Toyota Avensis Multidrive S (automat) - jak to jezdzi?

Data: 2009-08-26 08:28:04
Autor: bratPit[pr]
Toyota Avensis Multidrive S (automat) - jak to jezdzi?

Pewnie bede zmienial sluzbowy samochod. Teraz jezdze 5-letnim sedanem
Accordem 2.4 z manualna skrzynia, ze wzgledu na polityke firmy wchodzi w gre Toyota Avensis kombi z silnikiem 1.8 i 2.0 i skrzynia Multidrive, zaleznie od wersji wyposazenia.

Prosze o info, jak ten samochod jezdzi, co to za konstrukcja skrzyni i jak tro sie ma do dosc mocnej Hondy, ktora jezdze. Dodam ze lubie jezdzic bardzo dynamicznie, chociaz z drugiej strony zaczynaja mnie bardzo meczyc korki w miescie i wiem, ze na szybka jazde coraz mniej miejsca - pora sie ustatkowac ;-)

Przejechalem sie KROTKO 1.8 z tym automatem, ale nie w trybie Sport i wydawal mi sie dramatycznie mulowaty.

po przełączeniu w tryb sport nic się nie zmienia poza tym że wyżej się kręci - dalej pozostaje mułem jakich mało,
brat

Toyota Avensis Multidrive S (automat) - jak to jezdzi?