Toyota Auris - problem z odpalaniem

Data: 2011-06-02 08:46:35
Autor: Agent
Toyota Auris - problem z odpalaniem

Użytkownik "jh" <no-email@sorry.com> napisał w wiadomości news:is7b6q$2fs$1inews.gazeta.pl...
Kupiłem 3 letnią Toyotę Auris, diesel 2.0. Przez mniej więcej dwa tygodnie nie było żadnych problemów, sprawdzony przed zakupem w niezłym warsztacie, aczkolwiek nie firmowym ASO, łącznie z podpinaniem do komputera - zero problemów.

Potem zaczęły się bardzo sporadyczne problemy z uruchamianiem. Zwykle przydarzały się mojej żonie :) Np. zgasł jej silnik - za mało gazu przy ruszaniu, po czym przekręca kluczyk - i zima. Rozrusznik nawet nie drgnie, kontrolki się świecą, więc to raczej nie immobilizer. Kilkukrotne włożenie i wyjęcie kluczyka nie pomogło. Byłem pasażerem, zamieniamy się miejscami - odpala bez problemu. Zmieniliśmy kluczyk na zapasowy, bo tu podejrzewałem przyczynę. Kilka dni później była na zakupach - znowu był problem z odpaleniem. Kilka dni temu zainstalowano alarm (dodatkowy pilot, nie z oryginalnego kluczyka, ale zintegrowany z centralnym i immobilizerem) i miałem z nim takie problemy, że samochód w ogóle na pilota nie reagował - też sporadycznie, ale w ostatnią niedzielę przez 10 minut nie mogłem wsiąść do samochodu. Wczoraj testowo odpięli od alarmu, żeby sprawdzić, co to może być.

Dziś była podobna sytuacja, z taką różnicą, że żona wsiadła do samochodu w garażu, a nie zdarzyło się to w trakcie jazdy. I podobnie - zero reakcji na przekręcanie kluczyka. Przyniosłem drugi kluczyk - samochód odpalił od pierwszego strzału. Wyjechała z garażu, tradycyjnie - za mało gazu (jeszcze się nie pozbyła przyzwyczajeń z drugiego samochodu), silnik) zgasł i nie dał się odpalić. Poprosiłem, żeby wysiadła, wsiadłem, odpala bez problemu.

Skrótowo - problem nie dotyczy tego, że rozrusznik nie kręci, tylko, że w ogóle nie zaczyna kręcić... Co za dziadostwo...?

Ja to widzę że Twojej żony nie lubi :)

Toyota Auris - problem z odpalaniem