Toyota Bank odsetki karne

Data: 2014-06-09 09:36:56
Autor: spider
Toyota Bank odsetki karne
Witam.
Taka oto sytuacja:
24.05 płatność kartą offline (o 36 zł wyższa niż dostępne saldo) ale jest offline więc przeszła
27.05 przelew przychodzący 600zł
27.05 księgowanie tej płatności z 24.05

W historii konta nie ma śladu o powstałym debecie ale Bank pobrał 5 groszy karnych odsetek za okres zadłużenia. Oczywiście nie chodzi o te 5 groszy, tylko o zasadę, wg mnie powinni wykazać w historii kwotę debetu, a wydaje mi się że liczy się data księgowania, więc nawet jeśli powstał debet przy księgowaniu to tego samego dnia został spłacony.
Bank twierdzi że zadłużenie wystąpiło 6 dni 24.05 - 30.05 więc i tak się pomylił bo najwyżej to było 24.05-27.05.
Liczy się data operacji, czy księgowania?
--
spider

Data: 2014-06-09 11:16:46
Autor: J.F.
Toyota Bank odsetki karne
Użytkownik "spider"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Regulamin trzeba czytac, ale tak na chlopski rozum, to platnosc miala miejsce kiedy miala, a bank moglby to sobie i miesiac pozniej zaksiegowac.

Dalsze czytanie to o o ten przelew - rano przyszedl czy wieczorem, zaksiegowany 27 czy 30 ... ale jak 30-go, to w zasadzie banku problem :-)

W kazdym badz razie dopuszczam sytuacje ze sprawdzaja 27 rano, jest debet, i zanim sie wyrowna to troche czasu mija.

J.

Toyota Bank odsetki karne