Toyota Corolla błąd P1272

Data: 2010-09-10 23:27:50
Autor: Konrad
Toyota Corolla błąd P1272
Pacjent to corolla 2006 170k km, 1,4 d4d - wyskoczyło juz dwa razy poki co kasuje i jade dalej..
różnicy w pracy silnika zadnej nie wyczuwam, znalazłem juz kilka definicji tego kodu:

-Step Motor for Turbocharger Control Circuit (Intermittent)
-Cylinder #2 High To Low Side Open

-Wastegate Failed Closed (Over Pressure)

która z nich jest najbardziej trafna i co powoduje ten błąd?

pomocy !!

Data: 2010-09-13 19:07:56
Autor: Konrad
Toyota Corolla błąd P1272

[...]

Dla potomnyh wymieniłem filtr paliwa i problem chyba zniknął... ps filtr był brudny ...

Data: 2010-09-14 10:48:32
Autor:
Toyota Corolla błąd P1272

> która z nich jest najbardziej trafna i co powoduje ten błąd?
>
> pomocy !!

Dla potomnyh wymieniłem filtr paliwa i problem chyba zniknął... ps filtr był brudny ...

dzieki za info, a jak ogolnie Ci sie zachowuje przy tym przebiegu - ja mam 77
tkm i bez uwag poza dwoma zarowkami ;)

Data: 2010-09-14 15:09:07
Autor: Konrad L
Toyota Corolla błąd P1272
No wlasnie, a jak tak tam plastiki we wnetrzu, nie zmasakrowane?
Bo ogolnie podoba mi sie ten samochod, ale porownanie materialow we wnetrzu do golfa 6 to przepasc. :(

Data: 2010-09-14 20:44:53
Autor: Konrad
Toyota Corolla błąd P1272

"Konrad L" <pix@o2.pl> wrote in message news:i6ns5n$9h6$1node1.news.atman.pl...
No wlasnie, a jak tak tam plastiki we wnetrzu, nie zmasakrowane?
Bo ogolnie podoba mi sie ten samochod, ale porownanie materialow we wnetrzu do golfa 6 to przepasc. :(

szczerze nie zamienił bym sie na nic innego, spalanie pokazuje mi (jak jedzie kobita) 3,8 a rekord 3,5 na trasie wawa siedlce, kiedys sprawdzałem i wyniki w miare sie zgadzały, wiec to prawdopodobny wynik, poza 3 x żąrówka jeszcze nic nie padło .... plastiki .. moze i sa gdzieś ładniejsze, ale nie narzekam, napewno nie trzeszczą :-) co do przebiegu to zrobiłem na niej jakieś 50 k, nie od nowości, ale jestem zadowolony z bezawaryjności, az sie boje ze jak wkoncu cos padnie to na dobre ...
Możecie podpowiedzieć jakich usterek mozna sie spodziewać ? jak zapobiec ?

Siostra ma "taki sam" tylko hatchbag, i ma chyba kłopoty z turbiną, jak wcisne gaz na trójce , czwórce na ok 3 k obr na chwile sie jakby blokuje... jakies sugestie ?

Toyota Corolla błąd P1272