj słuchałem tego jak to SLD chce odwołać ministra Rostowskiego to
nasunęła mi się taka oto myśl: Pożyteczni idioci w służbie Jarka.

SLD pracuje dla Jarka? Widze, ze nie tylko Kawecki doznal w dzis w nocy jakiegos dziwnego udaru :)
Zaraz sie jeszcze okaze, ze TW Bolkiem byl ś.p. Lech Kaczyński... i takie tam :)

Towarzysz szmaciak.