Toyota Bank odnowienie karty kredytowej przy ktorej nie udzielili kredytu

Data: 2010-10-26 16:38:21
Autor: Kotlet
Toyota Bank odnowienie karty kredytowej przy ktorej nie udzielili kredytu
Witam!
Czy to jest normalne ze Toyota Bank odnawia po 2 latach karte kredytowa i ja przysyla mimo iz odmowila 2 lata temu przyznania kredytu do karty ?

http://nowedopalacze.eu/
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/

Data: 2010-10-26 19:34:09
Autor: RobertS
Toyota Bank odnowienie karty kredytowej przy ktorej nie udzielili kredytu

Czy to jest normalne ze Toyota Bank odnawia po 2 latach karte kredytowa
i ja przysyla mimo iz odmowila 2 lata temu przyznania kredytu do karty ?

jak można mieć kk bez rachunku kredytowego?
możesz nią płacić czy nie?

RobertS

Data: 2010-10-26 19:37:51
Autor: Kotlet
W dniu 2010-10-26 19:34, RobertS pisze:

[...]

bo najpierw mi wysali dwa lata temu kk a pozniej powiedzieli ze nie przyznaja mi kredytu, zapomnialem o tym do dzisiaj kiedy otrzymalam karte o tym samym numerze

Data: 2010-10-26 19:38:59
Autor: RobertS
[...]

spróbuj nią zapłacić oczywiście jeżeli wcześniej dasz radę ją aktywować
RobertS

Data: 2010-10-26 20:14:24
Autor: MarekZ
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ia73nk$1p5q$2@opal.icpnet.pl...

spróbuj nią zapłacić oczywiście jeżeli wcześniej dasz radę ją aktywować

Przede wszystkim ja bym spróbował zapłacić bez podjęcia próby aktywacji.

Data: 2010-10-26 20:44:42
Autor: RobertS
Toyota Bank odnowienie karty kredytowej przy ktorej nie udzielili kredytu

Przede wszystkim ja bym spróbował zapłacić bez podjęcia próby aktywacji.

jeżeli karta jest wypukła to można nią zapłacić w żelazku ;-)
ciekawe co zrobiłby bank gdyby przyszło takie obciążenie z karty, która nie miała limitu kredytowego?

jeżeli bank wysłał ją listem zwykłym, a posiadacz jeszcze się nie pochwalił, że ją dostał to każdą próbę obciążenia można reklamować...

1. skoro nie ma limitu kredytowego to skÄ…d karta?
2. klient żadnej karty nie dostał i nic na ten temat nie wie

RobertS

Data: 2010-10-26 21:29:47
Autor: mvoicem
(10/26/2010 08:44 PM), RobertS wrote:

[...]

Niewątpliwie byłoby przekroczenie limitu kredytowego ;).

p. m.

Data: 2010-10-26 21:42:36
Autor: RobertS
Toyota Bank odnowienie karty kredytowej przy ktorej nie udzielili kredytu

Niewątpliwie byłoby przekroczenie limitu kredytowego ;).

jak można przekroczyć coś czego nie ma? to tak jak dzielenie przez 0

RobertS

Data: 2010-10-27 00:34:36
Autor: mvoicem
(10/26/2010 09:42 PM), RobertS wrote:

Niewątpliwie byłoby przekroczenie limitu kredytowego ;).

jak można przekroczyć coś czego nie ma? to tak jak dzielenie przez 0

Odejmowanie to działanie dalece odmienne od dzielenia. 0 w odejmowaniu zachowuje się całkiem przyzwoicie :).

p. m.

Data: 2010-10-26 20:15:19
Autor: Kotlet
W dniu 2010-10-26 19:38, RobertS pisze:

[...]

probowalem aktywowac przez net , i wyskakuje komunikat ze karta sie nie nadaje do aktywacji,

Data: 2010-10-26 13:24:57
Autor: MK
On 26 Pa¼, 20:15, Kotlet <Kot...@nowedopalacze.eu> wrote:

> spróbuj ni± zap³aciæ oczywi¶cie je¿eli wcze¶niej dasz radê j± aktywowaæ

probowalem aktywowac przez net , i wyskakuje komunikat ze karta sie nie
nadaje do aktywacji,

Ja dla odmiany nie mam karty od lutego 2008, ale ciagle mi wisi w BIKu
jako otwarta. Ciagle ma tez dostep do serwisu internetowego i moge
sobie obserwowac status zlozonej przed 999 dniami... status bez zmian,
czyli odpowiedzi brak...
31.01.2008 09:43:33  Wychodz±ca  Wyra¼ opiniê ODP: ODP: REKLAMACJA
Wys³ana  Szczegó³y/Archiwizuj

Fajnie, ze sie pojawil ten watek, bo tak bym przegapil okragla
dziennice zlozenia reklamacji, a to by bylo niedopuszczalne... ;)

MK

Toyota Bank odnowienie karty kredytowej przy ktorej nie udzielili kredytu