Toyota Auris - problem z odpalaniem

Data: 2011-06-01 23:46:37
Autor: Czarek Daniluk
Toyota Auris - problem z odpalaniem
On Jun 2, 8:39 am, jh <no-em...@sorry.com> wrote:

Skoro Tobie odpala, a żonie nie - 2 możliwości, pierwsza zabrać żonie
samochód, druga zmienić żonę ROTFL ;)

Ja bym na dzień dobry sprawdził klemy ;) może być i kostka
stacyjki :), kable na rozruszniku - szczególnie te prądowe, masa z aku
do silnika.

Pozdrawiam !

Data: 2011-06-02 09:11:17
Autor: Agent

Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@cedaniluk.com> napisał w wiadomości news:5889dc88-8e68-4a07-9ce2-673e10184a1ac1g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Jak świeca kontrolki to raczej nie klemy i masy chyba że przy samym rozruszniku.Nie wiem czy to ten kierunek ale w jednym z moich aut miałem tak że chyba bendix się zacinał i nieraz nie wysuwał kółka. Jak zalapał to palil od razu jak nie załapał to słychać było jedynie takie ciche puknięcie. Pomagało przekręcanie po kilka razy stacyjką ale z czasem było coraz gorzej i w końcu rozrusznik poszedł do regeneracji.
Sprawdziłbym jeszcze albo zapytał gdzieś czy przy zacinającym się immobilajzerze auto będzie kręcic ale nie zapali czy też nie będzie nawet kręcić. Jak to pierwsze to immobilajer też możesz skreślić jako przyczynę.

Toyota Auris - problem z odpalaniem