Toyota Carina E

Data: 2009-04-25 00:59:32
Autor: olleo
Toyota Carina E
On 23 Kwi, 15:42, Wangog <Wango...@gazeta.pl> wrote:
Witam

Co sadzicie o tym aucie?
Czy naprawde jak takie niezawodne jak sie slyszy i czyta?
Mam mozliwosc kupienia model z 1997 roku, 1,8 benzyna 16v.
Przebieg prawie 180 tys.

Zalezy od egzemplarza. Kumpel niecaly rok temu kupil taka kombi, z
podobnym przebiegiem. Od tego czasu 2x mial robiony remont silnika
(lacznie z peknieta glowica), wymieniona skrzynie biegow, sprzeglo, 2x
rozrzad, 2x kable WN i 1x cewka, jakis zawor przy odmie i jeszcze
kilka innych pierdol. Klnie jak szewc na ten samochod, a zrobil
niecale 20kkm dopiero.

p.s. malo warsztatow ogarnia temat LPG do tego samochodu - raz, ze to
jest zdaje sie lean burn, czyli jezdzi na zubozonej mieszance i ma
kurewsko droga sonde (zamiennikow nie radze), a dwa, ze na 8 kanalow
dolotowych kolektora ssacego, 4 (i to naprzemiennie) maja jakies
dziwne zaworki, ktore sie otwieraja powyzej 3.5krpm zdaje sie. Jak zle
ci zalozy wtryskiwacze, to lipa bedzie.
--
Olleo

Data: 2009-04-25 13:05:39
Autor: Tadeusz
Toyota Carina E

Uzytkownik <> napisal w wiadomosci news:...
On 23 Kwi, 15:42, Wangog <> wrote:
[...]

przebiegiem czy wskazaniem licznika?
bo to dwie rózne rzeczy sa :)

PS: w tamtych Toyotach niewiele zalezalo od egzemplarza
a prawie wszystko od uzytkownika...

Tadeusz

Toyota Carina E