Toyota LandCruiser to musi być strasznie niebezpieczny samochód

Data: 2009-08-18 20:26:42
Autor: Tetram z Falomp
Toyota LandCruiser to musi być strasznie niebezpieczny samochód
Jak w temacie, to musi być strasznie niebezpieczny samochód - ma bardzo słabą
widoczność z kabiny, tak słabą, że nie sposób odróżnić z miejsca kierowcy pasa
do prawoskrętu od pasa do jazdy na wprost, nie widać obszarów wyłączonych z
ruch (te malowane wysepki na drodze) oraz ma beznadziejne hamulce. Do tego ma
kiepsko działające kierunkowskazy. Po prostu beznadziejny samochód. A wydawało
by się, że wersja V8 to powinien być jakiś wypas i samo najlepsze. Takie mam
spostrzeżenia po akcji jaką zrobił kierowca takiej Toyoty na skrzyżowaniu
Puławskiej z Karczunkowską w wAw. Jechał sobie środkowym pasem w stronę
Piaseczna, raz mignął kierunkowskazem w prawo, po czym zjechał na pas do
prawoskrętu w Karczunkowską - myślę będzie skręcał. Dziwny był trochę, bo mimo
zielonej strzałki nie jechał tylko wyturlał się na środek przejścia (na
czerwonym) - to pewnie przez te słabe hamulce. Gdy zapaliło się zielone, pan
pojechał sobie prosto, przez wymalowaną wysepkę a potem przeskoczył na prawy
pas do Piaseczna. Podejrzewam, że to właśnie z powodu tej kiepskiej
widoczności z kabiny. Oczywiście bez kierunkowskazów bo pewnie się zepsuły. To
naprawdę straszne jakie niebezpieczne samochody jeżdżą po polskich drogach.
Pozdrawiam z Falomp
Tetram

Data: 2009-08-18 13:34:04
Autor: Luca
On 18 Sie, 22:26, "Tetram z Falomp " <tetram.SKA...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Jesli mial numery WPI, WGR lub podobne to wszystko w jak najlepszym
porzadku ... to po prostu furmanka XXI wieku ... woznica kupil prawko
za worek kartofli, a jezdzi tak, jak go tatko nauczyli ;-)

Normalka, a jak byl korek popoludniowy to juz 150% normy.

Pzdr

Data: 2009-08-19 08:23:23
Autor: Tetram z Falomp
Toyota LandCruiser to musi być strasznie niebezpieczny samochód
Czyli to był zwyczajny cham, prostak i warszafski, zafajdany cfaniaczek. Uf, a
ja zaczynałem tracić wiarę jakość niektórych samochodów.
Pozdrawiam z Falomp
Tetram

Data: 2009-08-19 09:13:00
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Toyota LandCruiser to musi być strasznie niebezpieczny samochód
Luca pisze:
(...)
Jesli mial numery WPI, WGR lub podobne to wszystko w jak najlepszym
porzadku ... to po prostu furmanka XXI wieku ... woznica kupil prawko
za worek kartofli, a jezdzi tak, jak go tatko nauczyli ;-)

Obawiam się, że średnio trafiłeś z tymi rejestracjami i porównaniem,
chyba że kartoflami handluje pół kraju, w tym z furmanek z rejestracjami
WE, WI, PO, KR, SK etc. ;)
Gdybym ktoś czuł się urażony z racji niewymienienia jego rejestracji to
służę pomocą ;)

Normalka, a jak byl korek popoludniowy to juz 150% normy.

Jak korek poranny to również, tyle tylko, ze wtedy te same numery
odchodzą na nitce wschodniej :) Czasem się pojawi patrol, ale
biorąc po uwagę częstotliwość występowania można przyjąć, że
policja się tym nie interesuje.

Data: 2009-08-19 00:53:23
Autor: Luca
Toyota LandCruiser to musi być strasznie niebez pieczny samochód
On 19 Sie, 09:13, Artur 'futrzak' Maśląg <futr...@polbox.com> wrote:
Luca pisze:
(...)

> [...]

WE, WI, PO, KR, SK etc. ;)
Gdybym ktoś czuł się urażony z racji niewymienienia jego rejestracji to

Trafilem raczej dobrze, gdyz poniewaz zawezilem wypowiedz do
konkretnej lokalizacji czasoprzestrzennej ;-) nie chcac wywolywac
flejma ogolnokrajowego :)
No moze jeszcze powinienem dorzucic WPR, WGM i pare innych, ale
wymienilem te najczesciej powiazane ze wskazanym przykladem.

Numerki "lizingowe" to po prostu przeszczepy podobnej masci woznicow z
innych regionow na tereny okolowarszawskie, cala reszta zasady
dzialania na drodze pozostaje bez zmian :)

> [...]

odchodzą na nitce wschodniej :) Czasem się pojawi patrol, ale
biorąc po uwagę częstotliwość występowania można przyjąć, że

j.w. z rozszerzeniem, ze dotyczy to rowniez innych skrzyzowan i ulic w
Wawie - ale jak pisalem, ograniczylem sie do podanego w poscie
przykladu.

Pzdr

Data: 2009-08-19 10:18:08
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Toyota LandCruiser to musi być strasznie niebezpieczny samochód
Luca pisze:
(...)
Trafilem raczej dobrze, gdyz poniewaz zawezilem wypowiedz do
konkretnej lokalizacji czasoprzestrzennej ;-)

Lokalizacja to nie są rejestracje. Szczególnie w tych okolicach.

nie chcac wywolywac flejma ogolnokrajowego :)

Akurat buractwo jest uniwersalne.

No moze jeszcze powinienem dorzucic WPR, WGM i pare innych, ale
wymienilem te najczesciej powiazane ze wskazanym przykladem.

To przyjrzyj się dokładniej. Ja mogę dorzucić np. CRY, albo EOP.
Przez to skrzyżowanie naprawdę jeździ spory przekrój towarzystwa.

Numerki "lizingowe" to po prostu przeszczepy podobnej masci woznicow z
innych regionow na tereny okolowarszawskie, cala reszta zasady
dzialania na drodze pozostaje bez zmian :)

Nie uogólniaj - jedne "lizingi" zachowują się normalnie, inne nie.
Rejestracja nie ma tu znaczenia.

j.w. z rozszerzeniem, ze dotyczy to rowniez innych skrzyzowan i ulic w
Wawie - ale jak pisalem, ograniczylem sie do podanego w poscie
przykladu.

Ja również - pisałem o zachowaniach na tym jednym konkretnym
skrzyżowaniu, tyle że akurat w innych godzinach. Popołudniu
jadą tym prawoskrętem, rano jadą tym po przeciwnej stronie.

Data: 2009-08-19 14:54:04
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Luca" <lpalczynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:a1d246d8-594d-4266-968d-4d28e3351227z31g2000yqd.googlegroups.com...
On 19 Sie, 09:13, Artur 'futrzak' Maśląg <futr...@polbox.com> wrote:
Luca pisze:
(...)

> [...]

No moze jeszcze powinienem dorzucic WPR, WGM i pare innych, ale
wymienilem te najczesciej powiazane ze wskazanym przykladem.

    Ja tam mam w jednym samochodzie WGM bo bylo taniej ubezpieczyc ;P

A dla mnie zgroza sie zaczyna od ES, ESK ;]

PZDr
Adam

Data: 2009-08-19 09:32:46
Autor: Gabriel'Varius'
Toyota LandCruiser to musi być strasznie niebezpieczny samochód
Użytkownik Artur 'futrzak' Maśląg napisał:

Luca pisze:
(...)

[...]

Dopisz jeszcze EZ, RDE, RMI, RTA oraz RKL :-)

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-08-19 09:44:16
Autor: Marcin Stankiewicz
Toyota LandCruiser to musi być strasznie niebezpieczny samochód
Dnia Wed, 19 Aug 2009 09:32:46 +0200, Gabriel'Varius' na pl.misc.samochody
napisał(a):

Dopisz jeszcze EZ

Nie istnieje :) EZD albo EZG ;-)

"Myśli pozostają mniej więcej w tym samym stosunku do mózgu, co żółć do
wątroby lub mocz do nerek. Karl Vogt (1817 - 1895)"

Data: 2009-08-19 09:48:06
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik Marcin Stankiewicz napisał:

Dnia Wed, 19 Aug 2009 09:32:46 +0200, Gabriel'Varius' na pl.misc.samochody
napisał(a):

Dopisz jeszcze EZ

Nie istnieje :) EZD albo EZG ;-)
Co nie istnieje? To powinienem napisac EZ.-..... lub tak jak Ty :-)

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-08-19 09:32:57
Autor: Cyprian Prochot

Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:h6g8fq$dn5$1inews.gazeta.pl...

WE, WI, PO, KR, SK etc. ;)
Gdybym ktoś czuł się urażony z racji niewymienienia jego rejestracji to
służę pomocą ;)

tzn jaki konkretnie masz problem z rejestracjami KR maly niegrzeczny prowokatorze ? ;-)

Cyprian Prochot

Data: 2009-08-19 09:36:54
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik Cyprian Prochot napisał:

[...]

Skapstwo - krakowskim targiem.... :-)

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-08-19 08:55:16
Autor: Heraklit
Toyota LandCruiser to musi być strasznie niebezpieczny samochód
Był 18 sierpień (wtorek), gdy o godzinie 22:26 *Tetram z Falomp* w pocie
czoła naskrobał(a):

[...]

i pewnie miał co najmniej dwie anteny na dachu...

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-08-19 08:54:16

Data: 2009-08-19 09:16:44
Autor: DxS

"Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:xan51etq9vyh.nb8j830jomz$.dlg40tude.net...
[...]

A jakie to ma !$# znaczenie?

Chcesz przemycic teze ze,
 pierwszy lepszy stary rep  bez dwoch anten to mistrz i krol?

Data: 2009-08-19 11:24:39
Autor: Heraklit
Toyota LandCruiser to musi być strasznie niebezpieczny samochód
Był 19 sierpień (środa), gdy o godzinie 9:16 *DxS* w pocie czoła
naskrobał(a):

i pewnie miał co najmniej dwie anteny na dachu..

A jakie to ma !$# znaczenie?
że musi być cwaniak nielichy - no wiesz, popytał na cb o patrole i
"niezidentyfikowane" pojazdy i hulaj dusza.

Chcesz przemycic teze ze,
 pierwszy lepszy stary rep  bez dwoch anten to mistrz i krol?
nie.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-08-19 11:20:58

Data: 2009-08-19 11:08:46
Autor: Pa_blo

Użytkownik "Tetram z Falomp " <tetram.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6f2q2$nr4$1inews.gazeta.pl...

To naprawdę straszne jakie niebezpieczne samochody >jeżdżą po polskich drogach.

To wina tych lewych przegladow :P

Picasso

Data: 2009-08-19 11:13:27
Autor: Tadeusz

Użytkownik "Pa_blo" <> napisał w wiadomości ...

A tak na powaznie, gdybys nie napisal gdzie to bylo, to i tak na 200 % obstawilbym Warszawke :)

a tak na poważnie to niby dlaczego?
w wielu miastach widziałem cięższe numery,
nic z tego nie wynika akurat dla tych miast...

Data: 2009-08-19 11:25:23
Autor: Heraklit
Toyota LandCruiser to musi być strasznie niebezpieczny samochód
Był 19 sierpień (środa), gdy o godzinie 11:13 *Tadeusz* w pocie czoła
naskrobał(a):

a tak na poważnie to niby dlaczego?
w wielu miastach widziałem cięższe numery,
nic z tego nie wynika akurat dla tych miast...

na przykład Poznań.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-08-19 11:25:06

Data: 2009-08-20 08:45:37
Autor: Tadeusz

Użytkownik "Heraklit" <> napisał w wiadomości ...

w wielu miastach widziałem cięższe numery,
nic z tego nie wynika akurat dla tych miast...

na przykład Poznań.

całkiem niezły przykład, nawet jeden z lepszych w PL  :)

Tadeusz

Data: 2009-08-19 20:56:46
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Wed, 19 Aug 2009 11:13:27 +0200, Tadeusz napisał(a):
[...]

Jakiegoś bardzo bogatego porównania nie mam, ale bardziej się dla mnie liczy
iloczyn ciężar * gęstość występowania, a tu niestety Warszawa zdecydowanie
góruje...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-08-20 08:49:09
Autor: Tadeusz

Użytkownik "Jacek Osiecki" <> napisał w wiadomości ...
[...]

zapomniałeś, że trzeba jeszcze zastosowac wagę w postaci ilości
samochodów na każdy tysiąc mieszkańców a jeszcze lepiej ilości
samochodów na każdy metr bieżącyc drogi i zobaczyłbys co wtedy
by wyszło :)

Data: 2009-08-20 07:37:04
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Thu, 20 Aug 2009 08:49:09 +0200, Tadeusz napisał(a):
[...]

Nie zapomniałem - mowa była o tym że łatwo odgadnąć gdzie sytuacja miała
miejsce. A inna sprawa, że w takim Krakowie czy Wrocławiu korki są dużo
paskudniejsze od warszawskich a mimo to podczas tygodniowej jazdy po każdym
z tych miast zobaczysz mniej tego typu manewrów niż przez jeden dzień w DC :>

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-08-21 19:51:47
Autor: Pa_blo

Użytkownik "Tadeusz" <t@spam-nie.onet.pl> napisał w wiadomości news:h6gfnk$olh$1pippin.nask.net.pl...

a tak na poważnie to niby dlaczego?
w wielu miastach widziałem cięższe numery,
nic z tego nie wynika akurat dla tych miast...

W innych miastach to wyjatek a w Warszawie regula. Mozesz probowac udowodnic, ze tak nie jest ale takie i podobne zdania ma wielu kierowcow z innych miast.
Kiedys na TVN Turbo byl program o pracy policmajstrow. Mieli autko z kamera na maszcie i lapali tych ktorzy jechali z pasa do jazdy tylko w prawo na wprost. Bywalo tak, ze cale kolumny samochodow przejezdzaly na zielonym z tego pasa na wprost - wiecej mi nie trzeba.

Picasso

Data: 2009-08-21 19:58:35
Autor: Artur Maśląg
Toyota LandCruiser to musi być strasznie niebezpieczny samochód
Pa_blo pisze:
(...)
W innych miastach to wyjatek a w Warszawie regula.

Jasne :) Szczególnie jak to odnieść do ruchu w innych
miastach i w Warszawie :)

Mozesz probowac udowodnic, ze tak nie jest ale takie i podobne zdania ma wielu kierowcow z innych miast.

A co próbować udowadniać, skoro wielu kierowców z bliżej nieokreślonych
lokalizacji ma zdanie podobne do Twojego?

[...]

Ano właśnie - obejrzał jeden z drugim Warszawę w telewizji i teraz
ma takie zdanie, jak wielu z innych miast.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-22 00:42:43
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 21 Aug 2009 19:58:35 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

Ano właśnie - obejrzał jeden z drugim Warszawę w telewizji i teraz
ma takie zdanie, jak wielu z innych miast.

To nie jest telewizja, futrzasty trollu z maślanym mózgiem:
http://www.youtube.com/watch?v=lsyVItNgN08

--
     ___________ (R)

Data: 2009-09-05 23:56:45
Autor: jerzu
Toyota LandCruiser to musi być straszn ie niebezpieczny sa mochód
On Sat, 22 Aug 2009 00:42:43 +0200, Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

To nie jest telewizja, futrzasty trollu z maślanym mózgiem:
http://www.youtube.com/watch?v=lsyVItNgN08

Tak BTW, dasz sobie rękę uciąć, że to był warszawiak?

Data: 2009-09-08 02:01:53
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 05 Sep 2009 23:56:45 +0200, jerzu napisał(a):

To nie jest telewizja, futrzasty trollu z maślanym mózgiem:
http://www.youtube.com/watch?v=lsyVItNgN08

Tak BTW, dasz sobie rękę uciąć, że to był warszawiak?

Według której definicji 'warszawiaka'? Falenickiej, czy otwockiej?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-09-08 02:48:50
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-09-08, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

[...]

BTW: Czemu na idiotę w samochodzie z rejestracją na "W" mówisz
"Warszawiak", a na idiotkę w samochodzie z rejestracją na "K" nie
mówisz "Krakuska"?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-09-08 21:16:09
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 08 Sep 2009 02:48:50 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

[...]

A Ty czemu nie myjesz nóg? ;)

--
     ___________ (R)

Data: 2009-09-09 01:00:34
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-09-08, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

[...]

Bo mam umyte i czyste. A teraz odpowiedz na zadane przeze mnie pytanie.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-09-10 20:45:27
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 09 Sep 2009 01:00:34 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

[...]

Bo tenże akurat jest warszawiakiem.

--
     ___________ (R)

Data: 2009-09-10 23:33:42
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-09-10, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

[...]

Na obie części pytania.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-09-10 23:38:06
Autor: jerzu
Toyota LandCruiser to musi być straszn ie niebezpieczny sa mochód
On Thu, 10 Sep 2009 23:33:42 +0200, Krzysiek Kielczewski
<krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote:

Na obie części pytania.

Wymagasz niemożliwego.

Data: 2009-09-11 00:28:53
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 10 Sep 2009 23:33:42 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

Bo tenże akurat jest warszawiakiem.

Na obie części pytania.

A wzmiankowana nie jest.

--
     ___________ (R)

Data: 2009-09-08 23:03:31
Autor: jerzu
Toyota LandCruiser to musi być straszn ie niebezpieczny sa mochód
On Tue, 8 Sep 2009 02:01:53 +0200, Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Według której definicji 'warszawiaka'? Falenickiej, czy otwockiej?

No tak, jak zwykle tylko woda...

Data: 2009-08-23 13:23:30
Autor: Pa_blo

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:h6mn8m$o66$1inews.gazeta.pl...

Ano właśnie - obejrzał jeden z drugim Warszawę w telewizji i teraz
ma takie zdanie, jak wielu z innych miast.

Warszawiacy zachowuja sie kiepsko nie tylko na ulicach...
Nadmorska dzielnica Poznania - Mielno, buda z niewyrafinowanym jedzeniem - jedynym cielecym Kebabem w Mielnie. Obok rodzinka 2+1  zjada ze smakiem kebabik za osiemnasciepiecdziesiat komentujac jakie to te buty tutaj drogie i ze oni "u siebie w Warszawie" beda "kupywać" takie taniej... Na koncu wstaja i wychodza ignorujac tabliczke "samoobsluga".
Oczywiscie na stole po nich brod, smrod, syf i ubostwo...
W Warszawie w fastfoodach macie kelnerow ? Czy za 18 zl trzeba po Warszawiakach jeszcze sprzatac ?

Nadmienie, ze chyba  ze wsi nie byli bo spacerowke dla notabene tak okolo piecioletniego dzieciaka mieli z najwyzszej polki - Bugaboo Cameleon... choc w sumie to moze i byli, bo kto wydaje 5 klockow na wozek ?

Picasso

Data: 2009-08-23 18:11:21
Autor: J.F.
On Sun, 23 Aug 2009 13:23:30 +0200,  Pa_blo wrote:
[...]

Moze w Warszawie kebab z samoobsluga kosztuje 10 :-P

Nadmienie, ze chyba  ze wsi nie byli bo spacerowke dla notabene tak okolo piecioletniego dzieciaka mieli z najwyzszej polki - Bugaboo Cameleon... choc w sumie to moze i byli, bo kto wydaje 5 klockow na wozek ?

A wozek tylko 2 :-P

Co by nie mowic - nad morzem drogo jest.

J.

Data: 2009-09-05 23:56:12
Autor: jerzu
Toyota LandCruiser to musi być straszn ie niebezpieczny sa mochód
On Sun, 23 Aug 2009 13:23:30 +0200, "Pa_blo" <mysiaczek@pysiaczek.pl>
wrote:

Warszawiacy zachowuja sie kiepsko nie tylko na ulicach...

Dziewczyna czy żona Ci uciekła z warszawiakiem?

Data: 2009-09-08 21:26:51
Autor: Artur Maśląg
Toyota LandCruiser to musi być strasznie niebezpieczny samochód
Pa_blo pisze:
(...)
Warszawiacy zachowuja sie kiepsko nie tylko na ulicach...

Urzekła mnie Twoja historia. Teraz będzie coś z cyklu "wybacz mi"?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Toyota LandCruiser to musi być strasznie niebezpieczny samochód