Toyota Bank - duplikat, druga karta? koszty

Data: 2014-03-24 12:32:02
Autor: Sawesk
Toyota Bank - duplikat, druga karta? koszty
Gdzieś posiałem kartę z Toyota Bank. Karta do konta z cashback 5% max 50 pln mies.
I teraz nie wiem czy szukać mocno tej karty, czy złożyć wniosek o nową kartę (jakie to koszty i ile trwa?) a może jest opcja duplikat?
Czy ten cashback można otrzymać wyłącznie przy 5 transakcjach w mies. kartą czy może też być jakaś płatność via konto internetowe Toyota Bank?

Data: 2014-03-24 17:32:47
Autor: radar
W dniu 2014-03-24 12:32, Sawesk pisze:
[...]

Wiem, to nie moralne ale... mi wymienili bo paypass mi nie działał...

--
radar

Toyota Bank - duplikat, druga karta? koszty