Toyota

Data: 2012-02-29 11:33:08
Autor: Waldek
Toyota
Czy te lokaty 13 dniowe (plan depozytowy 19+) sa automatycznie odnawialne ?
cos nie moge sie doszukac szczegolowych warunkow - np. czy trzeba zakladac ROR  :]

Data: 2012-02-29 11:45:01
Autor: neoniusz
Toyota
W dniu 29.02.2012 11:33, Waldek pisze:
Czy te lokaty 13 dniowe (plan depozytowy 19+) sa automatycznie odnawialne ?
cos nie moge sie doszukac szczegolowych warunkow - np. czy trzeba
zakladac ROR :]

Oj leniuszek, leniuszek.

http://toyotabank.pl/_files/tabela_oprocentowania_ki_1marzec2012.pdf

– kwota lokaty 13.000 PLN
– maksymalna ilość lokat dla jednego klienta wynosi 10, a łączna kwota zdeponowana na wszystkich
10 lokatach nie może przekroczyć 130.000 PLN
– oprocentowanie stałe
– kapitalizacja odsetek na koniec okresu lokaty
– w przypadku zerwania lokaty przed terminem Bank nie wypłaca odsetek
– możliwość założenia tylko z kanału elektronicznego Systemu Bankowości Elektronicznej
– opcje rozliczenia:
1)odnowienie, 2)odsetki na konto w ToyotaBankPolska S.A., 3)zerwanie

Data: 2012-02-29 11:52:48
Autor: Waldek
Toyota

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jikvje$lsi$1inews.gazeta.pl...

Oj leniuszek, leniuszek.

http://toyotabank.pl/_files/tabela_oprocentowania_ki_1marzec2012.pdf

Nie leniuszek, ale "zaszczepilem" pomyslem kolezanke ktorej wlasnie konczy sie lokata
a ta do mnie pinponga odbila, wiec zaczalem tez szperac
bo na stronie gl. ponoc nie widac odnosnikow

Znalazlem przy okazji
http://www.toyotabank.pl/_files/tabela_oplat_ki.pdf

– możliwość założenia tylko z kanału elektronicznego Systemu Bankowości Elektronicznej
– opcje rozliczenia:
1)odnowienie, 2)odsetki na konto w ToyotaBankPolska S.A., 3)zerwanie

Dalej nie wiem czy ROR jest konieczny (oplata za karte 2,5 /m-c)
czy wystarczy jakies inne np. bezplatne konto techniczne

Pozdro

Data: 2012-02-29 12:15:30
Autor: pawlin
Toyota
W dniu 2012-02-29 11:52, Waldek pisze:

[...]

ror konieczny. trzeba poczekac do jutra bedzie nowe konto bez zadnych oplat. cos ala bgz optima typowo dla ciulaczy

pawlin

Data: 2012-02-29 05:01:42
Autor: eisenberg
Toyota
On 29 Lut, 12:15, pawlin <paw...@fromru.com> wrote:
> [...]

ror konieczny. trzeba poczekac do jutra bedzie nowe konto bez zadnych
oplat. cos ala bgz optima typowo dla ciulaczy

Bez żadnych opłat mówisz? To sprawdź http://www.toyotabank.pl/_files/tabela_oplat_ki_1marzec2012.pdf.
Porównanie tego z Optimą wydaje mi się sporym nieporozumieniem

Data: 2012-02-29 14:19:51
Autor: Waldek
Toyota

Użytkownik "eisenberg" <eisenberg@neo.pl> napisał w wiadomości news:4caa4235-0000-4c8a-924e-4004a4ff975fb18g2000vbz.googlegroups.com...
> [...]

Porównanie tego z Optimą wydaje mi się sporym nieporozumieniem

ala kosztuje 2,50+ 8 (2 ubezpieczenia - sa obowiazkowe ? )

Data: 2012-02-29 20:23:36
Autor: neoniusz
Toyota
W dniu 29.02.2012 14:19, Waldek pisze:

> [...]

Porównanie tego z Optimą wydaje mi się sporym nieporozumieniem

ala kosztuje 2,50+ 8 (2 ubezpieczenia - sa obowiazkowe ? )

Chodzi o konto ENTER.
Jest darmowe, jesli trzymasz u nich (konto, plan depozytowy, lokaty itp.) powyzej 10000 zl.
Ubezpieczenia nie sa obowiazkowe (testowalem) - byloby to chore, bo ubezpieczenie karty przy tym koncie kosztuje 30 zl miesiecznie. Chyba ze sie walneli w TOiP, bo w tym miejscu jest przy innych kontach "oplata za wydanie opinii bankowej" i ona dziwnym trafem tez kosztuje 30 zl... Ciekawe. Ale to tojotka, wszystkiego sie mozna spodziewac - nawet tak powaznego bledu w TOiP.

Data: 2012-02-29 20:27:06
Autor: neoniusz
Toyota
W dniu 29.02.2012 20:23, neoniusz pisze:
> [...]

wydanie opinii bankowej" i ona dziwnym trafem tez kosztuje 30 zl...
Ciekawe. Ale to tojotka, wszystkiego sie mozna spodziewac - nawet tak

No i mam racje, to jest blad w TOiP. 30zl za ubezpieczenie karty jest dla konta enter i dla konta oszczednosciowego. A do konta oszczednosciowego nie da sie wyrobic karty, wiec nie potrzeba ubezpieczenia. W przypadku zwyklego konta tego bledu nie ma - jest tylko przy pakiecie Enter. Coz... amatorski bank.

Data: 2012-02-29 20:58:37
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Toyota
neoniusz pisze:

[...]

No to teraz wszyscy zamawiamy opnie bankowe, a potem reklamujemy bezpodstawnie pobraną prowizję. :-)

--
MiCHA

Data: 2012-03-01 00:25:01
Autor: Waldek
Toyota

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jilu6a$q9j$2inews.gazeta.pl...

ala kosztuje 2,50+ 8 (2 ubezpieczenia - sa obowiazkowe ? )

Chodzi o konto ENTER.
Jest darmowe, jesli trzymasz u nich (konto, plan depozytowy, lokaty
itp.) powyzej 10000 zl.

A jaki sens tegoz, skoro oplata za konto Enter (2,50) jest zwracana przy sumie sald > 10kzl
ale i tak czesza 2,50 (30zl rocznie) za karte - LOL
W koncie osobistym widze (toip) ze jest oplata 2,50 za prowadzenie konta ale karta gratis
- wiec nie ma kaganca co do wysokosci trzymanych srodkow ;)

Ubezpieczenia sa faktycznie opcjonalne, pola wyboru przy wypelnianiu formularza wniosku
jakies bonusy jeszcze widze - cofka 1/2/3/4 % za platnosci karta (w zal. od ulokowanych srodkow)
ale premiowana jest co trzecia transakcja - przypuszczam ze decyduje data ksiegowania
- czyli przed planowanym grubszym zakupem, warto by nabyc... (metodą Eneuela)  2x sezamki w tesco ? ... LOL
ups.... dodatkowy warunek  to wlac 2kzl co miesiac

Posumowujac - idzie sobie zrekompensowac ta oplate za prowadzenie konta
w najgorszym wariancie wydajac karta < 300zl
promocja na cofke niby do 30.06 - ale jak dlugo beda te lokaty na 7% ?? - to juz hgw  ;)

Pozdro

Data: 2012-03-01 00:36:11
Autor: PKL
Toyota
Dnia 29.02.2012 Waldek <mam@nie.dam> napisał/a:

[...]

raczej Enter się bez karty da założyć, czyli tylko saldo >10k trzeba
utrzymać.

na pytanie
"czy da się założyć konto ale bez karty ?
chodzi mi o to,żeby utrzymanie konta było darmowe, bez żadnych opłat."

toyota mi odpisała
"uprzejmie informujemy, że od 1 marca 2012 roku zostaje wprowadzona opłata za konto 2,50 zł miesięcznie.
Wprowadzone zostaje również do naszej oferty konto Enter, gdzie może Pan uniknąć opłaty za prowadzenie rachunku, wystarczy posiadać lokaty na łączną kwotę 10000 zł."

istotnie ciekawe do kiedy będą utrzymywać
Plan Depozytowy +19 na 7%, bo potem trzymanie tam 10k staje się bezsensowne
jeszcze w listopadzie dawali max 4.60%, gdzie spota grupa banków dawała spokojnie >6%

Data: 2012-03-01 10:14:10
Autor:
Toyota
PKL <spamPKL@in.lublin.pl> napisał(a):
"czy da się założyć konto ale bez karty ?

Z odpowiedzi banku wcale to takie pewne nie jest, bo o karcie ani słowa w niej
nie ma --

Data: 2012-03-01 11:28:26
Autor: pawlin
Toyota
W dniu 2012-03-01 11:14, aneczka.jedna@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
PKL<spamPKL@in.lublin.pl>  napisał(a):
"czy da się założyć konto ale bez karty ?

Z odpowiedzi banku wcale to takie pewne nie jest, bo o karcie ani słowa w niej
nie ma

tak konto enter mozna zalozyc bez karty

pawlin

Data: 2012-03-01 03:02:55
Autor: eisenberg
Toyota
On 1 Mar, 11:28, pawlin <paw...@fromru.com> wrote:
W dniu 2012-03-01 11:14, aneczka.je...@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:> PKL<spam....@in.lublin.pl>  napisał(a):

> Z odpowiedzi banku wcale to takie pewne nie jest, bo o karcie ani słowa w niej
> nie ma

tak konto enter mozna zalozyc bez karty

Mam konto osobiste (fakt że zakładane jakieś 5 lat temu) bez karty.

Data: 2012-03-01 12:13:35
Autor: pawlin
Toyota
W dniu 2012-03-01 12:02, eisenberg pisze:
[...]

ja zakladalem ponad rok temu, wciskali za 30zl rocznie karte w pakiecie. karty nawet nie aktywowalem i nie przedluzalem to wlasnie dla takich przeniesli oplate z karty na "prowadzenie" rachunku

pawlin

Data: 2012-03-01 21:26:47
Autor: cspol
Toyota

Chodzi o konto ENTER.
Jest darmowe, jesli trzymasz u nich (konto, plan depozytowy, lokaty itp.) powyzej 10000 zl.
Dzisiaj na infolinii dowiedziałem się że te 10k to średnia ze wszystkich dni roboczych w miesiącu. (bez soboty i niedzieli)
Np. jeżeli w poniedziałek na koncie jest 10k a we wtorek 5k to średnia za dwa dni wynosi 7,5k  itd

CzS
_

Data: 2012-02-29 12:23:33
Autor: Waldek
Toyota

Użytkownik "pawlin" <pawlin@fromru.com> napisał w wiadomości news:4F4E08D2.704fromru.com...

[...]

To dobrze by bylo, bo widze jeszcze jakies ubezpieczenia typu
bezpieczny portfel /bezpieczna karta  - a to kolejny koszt 8zl / m-c :]

Pozdro

Data: 2012-03-01 08:44:06
Autor: pawlin
Toyota
W dniu 2012-02-29 12:23, Waldek pisze:

[...]

zadzwonilem dzisiaj dowiedziec sie na temat tego nowego wspanialego konta Enter. no i niestety oplata za prowadzenie jest tak jak przy koncie osobistym 2.5zl. tylko srednie miesieczne saldo na poziomie 10tys zl powoduje ze oplata zostanie zwrocona. w przypadku konta osobistego transakcje na kartach 1000zl miesiecznie zwalaniaja z oplaty

pawlin

Data: 2012-03-01 09:29:46
Autor: Waldek
Toyota

Użytkownik "pawlin" <pawlin@fromru.com> napisał w wiadomości news:4F4F28C6.1000805fromru.com...

[...]

No to OK.
Jesli ktos celuje w te lokaty 13-dn,
to jedna taka spowoduje zwolnienie z oplaty

Transakcje karta 1kzl za zwolnienie z oplaty,  az.. 2,50  LOL
to IMO opcja mocno wyzylowana i raczej abstrakcyjna, rzeklbym
- zupelnie nieatrakcyjna przy "cofce" za co trzecia transakcje karta

Data: 2012-02-29 14:41:34
Autor:
Toyota
Waldek <jakis@tam.mam> napisał(a):
- np. czy trzeba zakladac ROR  :]

Z tego
https://wnioski.toyotabank.pl/ws.aspx?product=account
wynika, że konto trzeba założyć, ale piszą, że darmowe

Data: 2012-03-01 05:04:32
Autor:
Toyota
Czy nie jest tak, ze do zalozenia tych lokat potrzebna jest wizyta w oddziale, pobranie tokena itp. W jaki sposob obsluguje sie je przez net?
Pawel

Data: 2012-03-01 08:33:35
Autor: Waldek
Toyota

Użytkownik <sztaba2@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jin010$j37$1inews.gazeta.pl...
Czy nie jest tak, ze do zalozenia tych lokat potrzebna jest wizyta w
oddziale, pobranie tokena itp. W jaki sposob obsluguje sie je przez net?

Ano nie jest tak,  ZTCW
 - wniosek przez net, potem telefon weryfikacyjny & wizyta kuriera z umowa
reszta zapewne przychodzi poczta po podpisaniu umowy.
Kumpela zlozyla wniocha, wiec bede wiedzial dokladnie za kilka dni ;)
- poniewaz nie jest zainteresowana ror-em a tylko kontem lokacyjnymi,
podszepnalem jej aby w trakcie telefonu upomniala sie o to nowe konto Enter

Pozdro

Data: 2012-03-01 13:10:07
Autor: neoniusz
Toyota
W dniu 01.03.2012 08:33, Waldek pisze:
[...]

Kurier przywozi token razem z umowa. Jest tylko jedna wizyta kuriera.

Data: 2012-03-01 13:10:24
Autor: neoniusz
Toyota
W dniu 01.03.2012 06:04, sztaba2@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
Czy nie jest tak, ze do zalozenia tych lokat potrzebna jest wizyta w
oddziale, pobranie tokena itp. W jaki sposob obsluguje sie je przez net?
Pawel

A widziales gdzies oddzial Toyota Banku?

Data: 2012-03-01 17:54:24
Autor:
Toyota
neoniusz <neon@joemonster.org> napisał(a):
> [...]
> Czy nie jest tak, ze do zalozenia tych lokat potrzebna jest wizyta w
> oddziale, pobranie tokena itp. W jaki sposob obsluguje sie je przez net?

Nie widzialem. Chodzilo mi o to czy lokate mozna zalozyc samemu bez wizyty kuriera, podpisywania umow o konto itp. Z tego co widze nie mozna. Dziekuje w kazdym razie za wyjasnienia.

--

Toyota