Toyota Bank - zepsuli transakcje online?

Data: 2010-03-23 22:19:20
Autor: Piotr C.
Toyota Bank - zepsuli transakcje online?
Witam,

Mam to konto pare lat i jestem pewny, że kiedyś przelewy wewnętrzne (karta, konto oszcz.) oraz między kontami TB szły online 24/7. Zlecone przelewy zewnętrzbe też pojawiały się w ciągu minuty, choć oczywiście wychodziły z eliksirem. Od jakiegoś czasu jednak coś zepsuli - wszystko zlecone wieczorem (tak po 19 na ogół robie) jest wykonywane następnego dnia dopiero, wcześniej nie ma śladu. Co się stało?

Wysłałem do nich zapytanie ale o dziwo zniknęło (nie wysłało się) - ponowię, ale może ktoś już zna szczegóły?

pozdrawiam

Data: 2010-03-26 09:36:17
Autor: K Surowiec
Toyota Bank - zepsuli transakcje online?

Panie Piotrze,

Przelewy zlecone po 21:00 s± przekazywane do realizacji w kolejnym dniu.
Jeżeli jednak Pana uwaga dotyczy przelewu zleconego przed godzina 21, bardzo proszę o kontakt z Telefoniczn± Obsług± Klienta w celu wyja¶nienia tego przypadku.

pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof Surowiec,
Toyota Bank
--
Wiadomo¶ć wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

Data: 2010-03-26 18:30:10
Autor: witrak()
On 2010-03-26 10:36, K Surowiec wrote:
Panie Piotrze,

[...]

Oooo...
Kolejny bank na pbb ! :-)

witrak()

Data: 2010-03-26 19:18:39
Autor: Karol Y
Toyota Bank - zepsuli transakcje online?
Oooo...
Kolejny bank na pbb ! :-)

Pewnie wszystkie działaj±ce w Polsce tu siedz± albo pracownicy choćby prywatnie wpadaj± od czasu do czasu ;-)

--
Mateusz Bogusz

Data: 2010-03-26 19:25:33
Autor: MK
Toyota Bank - zepsuli transakcje online?
Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:hoirlg$psj$1nemesis.news.neostrada.pl...
On 2010-03-26 10:36, K Surowiec wrote:
Panie Piotrze,

[...]

To moze i ja sie w koncu doczekam odpowiedzi na reklamacje zlozona 817 dni temu ;). Moze nawet przesla do BIKu informacje, ze karta kredytowa u nich zostala zamknieta 2 lata temu :). Eeeee... jakos w to nie wierze...

MK

Toyota Bank - zepsuli transakcje online?