Data: 2010-04-02 09:48:48 | |
Autor: plusz | |
Toyota Avensis - różnice w bezpieczeństwie 20 07 a 2009 | |
On 2 Kwi, 15:03, kffiatek <kffiatek...@spam.op.pl> wrote:
Czy Toyota Avensis 2007-2008 różni się od tej nowej 2009 istotnie pod zdefiniuj "bezpieczeństwo" sądzę, że poza dodatkowymi elementami marketingowymi od kilkunastu lat nie wiele się zmieniło. oczywiście kiedyś ABS, ESP i dwie poduszki były w standardzie tylko w Europie Zachodniej, a teraz coraz częściej są w Polsce, ale i tak kluczowe będą takie elementy jak to czy masz zapięte pasy, czy nie przekraczasz prędkości oraz czy nie masz łysych opon. nie wiem czy przy zderzeniu przy prędkości 80km/h będzie duża różnica - wiele wypadków z ostatnich dwóch lat wskazuje, że nawet najlepiej wyposażone mercedesy (prof. Geremek) i volkswageny phantomy (Joerg Heider) przy zderzeniach nie uratują życia. -- plusz www.kalkulatorlokat.pl |
|
Data: 2010-04-02 20:57:15 | |
Autor: Michał | |
Toyota Avensis - różnice w bezpieczeństwie 2007 a 2009 | |
- wiele wypadkow z ostatnich dwoch lat wskazuje, ze nawet najlepiej tak, jedna z najsłabszych konstrukcji mercedesa i niezapięte pasy. i volkswageny phantomy (Joerg Heider) przy zderzeniach nie uratuja zycia. pasy, raz jeszcze !!! pozatym ze 100km/h dachem to było, takie rzeczy to tylko w renault (i to nie kazdym). -- - Te przypadki to jest dowód na to że można było kupić bezpieczne auto -zwłaszcza prof Geremek, 2 klasy wyżej merc już były z 0.7 tony cięższy, miał by te 7 poduszek wiecej i moża by było tych pasów nie zapiać. Albo zapiąc to by pre-safe zdążył zaregować i by się nikomu (w tym aucie) NIC nie stało. Heider to walił z 200km/h i z czegoś spadł, bez pasów - tyle to można iść na czołowe z czyms bardzo małym a i tak strach że cos szybę przebije. pozdrawiam. -- |
|
Data: 2010-04-03 13:08:02 | |
Autor: elmer radi radisson | |
Toyota Avensis - różnice w bezpieczeń stwie 2007 a 2009 | |
On 2010-04-02 22:57, Michał wrote:
Te przypadki to jest dowód na to że można było kupić bezpieczne auto To te drogie mercedesy maja jakies systemy antygrawitacyjno-antyinercyjne i zapobiegajace np. wypadnieciu z pojazdu czy rozkwaszeniu glowy o dowolny element wnetrza? Bo bez pasow to poduszki w takim samochodzie raczej po prostu nie odpala bo i tez nie sluza one do miekkiego otulania do snu a moga dac przykrego kopa w znajdujaca sie w niewlasciwym miejscu buzie. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2010-04-04 17:29:16 | |
Autor: Michał | |
Toyota Avensis - różnice w bezpieczeństwie 2007 a 2009 | |
To te drogie mercedesy maja jakies systemy antygrawitacyjno-antyinercyjne i zapobiegajace np. wypadnieciu z pojazdu czy rozkwaszeniu glowy o dowolny element wnetrza? Bo bez pasow po pierwsze bedzie miał z 4..5 ***** (a nie 2 **), z 600kg więcej. co do poduszek to odpalą tylko inaczej. pozdrawiam. -- |
|
Data: 2010-04-04 13:12:55 | |
Autor: DoQ | |
Toyota Avensis - różnice w bezpieczeń stwie 2007 a 2009 | |
plusz pisze:
- wiele wypadków z ostatnich dwóch lat wskazuje, że nawet najlepiej Geremek to akurat mial stara W202 ktora wcale do najbezpieczniejszych nie nalezy. Pozdrawiam Pawel |