Toyota

Data: 2012-03-01 05:04:32
Autor:
Toyota
Czy nie jest tak, ze do zalozenia tych lokat potrzebna jest wizyta w oddziale, pobranie tokena itp. W jaki sposob obsluguje sie je przez net?
Pawel

Data: 2012-03-01 08:33:35
Autor: Waldek
Toyota

Użytkownik <sztaba2@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jin010$j37$1inews.gazeta.pl...
Czy nie jest tak, ze do zalozenia tych lokat potrzebna jest wizyta w
oddziale, pobranie tokena itp. W jaki sposob obsluguje sie je przez net?

Ano nie jest tak,  ZTCW
 - wniosek przez net, potem telefon weryfikacyjny & wizyta kuriera z umowa
reszta zapewne przychodzi poczta po podpisaniu umowy.
Kumpela zlozyla wniocha, wiec bede wiedzial dokladnie za kilka dni ;)
- poniewaz nie jest zainteresowana ror-em a tylko kontem lokacyjnymi,
podszepnalem jej aby w trakcie telefonu upomniala sie o to nowe konto Enter

Pozdro

Data: 2012-03-01 13:10:07
Autor: neoniusz
Toyota
W dniu 01.03.2012 08:33, Waldek pisze:
[...]

Kurier przywozi token razem z umowa. Jest tylko jedna wizyta kuriera.

Data: 2012-03-01 13:10:24
Autor: neoniusz
Toyota
W dniu 01.03.2012 06:04, sztaba2@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
Czy nie jest tak, ze do zalozenia tych lokat potrzebna jest wizyta w
oddziale, pobranie tokena itp. W jaki sposob obsluguje sie je przez net?
Pawel

A widziales gdzies oddzial Toyota Banku?

Data: 2012-03-01 17:54:24
Autor:
Toyota
neoniusz <neon@joemonster.org> napisał(a):
> [...]
> Czy nie jest tak, ze do zalozenia tych lokat potrzebna jest wizyta w
> oddziale, pobranie tokena itp. W jaki sposob obsluguje sie je przez net?

Nie widzialem. Chodzilo mi o to czy lokate mozna zalozyc samemu bez wizyty kuriera, podpisywania umow o konto itp. Z tego co widze nie mozna. Dziekuje w kazdym razie za wyjasnienia.

--

Toyota