Towarzyszom (i Towarzyszkom) z bratniej partii Jarosława....

Data: 2010-05-25 00:07:39
Autor: Grzegorz Z.
Towarzyszom (i Towarzyszkom) z bratniej partii Jarosława....
..... na dobranoc:

http://www.youtube.com/watch?v=Kr24WtWpxHU

ps. jestem pewien że Ojcu Dyrektorowi też by się podobało - on jest w końcu
patriotą, w dodatku sentymentalnym.

Data: 2010-05-25 00:47:33
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jjujcso6gxq5$.l15y9llsvdp8.dlg40tude.net...
.... na dobranoc:

http://www.youtube.com/watch?v=Kr24WtWpxHU

ps. jestem pewien że Ojcu Dyrektorowi też by się podobało - on jest w końcu
patriotą, w dodatku sentymentalnym.

daj streszczenie co tam jest
awe

Towarzyszom (i Towarzyszkom) z bratniej partii Jarosława....