Towarzyszu Trybunie!

Data: 2013-10-02 22:49:07
Autor: Towarzysz Gnój
Towarzyszu Trybunie!

Ostatnio niewiele piszecie o tych 'wiecznie nienażartych swińskich ryjach'. Czyżbyście dojrzałość klasową rozmienili na jakąś inną?
__
z Partyjnym Pozdrowieniem
_kolektyw

Data: 2013-10-03 19:08:15
Autor: Mark Woydak
Towarzyszu Trybunie!

Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:l2i0t1$eqh$1node1.news.atman.pl...

[...]

Teoria towarzysza Jadrysa po zderzeniu z rzeczywistością padła na pysk. Towarzysz po klapie reform wenezuelskich i dynamicznym rozwoju gospodarki północno-koreańskiej nawrócił się na kapitalizm i znów obżera się szynką z napisem "made in PRC".

MW

Data: 2013-10-03 11:11:53
Autor: Marek
Towarzyszu Trybunie!
W dniu czwartek, 3 października 2013 19:08:15 UTC+2 użytkownik Mark Woydak napisał:
> [...]

Teoria towarzysza Jadrysa po zderzeniu z rzeczywistością padła na pysk. Towarzysz po klapie reform wenezuelskich i dynamicznym rozwoju gospodarki północno-koreańskiej nawrócił się na kapitalizm i znów obżera się szynką z napisem "made in PRC".

Miejsce na trybunie nie sklania do narzekan...

Data: 2013-10-03 22:23:59
Autor: Towarzysz Gnój
Towarzyszu Trybunie!

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:f1fc317b-8f78-41cc-9ade-5a9bbf90e8bfgooglegroups.com...
> [...]

północno-koreańskiej nawrócił się na kapitalizm i znów obżera się szynką z

Smacznego towarzyszu Trybun! Wcinajcie chińskie kurczaki, bo socjalistyczne i najzdrowsze...

Data: 2013-10-03 21:43:46
Autor: Trybun
Towarzyszu Trybunie!
W dniu 2013-10-03 19:08, Mark Woydak pisze:

[...]

Jak tu nie kochać "wolności" jaką dla Polaków wywalczyła "Solidarność"? Np. za publiczne poddanie w wątpliwości ustaleń IPNu tylko 3 lata paki.., Niech żyje wolność...!

Data: 2013-10-03 22:31:05
Autor: Towarzysz Gnój
Towarzyszu Trybunie!

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l2khed$13c$2node2.news.atman.pl...

| Jak tu nie kochać "wolności" jaką dla Polaków wywalczyła "Solidarność"?
| Np. za publiczne poddanie w wątpliwości ustaleń IPNu tylko 3 lata
| paki..,

Przestańcie się mazgaić towarzyszu Trybun, tylko piszcie prawdę o tych zbrodniach na funkcjonariuszach UB. O napaści jasnie-pańskiej Polski na Związek Radziecki nie raz tutaj pisaliście i co? Włos wam z głowy spadł z tego powodu?

_kolektyw

Data: 2013-10-03 21:44:08
Autor: Trybun
Towarzyszu Trybunie!
W dniu 2013-10-02 22:49, Towarzysz Gnój pisze:
[...]

Tylko bez poufałości proszę - towarzyszy to sobie poszukaj w swoim środowisku.

Bez pozdrowień

Ale odpowiadając na pytanie, po prostu natłok obowiązków sprawia że nie stać mnie na bardziej aktywny udział w dyskusjach na psp.

Data: 2013-10-03 22:37:34
Autor: Towarzysz Gnój
Towarzyszu Trybunie!

> [...]
|
| Ale odpowiadając na pytanie, po prostu natłok obowiązków sprawia że nie
| stać mnie na bardziej aktywny udział w dyskusjach na psp.

Nie macie czasu?...
W Gdańsku też 'nie mieliście czasu', gdy Krzywonos zatrzymywała tramwaje?

Towarzyszu Trybunie!