Toyota RAV4, Kia Sportage, Suzuki SX4?

Data: 2011-03-29 11:14:47
Autor: SW3
Toyota RAV4, Kia Sportage, Suzuki SX4?
Pozwólcie, że się podepnę i dorzucę Land Rovera Freelandera bo tez się  przymierzam do zakupu. Co o nim można powiedzieć? Ktoś miał jakieś  doświadczenia?
Słyszałem opinię o sporej awaryjności ale nie wiem czy to reguła czy  pojedynczy przypadek.
Pytam głównie o 2.0 TD

--
SW3
-- --

Data: 2011-03-29 21:23:10
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
[...]

To ja napisze co wyczytałem, bo bardzo mnie się ten samochód podoba, ale... spasowałem.

Piszą że bardzo awaryjny i drogi w naprawach, silnik dość niezabijalny bo to BMW 2.0 na pompowtryskach, ale kultura pracy tegoż jest cienka.
Wyciszenie ogólnie słabe, a całości dopełnia fakt, że Freelander 1 dołącza sobie przedni napęd wtedy kiedy chce - tak jak Honda HR-V - żadnej kontroli.

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Toyota RAV4, Kia Sportage, Suzuki SX4?