Toyota Avensis D4D 136KM nie pali, ki czort?

Data: 2009-12-07 12:24:38
Autor: Hautameki
Toyota Avensis D4D 136KM nie pali, ki czort?
Witam

Jest to Toyota po lifcie, pierwsza rejestracja - grudzień 2006r.
Problem jest taki, że nie chce rano odpalać. Udaje się dopiero za
drugim, trzecim, czasem czwartym razem. Akumulator jest okej, świece
wymienione, wtrystkiwacze sprawdzane, też ok. Rozrusznik kręci
dynamicznie, ale motor nie chce łapać jakby coś go blokowało.

Zdarzały się sytuacje, że odpalała na chwilę po czym momentalnie
gasła. Problem pojawił się gdy temperatura spadła poniżej 7 stopni.

Data: 2009-12-07 22:41:30
Autor: Adam Franik
Dnia Mon, 7 Dec 2009 12:24:38 -0800 (PST), Hautameki napisał(a):

[...]

Czujnik temperatury? To on mówi świecom, że jest zimno (poniżej 7st) i mają
grzać. Jak nie grzeją to ruddno odpalić, ale chyba nie wyjaśnia to
gaśniecia po chwili.
--
pozdrawiam,
Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

Data: 2009-12-08 10:26:10
Autor: Tadeusz
Toyota Avensis D4D 136KM nie pali, ki czort?

Data: 2009-12-08 11:58:04
Autor: Hautameki
On 8 Gru, 10:26, "Tadeusz" <t...@spam-nie.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Hautameki" <> napisał w wiadomości

>Zdarzały się sytuacje, że odpalała na chwilę po czym momentalnie
>gasła. Problem pojawił się gdy temperatura spadła poniżej 7 stopni.

co mówi serwis po podpięciu do komputera?
stawiam na uszkodzenie jakiegoś czujnika...

ASO Toyoty po podpięciu do komputera nie wykryło żadnych usterek.
Wgrali nowy program, problem dalej występuje.

Data: 2009-12-09 18:30:22
Autor: Michał
Osoba nazywajaca sie Hautameki w liscie z dnia  2009-12-08 20:58 napisala nastepujace slowa:

[...]

:)) Czyli po prostu nic nie zrobili i wypuścili Cię...

--
michal

Data: 2009-12-09 22:03:31
Autor: Adam Franik
Dnia Tue, 8 Dec 2009 11:58:04 -0800 (PST), Hautameki napisał(a):

ASO Toyoty po podpięciu do komputera nie wykryło żadnych usterek.
Wgrali nowy program, problem dalej występuje.

Ale oni nie mieli sprawdzic czy sa jakies błedy w pamieci tylko pooglądać
jakie wartości pokazuje komputer. Jesteś pewien, że to zrobili? To, że nie
ma błędów zapisanych w pamieci nie oznacza, że wszystko jest ok.
--
pozdrawiam,
Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

Data: 2009-12-10 14:37:44
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
Hautameki pisze:
[...]

Ja stawialbym na nieszczelnosc w ukladzie paliwowym. Czy gdy nie potrafi zapalic pojawia sie jasny dym z rury wydechowej?

--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen BX 14TGE

Toyota Avensis D4D 136KM nie pali, ki czort?