Towarzyszu Trybun!

Data: 2013-06-13 19:30:03
Autor: Towarzysz Gnój
Towarzyszu Trybun!
Powiedzcie no w końcu, na co ten Jaruzel miał czołgi i jak się to miało do gdańskich tramwajarek?
Liczymy na szczerość i głębię waszej wypowiedzi.
--
kolektyw

Data: 2013-06-13 22:45:55
Autor: Trybun
Towarzyszu Trybun!
W dniu 2013-06-13 19:30, Towarzysz Gnój pisze:
[...]

Nie da się mądrze odpowiedzieć na głupawe pytanie, przynajmniej ja nie potrafię, niewolniku.

Data: 2013-06-14 01:14:51
Autor: Towarzysz Gnój
Towarzyszu Trybun!

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kpdb1u$odp$1node2.news.atman.pl...

| Nie da się mądrze odpowiedzieć na głupawe pytanie, przynajmniej ja nie
| potrafię

To kiepsko towarzyszu Trybun... Bo jeśli jakas tramwajarka znów zatrzyma tramwaj, to co wtedy?
__
gru.pl

Data: 2013-06-14 11:53:00
Autor: Trybun
Towarzyszu Trybun!
W dniu 2013-06-14 01:14, Towarzysz Gnój pisze:
> [...]
| potrafię

To kiepsko towarzyszu Trybun... Bo jeśli jakas tramwajarka znów zatrzyma

Gdy ja byłem współwłaścicielem tego tramwaju, a na dodatek miałbym wykupiony bilet na przejazd, to byłbym frajerem dając się bez oporu wyrzucić motorniczej.. Powtórzę to co już kiedyś napisałem - poprosiłbym ZOMOwca o pałę i sam osobiście bym przywołał tą usiłującą mnie okraść paniusię do porządku. Dzisiaj w dobie prywatnych tramwajów - tramwajarce dałbym bukiet róż i życzył powodzenia w walce z tym który żyje z jej pracy.
Ale zastanawia mnie jedno - co zrobiłby za "komuny" Jacek, gdyby to on jechał tym tramwajem który zatrzymuje motornicza i wyrzuca go z tramwaju? Jak posłuszne bydełko opuściłby tramwaj i pomaszerował na piechotę? I jeszcze pewnie by sie cieszył jak to w ramach protestu "a na złość babci (Jaruzelskiemu) odmrożę sobie uszy"?

Data: 2013-06-14 21:59:10
Autor: Towarzysz Gnój
Towarzyszu Trybun!

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kpep5l$4q3$1node2.news.atman.pl...
> [...]
| > |

> [...]
| wykupiony bilet na przejazd, to byłbym frajerem dając się bez oporu
| wyrzucić motorniczej.. Powtórzę to co już kiedyś napisałem - poprosiłbym

....i po kułackim grzbiecie - niby słusznie Trybunie, ale...
Gdyby ta tramwajarka była taka herod-baba jak na przykład pani Henryka Krzywonos i ten zomowiec jej by sie przestraszył i nie chciał wam tej pały pożyczyć? To co wtedy nalezy wprowadzić? (przypomne wam, że można, a nawet trzeba to zrobić na terenie całego kraju).
__
gru.pl

Towarzyszu Trybun!