Toyota Bank obniża loty.

Data: 2012-05-23 12:16:51
Autor: ciachomonsta
Toyota Bank obniża loty.
Zasmuciłem się, gdy nie tak dawno obniżyli 13 dniowy plan depozytowy z 7% na 6,5%. Ale jak zobaczyłem że aktualnie oprocentowanie tego wkładu wynosi 6,25% to już zazgrzytałem zębami.
A wiadomość wysłali w dniu 18 maja informując, że od dnia 14 maja OBNIŻĄ oprocentowanie lokat. Macie jakieś propozycje alternatyw?

Subiektywny Test Upierdliwego Konsumenta
http://stukon.blogspot.com/

Data: 2012-05-23 12:37:07
Autor: Michal Pl
Toyota Bank obniża loty.
W dniu środa, 23 maja 2012 21:16:51 UTC+2 użytkownik ciacho...@gmail.com napisał:
[...]

BGŻ Optima daje 6,5% dla nowych środków do 40 tys.

Data: 2012-05-24 04:59:45
Autor: eisenberg
Toyota Bank obniża loty.
On 23 Maj, 21:16, ciachomon...@gmail.com wrote:
[...]

O czym tu mowa w przypadku tego banku? Na stronie http://toyotabank.pl/plan_depozytowy.html
podają fałszywe, bo niezaktualizowane dane o oprocentowaniu i opłatach
za konto!

Data: 2012-05-25 11:07:37
Autor: QUWERT
Toyota Bank obniża loty.
Toyota Bank obniża loty.

Ten bank już dawno zarył w muł, teraz czekam aż przebije dno

Macie jakieś propozycje alternatyw?

Ewakuacja i to pośpieszna każdy inny wybór wydaje się być lepszy

Data: 2012-05-25 12:38:06
Autor: xbartx
Toyota Bank obniża loty.
Dnia Fri, 25 May 2012 11:07:37 +0200, QUWERT napisał(a):

Ewakuacja i to pośpieszna
każdy inny wybór wydaje się być lepszy

IMO TB to już od dłuższego czasu egzotyka na tej grupie tudzież wyzwanie dla prawdziwych żołnierzuf ;)

--
xbartx

Data: 2012-06-15 08:37:40
Autor: Michal Pl
Toyota Bank obniża loty.
Kolejna obniżka oprocentowania. Już tylko 6%

Data: 2012-06-15 19:50:37
Autor: gral
Toyota Bank obniża loty.
Michal Pl napisał(a):
Kolejna obniżka oprocentowania. Już tylko 6%

Granica mojej wyrozumiałości została przekroczona. Zamykam ten shit (dopiero co otwarty dla 7%)!

Data: 2012-06-21 10:49:49
Autor:
Toyota Bank obniża loty.
Granica mojej wyrozumiałości została przekroczona. Zamykam ten shit (dopiero co otwarty dla 7%)!

Dokładnie tak samo u mnie - otwarłem 2 lutym dla 7%, dwa tygodnie temu wysłałem pismo z rezygnacją. Ciekwe, że jeszcze nikt nie zadzwonił się pytać, co mnie od tego skłoniło :)

Data: 2012-06-21 12:20:53
Autor: Michal Pl
Toyota Bank obniża loty.
W dniu czwartek, 21 czerwca 2012 12:49:49 UTC+2 użytkownik   napisał:
> [...]

Dokładnie tak samo u mnie - otwarłem 2 lutym dla 7%, dwa tygodnie temu wysłałem pismo z rezygnacją. Ciekwe, że jeszcze nikt nie zadzwonił się pytać, co mnie od tego skłoniło :)

Jak ja wypowiadałem (16 zamknęli konta, ale te do 25 lat sobie jeszcze zostawiłem) to nikt nie raczył zadzwonić :(

Data: 2012-06-22 00:54:37
Autor: gral
Toyota Bank obniża loty.
smok_sielski.SKASUJ@gazeta.pl napisał(a):
[...]

odesłałeś token? mi panienka w infolinii wmawiała, że powinienem, ale ja uważam, że w okresie wypowiedzenia mam prawo korzystać z konta (po prostu chcę sprawdzić, czy zamkną - nie będę się mógł zalogować), poza tym w regulaminie nie ma ani słowa o konieczności odesłania tokena, więc wysłałem tylko wypowiedzenie.

Data: 2012-06-21 20:44:47
Autor: Michal Pl
Toyota Bank obniża loty.
Ja tylko zamykałem, konto osobiste i oszczędnościowe. Jeden rachunek, "dla młodych" zostawiłem, ponieważ jeszcze czasami, coś się wrzuci na te 6% na 13 dni.

Więc nie wiem jak to z wysyłką tokena.

Data: 2012-06-22 06:24:05
Autor: sielski
Toyota Bank obniża loty.
[...]

Nie odsyłałem, go nikt go nie chciał. W umowie zresztą nic nie ma o zwrocie tokenu.

Data: 2012-06-22 08:07:05
Autor: neoniusz
Toyota Bank obniża loty.
W dniu 22.06.2012 00:54, gral pisze:
[...]

Ja odsylalem token zeby sie juz nie bawic z nimi. Rezygnowalem w grudniu ubieglego roku. Rowno po 30 dniach od wypowiedzenia dostalem listownie potwierdzenie zamkniecia konta. Sejf mi dziala do dzis - wszystko poszlo szybko i sprawnie, wyciagi sie juz nie generuja.

Data: 2012-06-22 09:35:26
Autor: Wojciech
Toyota Bank obniża loty.

odesłałeś token?\

token leży na biurku, nikt się po niego nie zgłasza ;]

telefonów nie było, ale wówczas to była akcja wprowadzenia opłat za konto

Toyota Bank obniża loty.