Toyota Auris hybrydowa - nieustający pisk z przetwornicy

Data: 2020-08-25 11:55:19
Autor: Marcin N
Toyota Auris hybrydowa - nieustający pisk z przetwornicy
Przejechałem się ostatnio Aurisem hybrydowym, który prawie całą drogą piszczał. Podobno piszczy przetwornica.

Irytujące to jest strasznie. Właściciel powiedział mi jednak, że to normalne dla hybryd.

Też mam hybrydową Toyotę, która nigdy nie pisnęła. Czy moja jest wyjątkowa, cy jego jest zepsuta?

--
MN

Data: 2020-08-25 13:17:57
Autor: K
On 25/08/2020 10:55, Marcin N wrote:
[...]

Mialem w rodzinie pierwsza generacje Priusa i nie pamietam aby to robil.

Data: 2020-08-25 14:20:07
Autor: Adam
W dniu 2020-08-25 o 14:17, K pisze:
[...]

Kilkoma różnymi hybrydami jeździłem, ale nic nie piszczało.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2020-08-26 07:55:36
Autor: Marcin N
W dniu 2020-08-25 o 11:55, Marcin N pisze:
[...]

Już wszystko w porządku. Toyota naprawiła jakąś uszkodzoną uszczelkę, która przenosiła pisk tam, gdzie nie powinno go być. Podobno zapanowała cisza.

--
MN

Data: 2020-08-28 18:02:15
Autor: t-1
W dniu 2020-08-26 o 07:55, Marcin N pisze:

Już wszystko w porządku. Toyota naprawiła jakąś uszkodzoną uszczelkę, która przenosiła pisk tam, gdzie nie powinno go być. Podobno zapanowała cisza.

czyli bieda piszczała.

Toyota Auris hybrydowa - nieustający pisk z przetwornicy