Towarzysze, nie strzelajcie!

Data: 2012-06-18 19:35:08
Autor: Przemysław M.
Towarzysze, nie strzelajcie!

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wstepne-wyniki-sekcji-zwlok-gen-Petelickiego-Sledczy-to-bylo-samobojstwo,wid,14585020,wiadomosc.html

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-06-18 18:02:49
Autor: Yogy
Dnia Mon, 18 Jun 2012 19:35:08 +0200, Przemysław M. napisał(a):

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wstepne-wyniki-sekcji-zwlok-gen-Petelickiego-Sledczy-to-bylo-samobojstwo,wid,14585020,wiadomosc.html

Czekam na wiadomosc, ze jaruzelski ze wzgledu na wykryta chorobe
i problemy finansowe, powiesil sie w piwnicy.

Data: 2012-06-18 19:49:27
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław M." <"Bronimy PiS przed PO"@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:jrnott$984$1dont-email.me...

[...]

Śledczy mają słabe informacje. Od dobrze poinformowanego informatora wiem, że został wykonany podkop pod garaż Petelickiego, przez co łatwo było upozorować samobójstwo.
Sprawcy popełnili dwa błędy:
1. - nie spreparowali listu pożegnalnego.
2. - byli zbyt precyzyjni. Upozorowali samobójstwo w ten sposób, że niby generał Petelicki pozbawił się życia poprzez strzał z pistoletu, trzymając lufę w ustach. Kardynalny błąd! Polscy wojskowi nie potrafią się w ten sposób zabić. Dowiódł tego pewien prokurator wojskowy.

Towarzysze, nie strzelajcie!