Toyota Auris - problem z odpalaniem

Data: 2011-06-02 21:27:52
Autor: Przemysław Czaja
Toyota Auris - problem z odpalaniem

Użytkownik "jh"

> Np. zgasł jej silnik - za mało gazu przy ruszaniu

Ja z innej "beki" ponieważ zastanawiam się jak można "zadusić" 2 litrowego diesla w aucie typu Auris...Vectrą ruszam bez dotykania pedału gazu a waży coś koło 1,7 tony... eh ;-)

Data: 2011-06-02 23:32:45
Autor: jh
> [...]

Ja z innej "beki" ponieważ zastanawiam się jak można "zadusić" 2
litrowego diesla w aucie typu Auris...Vectrą ruszam bez dotykania pedału

Hmmm, czy Przemek to mój krajan? :) (Radlin k/Kielc). Jeśli tak to pewnie wiesz - jak się wjeżdża do Kielc (Warszawska) od strony Masłowa - koło szkoły, to wyjazd jest pod górkę, no i wystarczy to złożyć z tym, że od czasu zrobienia prawka trochę uleciało jej (żonie) startowanie pod górkę z ręcznym :P No i "się udało" :)

Jacek

Data: 2011-06-02 23:47:56
Autor: Przemysław Czaja
Toyota Auris - problem z odpalaniem

Użytkownik "jh"

Hmmm, czy Przemek to mój krajan? :) (Radlin k/Kielc). Jeśli tak to pewnie wiesz - jak się wjeżdża do Kielc (Warszawska) od strony Masłowa -

Szkoda, ale nie, mieszkam w wielkopolskim :) piszę szkoda, ponieważ miałem niedawno gościć w Kielcach na kilkudniowym wypadzie i miło wspominam zarówno Kielce jak i okolice...Chęcin, jaskinia Raj, rumowiska skalne, no sam wiesz :-)

koło szkoły, to wyjazd jest pod górkę, no i wystarczy to złożyć z tym, że od czasu zrobienia prawka trochę uleciało jej (żonie) startowanie pod górkę z ręcznym :P No i "się udało" :)

wszystko jasne!

Pozdrawiam serdecznie

Data: 2011-06-03 11:41:56
Autor: Mirek Ptak
Toyota Auris - problem z odpalaniem
Dnia 2011-06-02 23:47,  *Przemys³aw Czaja* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

Hmmm, czy Przemek to mój krajan? :) (Radlin k/Kielc). Je¶li tak to
pewnie wiesz - jak siê wje¿d¿a do Kielc (Warszawska) od strony Mas³owa -

Szkoda, ale nie, mieszkam w wielkopolskim :) piszê szkoda, poniewa¿
mia³em niedawno go¶ciæ w Kielcach na kilkudniowym wypadzie i mi³o
wspominam zarówno Kielce jak i okolice...Chêcin, jaskinia Raj, rumowiska
skalne, no sam wiesz :-)

Ja z kolei odwrotnie :) - tam mi (sk±din±d mi³a) Kielczanka wymusi³a pierwszeñstwo i rozdziewiczy³a Vectrê - zderzak, reflektor i b³otnik do wymiany. Od pó³tora roku przez Kielce nie je¿d¿ê :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Toyota Auris - problem z odpalaniem